NAC-Ajax iig op 16 januari 20.45quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:
wat zijn de speeldata?
15/16/17 jan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:30 schreef MaxPower het volgende:
wat zijn de speeldata?
En waarom niet? Omdayt nac zo sterk en heftig is?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:14 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax niet echt blij is met deze loting.
Goede groep zo op papier, zeker met Hanssen en Lopes erbij. Paar spelers met al wat eredivisie ervaring. Zou het denk ik erg knap vinden van Quick Boys als ze dat winnen. Hoewel ik er bij blijf dat 60 % van de spelers in alle beloftenteams van de BVO's geen hoofdklasseniveau heeft, denk ik dat Jong Heerenveen wel tot de uitzonderingen zal behoren.quote:Op zondag 4 november 2007 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Dit was de opstelling tegen ADO:
Van Dijk, Siwe, H. Drost, Balkestein, J. Drost, Mattes, Loohuis, Smarason, Rozendaal, Henrique, Garcia-Garcia.
De hele selectie is:
Rob van Dijk, Agil Etemadi,
Henrico Drost, Jeroen Drost, Pim Balkestein, Tom Siwe, Calvin Jong A Pin, Robin Huisman de Jong, Maciej Wilusz;
Gonzalo Garcia Garcia, Christoph Mattès, Nick Loohuis,
Paulo Henrique, Gunnar Drooduin, Samuel Armenteros, Arnór Smarason, Mark Bloemendaal, Rawley Roozendaal, Donovan Deekman;
Na de winter mogen nog meedoen, mits fit: André Hanssen, Cecilio Lopes.
Deze quote zet ik even in m'n favorieten.quote:Op zondag 4 november 2007 13:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En waarom niet? Omdayt nac zo sterk en heftig is?
Heb liever NAC dan een stelletje Amateurs die je benen kapot trappen.![]()
Dat is nog een vrij behoorlijke selectie.quote:Op zondag 4 november 2007 12:50 schreef MaxPower het volgende:
Dit was de opstelling tegen ADO:
Van Dijk, Siwe, H. Drost, Balkestein, J. Drost, Mattes, Loohuis, Smarason, Rozendaal, Henrique, Garcia-Garcia.
De hele selectie is:
Rob van Dijk, Agil Etemadi,
Henrico Drost, Jeroen Drost, Pim Balkestein, Tom Siwe, Calvin Jong A Pin, Robin Huisman de Jong, Maciej Wilusz;
Gonzalo Garcia Garcia, Christoph Mattès, Nick Loohuis,
Paulo Henrique, Gunnar Drooduin, Samuel Armenteros, Arnór Smarason, Mark Bloemendaal, Rawley Roozendaal, Donovan Deekman;
Na de winter mogen nog meedoen, mits fit: André Hanssen, Cecilio Lopes.
Tegen AGOVV acht ik Jong SC Heerenveen echt niet kansloos.quote:Op zondag 4 november 2007 13:40 schreef DRD het volgende:
Heeft Lopes al ook maar een seconde in het eerste meegedaan?
AGOVV thuis, geen droomloting, maar wel aardige kansen om in de kwartfinale te komen!
5.quote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef DarkShine het volgende:
Nog maximaal 3 Eredivisieclubs in de volgende ronde.
Klopt, dan klopt het artikel wat ik recent ergens las dus niet.quote:Op maandag 5 november 2007 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
5.
NAC - Ajax, NEC, Roda - Excelsior, Feyenoord en Heracles.
Ik ook niet......... Het is alleen FC Dordrecht-AGOVV en Quick Boys tegen Jong Heerenveen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:31 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Tegen AGOVV acht ik Jong SC Heerenveen echt niet kansloos.
Nu hoeven ze niet te schuiven met competitiewedstrijden. Op vrijdag 18 januari is het Excelsior-Feyenoord, dus die twee wedstrijden hebben ze, naast alle eerste divisieclubs, ook liever op dinsdag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dinsdag 15 januari 2008
* Deurne - Feyenoord (20.45 uur, live op tv)
* RKC Waalwijk - Haarlem (20.00 uur)
* FC Dordrecht - AGOVV (20.00 uur)
* Roda JC - Excelsior (20.00 uur)
* NEC - FC Zwolle (20.00 uur)
Woensdag 16 januari 2008
* NAC Breda - Ajax (20.45 uur, live op tv)
* Heracles Almelo - FC Den Bosch (20.00 uur)
* Quick Boys - Jong sc Heerenveen (20.00 uur)
Dr had toch nog best een wedstrijd naar de donderdag gekund? Waarom ze Deurne - Feyenoord live uitzenden, snap ik niet helemaal. Zullen vast wedstrijden tussen zitten die spannender zullen zijn.
Doen ze wel: Feyenoord-PSV gaat nu van zondag 13 naar zaterdag 12 januari.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:17 schreef DRD het volgende:
[..]
Nu hoeven ze niet te schuiven met competitiewedstrijden.
Dan is de KNVB dom en onhandig bezig, zoals wel vaker.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Doen ze wel: Feyenoord-PSV gaat nu van zondag 13 naar zaterdag 12 januari.
FC Den Bosch-Helmond Sport van vrijdag 18 naar zondag 20 januari.
Ik hoop 't niet eigenlijk.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:09 schreef Dos37 het volgende:
Komende week weer verder in de beker. Ik mag toch hopen dat clubs uit de top 5 de finale halen.
Zwolle staat 0-1 voor!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:32 schreef HPayne het volgende:
Vanavond naar NEC-Zwolle, hopenlijk kan Zwolle stunten!
en in Dordt en Waalwijk wordt er verlengtquote:
Einde van been ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:02 schreef PabloLopez het volgende:
omg nec wat een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |