abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:30:20 #51
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_57499316
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:58 schreef Dezzzperado het volgende:
Ik vroeg me af he, omdat ik op het nieuws zag dat de belasting op erfenissen omlaag gaat,

Stel je laatst levende ouder gaat dood en jij bent de enige erfgenaam en je beheert de rekening van je ouder.
Kan je dan snel nog even gaan pinnen zodat je de successierechten kan omzeilen?

Of bv. even snel via internet bankieren even de rekening leeghalen en alles op jouw rekening storten.

Heeft de belastingdienst toegang tot medische gegevens waarin staat "pa/ma van TS overleden om 13:00"
terwijl om 13:05 geld is overgestort naar rekening TS?

Gaat de belastingdienst dan moeilijk doen?
Dan kom je in de problemen, mijn pa is afgelopen november overleden en toen ik de rekening van de crematie/uitvaart betaalde namen ze gelijk het pasje in, met het verzoek om een notaris in te schakelen om iemand een volmacht te verlenen om het resterende geld te innen. Mocht er in die tussentijd toch geld opgenomen zijn van die rekening, zou je in problemen kunnen komen verklaarde de bank.

Na inschakelen van een notaris (duur!, je zou het ook via een accountantskantoor kunnen regelen) kan het geld opgenomen worden.

je hebt een verklaring van erfrecht nodig dus..
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:34:50 #52
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57499414
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:59 schreef Muncky het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic..?? Ga je je pa of ma opruimen?
de ts denkt dat als het geld gepinned is hij geen successierechten hoeft te betalen. Welees gehoord van achtervolging door de Belastingdienst, waar je ook bent? Denk dat je sowieso in een land moet verblijven waar Nederland geen uitleveringsverdrag mee heeft zoals Argentinie en, 20 jaar wegblijven omdat dan pas de boel enigzins is verjaart.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_57499474
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:30 schreef KlappernootatWork het volgende:

Na inschakelen van een notaris (duur!, je zou het ook via een accountantskantoor kunnen regelen) kan het geld opgenomen worden.
Deze opmerking wordt al meteen tegengesproken door je volgende:
quote:
Die verklaring van erfrecht moet door een notaris opgesteld worden (kostte ons zo'n E425, niet echt spectaculair.) Overigens was het bij ons zo dat we een formulier + akte van overlijden naar de bank stuurden. Rekeningen (zoals bijvoorbeeld de uitvaart) moesten we aan de nabestaandendesk van de bank sturen en die betaalden het voor ons.
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:40:49 #54
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_57499532
In de praktijk wordt dit vaak gedaan.
De bank weet het immers niet.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_57499580
jezus christus
underground forever baby
pi_57499763
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Check deze aflevering van Zemblabla eens
Zemblabla
Maar titel van de aflevering, want de link werkt niet.

Sowieso, mensen die geld op een rekening bewaren ....
pi_57499784
quote:
Dan kom je in de problemen, mijn pa is afgelopen november overleden en toen ik de rekening van de crematie/uitvaart betaalde namen ze gelijk het pasje in, met het verzoek om een notaris in te schakelen om iemand een volmacht te verlenen om het resterende geld te innen. Mocht er in die tussentijd toch geld opgenomen zijn van die rekening, zou je in problemen kunnen komen verklaarde de bank.

Wie nam de pas in, de bank of het bedrijf achter de crematie/uitvaart?
pi_57500008
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:14 schreef Espex het volgende:
Belasting vrije bedrag ligt onder de 5000,-- voor de duidelijkheid. En het gaat je niet lukken om die succesie rechten zomaar te ontduiken. Beste is dat je pa+ma even een paar weken voor tijd naar spanje emigreert dacht ik, dan krijg je al je geld zonder belasting betaling.
Klopt, t'is 4412 euro.
  donderdag 20 maart 2008 @ 14:31:33 #59
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57500510
Je ouders mogen je bij leven ook maar rond de 4500 euro per jaar schenken (en eenmalig tussen je 18 en 35 een groot bedrag), dus als je vlak voor hun dood 25.000 naar je rekening overmaakt mag je alsnog dokken
pi_57500897
richt je eigen filantropische stichting op en laat hun verklaren dat de stichting de nalatenschap krijgt.
Natuurlijk ben jij beheerder van die stichting

moet je wel zorgen dat je bestedingen in lijn zijn met de statutaire doelstelling van de stichting
pi_57501057
Goeie, leerzame Topique
pi_57501091
Als je ouders een huis hebben, dan kun je die natuurlijk kopen voor een symbolisch bedrag .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:13:03 #63
160617 saul_tigh
Battlestarter!
pi_57501241
Dit kun je toch ook doen? heeft mij vriendin gedaan, gezamelijk rekening met haar pa.
quote:
Een en/of-rekening
De bank blokkeert alleen de passen en creditcards op naam van de overleden rekeninghouder. De overblijvende rekeninghouder mag over het tegoed van de rekening blijven beschikken. De bank blokkeert de en/of-rekening na het overlijden van een rekeninghouder in beginsel dus niet.
pi_57501295
Pa elke week 300 laten pinnen en daarvan zelf 200 terugstorten. Ja maar meneer de fiscus dat geld op die rekening heb ik zelf ingebracht hoor!
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:18:20 #65
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_57501375
Nee hoor, gewoon een stichting oprichten. Daar het geld naar toe storten en met de stichting afspraken maken dat het terugbetaald wordt aan jouw.

Zoiets kan, is legaal en bespaart klauwen met geld.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  donderdag 20 maart 2008 @ 15:28:39 #66
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_57501605
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:03 schreef cultheld het volgende:
Als je ouders een huis hebben, dan kun je die natuurlijk kopen voor een symbolisch bedrag .
Ik geloof dat ik laats hoorde van mijn econmie leeraar, hoorde dat niet meer mogenlijk was, dat het wel een reeel bedrag moest zijn en niet iets van 1 euro .
pi_57501780
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef First het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik laats hoorde van mijn econmie leeraar, hoorde dat niet meer mogenlijk was, dat het wel een reeel bedrag moest zijn en niet iets van 1 euro .
En wat als 2 kinderen het huis van hun ouders met een hypotheek van ongeveer 70k voor bijv. 30 k overnemen? Dan kan de geschatte waarde van dat huis wel 400k zijn, maar volgens mij kan de belasting dáár niets aan doen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57502118
Je moet een laatste belastingformulier invullen na het overlijden van een ouder. Een soort eindafrekening. Daar moet je ook invullen wat het saldo was op dag van overlijden.

Echter als er maar 1 ouder overlijd, maakt het niets uit. Alles gaat naar de langslevende en die betaald geen belasting. Overlijden beiden teglijk, is het een ander verhaal. Kinderen hebben een maximum (ik meen 4000 of 8000 euro) en daarboven jat de belasting een deel van het geld/bezit dat zij hebben op dat moment. Dat geld dus ook voor bezittingen als huis, auto, sieraden.

Je wordt echt schijtziek van waar de belasting nog geld over wilt vangen.

En je kan wel zeggen ik vul gewoon de afrelkeing niet juist in, maar de belasting heeft precies dezelfde gegevens van de bank en als er na overlijden is gepint dan gaan ze dat echt wel vreemd vinden.

Het is een heel gedoe hoe dat in elkaar zit overigens.
pi_57502149
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:36 schreef cultheld het volgende:

[..]

En wat als 2 kinderen het huis van hun ouders met een hypotheek van ongeveer 70k voor bijv. 30 k overnemen? Dan kan de geschatte waarde van dat huis wel 400k zijn, maar volgens mij kan de belasting dáár niets aan doen .
Daar zal de belasting wel iets heel moois op gevonden hebben, zodat je gewoon naar de WOZ of wat dan ook belasting moet betalen.......
pi_57502191
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:55 schreef basset het volgende:

[..]

Daar zal de belasting wel iets heel moois op gevonden hebben, zodat je gewoon naar de WOZ of wat dan ook belasting moet betalen.......
Ik vraag me af wat ze er dan wel niet op gevonden hebben. Maar we hebben nog alternatieven genoeg. M'n vader kan er natuurlijk ook voor kiezen om elk jaar het maximale schenkingsbedrag aan ons te geven (mijn ouders willen graag dat wij hun kapitaal overnemen) nadat ie z'n huis heeft verkocht .
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:07:46 #71
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57502377
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef saul_tigh het volgende:
Dit kun je toch ook doen? heeft mij vriendin gedaan, gezamelijk rekening met haar pa.
Dat ze beiden kunnen beschikken over het geld wil nog niet zeggen dat het geld ook van haar is. Er moet dan dus gewoon belasting over betaalt worden.
pi_57502401
Ga es gauw op kamers wonen, lijkenpikkert.
Eigen brokjes eerst.
pi_57502490
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:06 schreef MikeyMo het volgende:
grote transacties worden zowiezo al in de gaten gehouden en zodra je boven de 4000,- zit, zit je boven het schenkingsrecht en wordt er alsnog belasting geheven
Precies. Ook al boek je het 3 maanden voor ze overlijden naar je rekening, belasting betaal je er toch wel over. En 5 minuten na iemands dood geld van zijn rekening halen is strafbaar. Na een overlijden wil de bank namelijk een overlijdensverklaring van je hebben, en als daarop staat dat de rekeninghouder om 13u00 is overleden en er is om 13u05 geld van de rekening gehaald ben je de lul.
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:26:50 #74
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57502765
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:57 schreef cultheld het volgende:

Ik vraag me af wat ze er dan wel niet op gevonden hebben. Maar we hebben nog alternatieven genoeg. M'n vader kan er natuurlijk ook voor kiezen om elk jaar het maximale schenkingsbedrag aan ons te geven (mijn ouders willen graag dat wij hun kapitaal overnemen) nadat ie z'n huis heeft verkocht .
Tot 2020 (dan word je 35) mogen ze je ook eenmalig EUR 22.379,- schenken, bovenop de jaarlijkse schenking
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:23:55 #75
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_57506064
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:07 schreef koudhier het volgende:
alsof op schenkingen geen hoge belasting zit...
dat dus
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_57506945
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:02 schreef Dezzzperado het volgende:

[..]

uiteraard, als je ouder nog maar 3 maanden te leven heeft o.i.d. kan je dat van te voren wel regelen.
Maar stel je ouder is nog springlevend maar loopt per ongeluk onder de bus of trein....

Dan heeft m'n truukje wellicht wel zin.
Alleen dan heb je meestel niet de toegang tot de rekening van de ouder
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:52:58 #77
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_57518808
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:52 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Wie nam de pas in, de bank of het bedrijf achter de crematie/uitvaart?
bank
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_57519188
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:59 schreef emileuitapeldoorn het volgende:

[..]

Alleen dan heb je meestel niet de toegang tot de rekening van de ouder
hangt van situatie tot situatie af. Mijn ouders hebben volmachten op al mijn rekeningen, en ik op al hun rekeningen. Nog zo gemakkelijk als er eens iets geregeld moet worden.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:19:42 #79
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_57519311
Interessant topic. Mijn ouders hebben het ook al eens gedaan. Ging op een verre reis. Pasje bij m'n zus achter gelaten en de pincode bij mij. Mocht er iets gebeuren, konden we éénmalig die grote schenkingssom overboeken. Hadden een schenkingsverklaring op papier staan. Op die manier kun je dan proberen in elk geval voor die 20.000 euro onder de belasting uit te komen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_57519355
Als je maximaal wil profiteren werkt het als volgt:

De ouder schenkt tijdens zijn leven (op papier) ieder jaar het maximale bedrag dat een ouder belastingvrij mag schenken aan zijn kind(eren).
Slechts op papier. Het geld blijft op de rekening van de ouder. Na het overlijden staan de ouders dus in schuld bij het kind, vervolgens wordt dit bedrag inclusief de opgelopen rente belastingvrij betaald.
Als je dit bijvoorbeeld 20 jaar achter elkaar doet kan het bedrag aardig oplopen.
Over de rest van de nalatenschap betaal je uiteraard wel successierechten.
pi_57519523
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef koudhier het volgende:
Slechts op papier. Het geld blijft op de rekening van de ouder.
Controleer de Belastingdienst juist niet via de rekeningen, of zou het gewoon mogen op deze manier?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:49:03 #82
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_57519883
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:22 schreef koudhier het volgende:
Als je maximaal wil profiteren werkt het als volgt:

De ouder schenkt tijdens zijn leven (op papier) ieder jaar het maximale bedrag dat een ouder belastingvrij mag schenken aan zijn kind(eren).
Slechts op papier. Het geld blijft op de rekening van de ouder. Na het overlijden staan de ouders dus in schuld bij het kind, vervolgens wordt dit bedrag inclusief de opgelopen rente belastingvrij betaald.
Als je dit bijvoorbeeld 20 jaar achter elkaar doet kan het bedrag aardig oplopen.
Over de rest van de nalatenschap betaal je uiteraard wel successierechten.
Als dat kan zou het ideaal zijn, maar ik vrees dat zo'n lening ook dmv transacties onderbouwd dient te worden...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_57520278
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:49 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Als dat kan zou het ideaal zijn, maar ik vrees dat zo'n lening ook dmv transacties onderbouwd dient te worden...
Je vrees is ongegrond. Men noemt dit een c.p. levering.
Normaal gesproken gaat levering via bezitsverschaffing, vandaar dat op papier geleverd wordt, de feitelijke overdracht kan dan later plaatsvinden.
pi_57520492
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Piles het volgende:

[..]

Controleer de Belastingdienst juist niet via de rekeningen, of zou het gewoon mogen op deze manier?
Dit mag gewoon. Er is niks illegaals of dubieus aan. Een ouder mag jaarlijks tot een bepaald bedrag belastingvrij schenken aan zijn kind.
Of de levering al dan niet direct plaatsvind doet er verder niet toe. Het wordt juist aantrekkelijker wanneer niet direct geleverd wordt, omdat dan een schuld van de ouder naar het kind ontstaat. Over deze schuld mag je vervolgens wettelijke rente rekenen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:47:31 #85
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_57530419
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:19 schreef koudhier het volgende:

[..]

Dit mag gewoon. Er is niks illegaals of dubieus aan. Een ouder mag jaarlijks tot een bepaald bedrag belastingvrij schenken aan zijn kind.
Of de levering al dan niet direct plaatsvind doet er verder niet toe. Het wordt juist aantrekkelijker wanneer niet direct geleverd wordt, omdat dan een schuld van de ouder naar het kind ontstaat. Over deze schuld mag je vervolgens wettelijke rente rekenen.
Ja maar die rente moet wel elk jaar daadwerkelijk overgemaakt worden.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:08:05 #86
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_57530903
quote:

[..]

Dan kom je in de problemen, mijn pa is afgelopen november overleden en toen ik de rekening van de
Ik begreep van de lokale bankmedewerker hier dat men heel vaak het geld opneemt voordat zij van iets weten. Scheelt veel gezeur.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:10:31 #87
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_57530962
TS verdient een Fok!Darwin Award
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_57531745
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:02 schreef Dezzzperado het volgende:

[..]

uiteraard, als je ouder nog maar 3 maanden te leven heeft o.i.d. kan je dat van te voren wel regelen.
Maar stel je ouder is nog springlevend maar loopt per ongeluk onder de bus of trein....

Dan heeft m'n truukje wellicht wel zin.
Ik zie het al helemaal voor me:
De politie belt naar TS om door te geven dat zijn ouders onder de trein gekomen zijn en of hij even op het buro kan komen, waarop TS zegd tegen de agent:
Heeft u even een moment, ik moet even het internet op.
pi_57533917
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef saul_tigh het volgende:
[..]
Klopt, wou ik ook gaan posten..
pi_57533937
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:59 schreef Muncky het volgende:
Wat is dit nou weer voor kuttopic..?? Ga je je pa of ma opruimen?
Lijkt er wel op
Ik lees ook geen enkele emotie ofzo, ts is een op geld belust type
schijnbaar
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 22 maart 2008 @ 02:13:00 #91
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_57533971
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_57533993
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:07 schreef CraZaay het volgende:

Dat ze beiden kunnen beschikken over het geld wil nog niet zeggen dat het geld ook van haar is. Er moet dan dus gewoon belasting over betaalt worden.
Je eerste zin klopt niet... Bij een en/of rekening is het geld wel degelijk van beide personen anders zou zo'n rekening weinig nut hebben he.

