Told yaquote:Op maandag 5 november 2007 13:07 schreef Zwoerd het volgende:
Finale wordt Roda - Feyenoord
Aangepast.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom heeft Roda maar 4 wedstrijden gespeelt, en Feyenoord 5?
Amateursploegen spelen toch meerdere wedstrijden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom heeft Roda maar 4 wedstrijden gespeelt, en Feyenoord 5?
Bij onze vorige bekerfinale in 2000 waren we volgens mij ook met ongeveer 17.000 mensen aanwezig en dat zou nu dus ook moeten lukken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:12 schreef TheGHunter het volgende:
Roda gaat alle 17.000 beschikbare plaatsen ook daadwerkelijk claimen!
Dat dus alvast voor over een maandquote:
Blijft dat vooral denken en vergeet het niet als boodschap aan de spelers mee te gevenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag
quote:
Een mijnwerker.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:22 schreef PabloLopez het volgende:
wtf is een koempel?
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:01 schreef Prosac het volgende:
http://www.fr12.nl/index.php?page=beker-finale-tshirt
Ik ook nietquote:Op maandag 24 maart 2008 14:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Ach, maak er niet zo'n ophef over dat een stel mongolen zo'n simpel shirtje hebben uitgebracht.
Alsof de meeste Feyenoorders er blij mee zijn, ik in ieder geval niet..
Inderdaad, reden te meer om die finale naar het Philipsstadion te verplaatsen. Het veiligheidsprobleem ligt immers toch vooral bij Feyenoord en dus moeten de Feyenoordsupporters maar de verplichte combi met identificatieplicht krijgen, als dat dan zonodig moet.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:14 schreef DarkShine het volgende:
Tjezus wat een teringkaartverkoop! Je word alweer behandeld als een zware crimineel als je je favoriete club in de bekerfinale wilt zien spelen.
Ik heb gehoord dat jullie een verplichte combi regeling hebben?quote:Op maandag 31 maart 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, reden te meer om die finale naar het Philipsstadion te verplaatsen. Het veiligheidsprobleem ligt immers toch vooral bij Feyenoord en dus moeten de Feyenoordsupporters maar de verplichte combi met identificatieplicht krijgen, als dat dan zonodig moet.
En dat is dus het punt, want daarmee stel je impliciet dat Roda een uitwedstrijd speelt en dat zou dus niet zo mogen zijn. Een bekerfinale hoort op neutraal terrein thuis en supporters van beide partijen dienen gelijk behandeld te worden. Dus of allemaal een combi, of allemaal vrij vervoer. Nauurlijk kan Feyenoord niet met een combi naar De Kuip (het idee alleen alquote:Op maandag 31 maart 2008 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
17.000 mensen met vrij vervoer van een rivaliserende partij op die dag,
Nouquote:Op maandag 31 maart 2008 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat is dus het punt, want daarmee stel je impliciet dat Roda een uitwedstrijd speelt en dat zou dus niet zo mogen zijn. Een bekerfinale hoort op neutraal terrein thuis en supporters van beide partijen dienen gelijk behandeld te worden. Dus of allemaal een combi, of allemaal vrij vervoer. Nauurlijk kan Feyenoord niet met een combi naar De Kuip (het idee alleen al), maar daarom moet de finale verplaatst worden als Feyenoord de finale speelt. Op deze manier heeft Feyenoord namelijk veel te veel voordeel bij het thuisvoordeel, deze manier van vervoer scheelt immers duizenden Rodafans, en dat zou niet zo mogen zijn.
Daar lijkt het wel op en eerlijk gezegd heb ik er weinig zin in om eerst helemaal naar Kerkrade te reizen en dan na een uitgebreide visitatie in een bus te stappen, waar ik niet eens een biertje mag drinken.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:58 schreef DarkShine het volgende:
Dit is geen combi, dit is ontmoedigingsbeleid!
Exact, want zoals het nu gaat kost het Roda duizenden supporters en het resultaat is dat er misschien 10.000 Roda-supporters zullen zijn, waardoor het een veredelde uitwedstrijd is.quote:Op maandag 31 maart 2008 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus al met al schiet je er dan weinig tot niets mee op, het is wellicht alleen wat eerlijker als beide clubs aan het stadion moeten wennen en dat beide supporterskampen op combi-vervoer zijn aangewezen.
Wat te denken van de Rodafans uit de andere delen van het land.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op en eerlijk gezegd heb ik er weinig zin in om eerst helemaal naar Kerkrade te reizen en dan na een uitgebreide visitatie in een bus te stappen, waar ik niet eens een biertje mag drinken.
Vertel mij wat. Dat zijn er weliswaar niet zo veel, maar ik snap werkelijk niet dat Roda dit geaccepteerd heeft. Kennelijk hebben ze Henk Bakker en de VC samen naar Rotterdam gestuurd en die twee bejaarden hebben zich natuurlijk onder tafel laten lullen.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat te denken van de Rodafans uit de andere delen van het land.
Je ziet ze met uitwedstrijden vaker uit alle hoeken van het land!
Daar was het tien jaar geleden al tijd voorquote:Op maandag 31 maart 2008 23:17 schreef DarkShine het volgende:
Die VC's van ons zijn zowiezo al hoogbejaard. Tijd om beide eruit te gooien!
En ik zit nog in een voorrang periode samen met 1299 andere Feyenoorders, die eerder kaart kan halen dan 37.000 andere SCC houdersquote:Op dinsdag 1 april 2008 09:58 schreef DarkShine het volgende:
Jorientje, waarom lees je enkel wat je lezen wilt?
Het hele seizoen verkoop je je kaarten van Feijenoord en nu er iets te winnen is ga je zelf ineens weer kijken. Jij kocht toch een seizoenskaart van Anderlecht omdat Feijenoord het vorig jaar zo slecht deed?
Leuk dat je de kaarten haalt. Je verkoopt ze vervolgens en als er succes 'dreigt' aan te komen ga jezelf eens kijkenquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En ik zit nog in een voorrang periode samen met 1299 andere Feyenoorders, die eerder kaart kan halen dan 37.000 andere SCC houders
goed he
ja meestal wel jaquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leuk dat je de kaarten haalt. Je verkoopt ze vervolgens en als er succes 'dreigt' aan te komen ga jezelf eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |