abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57522147
Je hebt dit idd beter uitgewerkt dan ik bedacht had. Mag ik vragen hoeveel het kost om een advertentie bij je te plaatsen?

Misschien heb ik, of iemand anders op Fok!, hier wel wat aan!
Dit keer zonder signature
pi_57522236
thanks, we zullen zien als het gemaakt is.
De kosten zullen tuurlijk aan de aantal spelers liggen en page few's.

Al heb ik een handig site gevonden.
Die houd deze gegevens bij, maar mensen kennen een aanbot plaatsen op de advertentie plaats. online en simple. Ik kan dan ook natuurlijk minimale prijsen opstellen.
mensen kunnen tuurlijk ook tijd lengte en waneer instellen met hun aanbot.
Goed gevonden of niet.

Het geeft voordelen maar ook natuurlijk nadelen.

thanks
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57522358
Je hebt een banner applicatie gevonden Knap. Zou ik me ook druk om maken voordat je een game hebt Dan gaan mensen met jouw idee mee
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_57522463
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:55 schreef disjfa het volgende:
Je hebt een banner applicatie gevonden Knap. Zou ik me ook druk om maken voordat je een game hebt Dan gaan mensen met jouw idee mee
Maak dan een sneller fok

het eerste wat ik dacht toen ik dit las was inderdaad ogame. Ok geen 7 rassen, maar wel een clan gebeuren en een economie om oorlog te kunnen voeren. Probleem bij dat spel is dat als je niet op dag 1 bent begonnen, je het wel kan schudden om groot te worden. Hoe zou je dat aanpakken?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_57522674
Aanpakken,
Eers zorgen dat de beta online komt. Niet voledig uitgebouwd. Maar wel met de voordelen boven andere spellen.
Ik zou vooral met deze punten het spel promoten. Een goede banner laten maken hiervoor is altijd handig.
Niet meteen betaalde items aanbieden want dat kan mensen afschikken.
Elke gratis promotie aanpakken die te pakken valt. Maar ook kijken naars adverteren op sites zoals deze met veel gamers. Niet op een boten site of zo. Kan wel tuurlijk.
Ook vooral vaak naar de mining van de gamers vragen. zeker als het gaat om paid items.
Kan wel voor het geld gaan maar zonder spelers zal het spel snel vergaan.

Ook niet stil zitten met 1 spel. Maar op een goed momend begginen met een vervolg.

Tuurlijk, het is jammer dat dit de zoveelste is. En denk niet dat ik er rijk mee zal worden.
Maar ik hoop iedergeval mijn lol en mijn geld eruit tehalen.

zo zie ik het.

btw, 0game heeft maar 1 ras, als je het wil noemen. en heeft alleen maar 3-4 matrialen.
economies tructuur bepert.
zie geen bevolking of foedsel.
het is meer bouw spel. en iemand in de buurt aanvallen.
saai,
The Nighmare arises from it's lair in the swamps. The thunder of it's hooves beats dreams into despair. As the poisoned land spreads, so does the rage and terrifying strength.
pi_57522740
Mwa, als je er je 20.000 euro mee terug kan verdienen, kan je er ook winst mee maken. Alleen ik zie je nog geen 20.000 terugverdienen...
pi_57522779
20,000 is op 5 jaar basis.

inclusief onderhoud contract, volledig spel (wat ze niet aan het begin zullen maken) testen. nou bijna alles, behalve de servers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roelof_Kremer op 21-03-2008 16:29:58 ]
pi_57522941
Wanneer ga je beginnen trouwens?
pi_57523017
eind deze maand,
Dat is de planning.
Ik krijg als het goed is volledig beschikking van mijn geld ( zit nog in aandelen)
zijn alle onderhandelingen met de programmerings bedrijf afgerond.
de inleiding met de programmeurs rond.
En hopelijk gaat alles op rolletjes lopen.

tenzij, ik hier een zeker word overtuigt dat het niet gaat lukken. tuurlijk.
pi_57523085
Hmm nou begint het toch veel op meer te lijken dan gisteren Roelof. Zal eens kijken of ik op mijn besluit nog terug kan komen.
pi_57523136
ag met wat moeilte komen we er wel

moet zeggen begin was wat ,(......)

thanks
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:42:58 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_57523151
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:

thanks
Ik hoop voor je dat Cyberia18 nog op zijn besluit terug komt! Met hem er bij zit je gebakklen Roelof!

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_57523187
neem graag verder met mij contact op.

geld voor ieder een,
als je een goed aanbot kan zetten graag.
pi_57523199
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:

thanks
Laat het je vanavond wel weten. Kan er niet direct een antwoord op geven aangezien het een grote investering is van mijn kant.
pi_57523243
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:44 schreef Roelof_Kremer het volgende:
neem graag verder met mij contact op.

geld voor ieder een,
als je een goed aanbot kan zetten graag.
Kan je me alvast een bedrag noemen waar je in ieder geval een start mee kunt maken? De hoogte van het bedrag is natuurlijk van groot belang in m'n beslissing.
pi_57523270
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:42 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat Cyberia18 nog op zijn besluit terug komt! Met hem er bij zit je gebakklen Roelof!

Met mij valt inderdaad altijd zaken te doen, mits de persoon in kwestie niet met serieuze/geloofwaardige praat komt AQuila. Dat weet je
pi_57523318
Ik zal ook daarmee met de programerings firma moeten overleggen.

De totale betaling zal ook naar huntoe in stappen gezet worden.

thanks again.
pi_57523340
Op die fiets. Nouja je hoort vanavond wel van me.

Ik neem een zo zorgvuldig besluit en niet anders.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:58:09 #119
69276 Docker
a.k.a. Harmen
pi_57523380
Ik zou voor keuze 1 gaan en ga wat nuttigs doen met het geld wat je er anders voor zou besteden.
pi_57523856
Cyberia18

De programmeer bedrijf heeft paas vakantie. zullen pas dinsdag verder met mij contact opnemen.
Dus de mensen waar ik mee onderhandel zijn weg. Alleen zo telefoon juffie is er nog.

UIt mijn hoofd zal de eerste bedrag tot 8.000,- gaan. (bouwsel tot beta.)
Als beta er is, komt er een 2de bedrag.
Dan heb je enige inzicht van bedragen.

Dus 8.000,- kom ik wel mee verder.

stuur me graag een private masage met je besluit en voorwaarde.
pi_57523888
Docker
wat zou jij met het geld doen.
werkelijkheid, mensen weten het vaak niet. OP een auto, huis, pc, zoiets?
vaak ook aandelen.

Cyberia18, doet goede dingen met zijn geld. Zo tehoren.
pi_57524026
Je hebt een PM, Roelof_Kremer.
pi_57524097
ik doe mee.
pi_57524510
thanks
pi_57524832
btw, als iemand die intresse heeft om zoals sommige met mij in de boot te stappen kunnen ze tuurlijk de 60 bladzijde concept lezen.

Als ze echt intresse hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')