Je betaald hier geen successierechten over volgens mij aangezien je een en/of rekening hebt. Jij hebt beschikkings en beheersrechten over de rekening, oftewel het is van jou en/of de overledene. Er wordt wel gewoon belasting berekend in box 3, maar dat is normaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door Poit- op 22-03-2008 02:21:54 ]
  zaterdag 22 maart 2008 @ 08:47:26 #93
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57535003
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 02:15 schreef Poit- het volgende:

[..]

Je eerste zin klopt niet... Bij een en/of rekening is het geld wel degelijk van beide personen anders zou zo'n rekening weinig nut hebben he.
Dan zou je alle ingewikkelde constructies met stichtingen e.d. kunnen laten zitten en zou heel Nederland een en/of rekening openen. Of denk je echt dat de Belastingdienst zegt "ah, mevrouw de dochter heeft een en/of rekening met haar vader, die is dood, dus die 3 miljoen die erop staat is niet belast met successierecht, ook al is dit geld ingebracht door vader"?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 09:09:07 #94
103012 Nies
Die hekse
pi_57535128
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:13 schreef Athmozz het volgende:

[..]

hangt van situatie tot situatie af. Mijn ouders hebben volmachten op al mijn rekeningen, en ik op al hun rekeningen. Nog zo gemakkelijk als er eens iets geregeld moet worden.
Een volmacht komt bij overlijden automtisch te vervallen.

Ik heb overigens wel dezelfde dag nog de lopende rekening leeggehaald (zonder machtiging oid maar simpel de pas en pincode van mams) en ben nergens tegen problemen aangelopen, niet van de belastingdienst en niet van de betreffende bank zelf.
Daarentegen ging het ook niet over bedragen waarbij de belastingdienst om de hoek komt kijken.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_57539658
quote:
Bij en/of-rekeningen mogen de banken de rekening niet blokkeren als er nog een nabestaande is die recht heeft op het gebruik van de rekening (het is dus niet raadzaam de banken in te lichten). Wordt de rekening geblokkeerd dan zijn de pasjes, creditcards en pincodes van de overledene niet meer bruikbaar.

Bron: http://www.uitvaartinfotheek.nl/bijzonderheden/financien.html
Hoe het dan met succssierecht zit zal ik dan toch eens navragen. Maar ik denk dat veel mensen er helemaal niet zo bij nadenken als onze lieve TS De meeste mensen zijn bezig met het verwerken van de overledene en of ze nou 2 miljoen of 1,7 miljoen erven dat zal ze op dat moment een zorg wezen volgens mij. Het tarief wordt trouwens verlaagd van 68% naar 50%, heeft van de week in de krant gestaan.
pi_57541726
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:18 schreef Nachtdier het volgende:
Nee hoor, gewoon een stichting oprichten. Daar het geld naar toe storten en met de stichting afspraken maken dat het terugbetaald wordt aan jouw.

Zoiets kan, is legaal en bespaart klauwen met geld.
Borreltafelpraat over wat er niet allemaal kan met stichtingen, terwijl dat in de praktijk zwaar tegenvalt. De wet geeft aan dat stichtingen geen uitkeringen aan oprichters of andere personen mogen doen, tenzij degene die de uitkeringen ontvangt, daarmee een ideële of sociale strekking hebben. (Art. 2:285 BW)

Jouw nieuwe Aston Martin valt daar helaas niet onder
pi_57541882
goed topic..
mijn vader heeft vroeger gezegd mochten hen wat overkomen op vakantie.
al het geld (dat is nooit meer als een salaris geweest) van de rekening moet halen..
zodat mijn zusje en ik dan gewoon eten konden halen ipv. wachten tot het vrijgegeven word..
Hell To The Liars
pi_57545805
...maar dat van die gezamenlijke rekening, kan dat eigenlijk?
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  zondag 23 maart 2008 @ 10:46:27 #99
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57553660
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:42 schreef Poit- het volgende:

De meeste mensen zijn bezig met het verwerken van de overledene en of ze nou 2 miljoen of 1,7 miljoen erven dat zal ze op dat moment een zorg wezen volgens mij.
True. Daarom moet je een nalatenschap ook gewoon bij leven goed regelen
pi_57580549
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Lijkt er wel op
Ik lees ook geen enkele emotie ofzo, ts de bd is een op geld belust type
schijnbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: