Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwachtquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Ik had respect voor Gomes, maar vanwege zijn fratsen van gister is hij bij mij in punten gedaald.
Klopt. Tis echt 10 keer niks.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindhoven is en blijft een schurfterig kutdorp
Het sloeg ook écht helemaal nergens op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwacht
Was het niet tegen VVV dit seizoen dat ie ook zo overdreven liep te springen en te tollen nadat ie amper of niet geraakt werd, al kwam de speler wel veel te laat.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:00 schreef jna het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier, had dat van hem niet verwacht
Idd ja, geweldige keeper. dit heeft ie toch niet nodig? Net als Christano Ratnaldo, als ie 10% vaker blijft staan en voetballen kan het een van de besten ter wereld zijn, geliefd etc. Nu mag ie van mij ter plekke doodvallen met zijn acteerwerk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Ik had respect voor Gomes, maar vanwege zijn fratsen van gister is hij bij mij in punten gedaald.
Net als die Dida, die flikte dat ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, geweldige keeper. dit heeft ie toch niet nodig? Net als Christano Ratnaldo, als ie 10% vaker blijft staan en voetballen kan het een van de besten ter wereld zijn, geliefd etc. Nu mag ie van mij ter plekke doodvallen met zijn acteerwerk.
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo ergquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
Royal Sadnessquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo erg![]()
Bij elk wissewasje ging het halve stadion staan en schreeuwen, elke keer al gleed suarez uit bij een lamp in de buurt jaa schwalbe, geel blablabla en maar schelden op de spelers
Ja en als een gek fluiten als er terug wordt gespeeld op de keeper, terwijl ze hetzelf ook doenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat publiek dan, ik wist dat ze triest publiek hadden maar zo erg![]()
Bij elk wissewasje ging het halve stadion staan en schreeuwen, elke keer al gleed suarez uit bij een lamp in de buurt jaa schwalbe, geel blablabla en maar schelden op de spelers
Gast van der Sar deed het toen Ortega omhoog kwam, kan ik opzich wel begrijpen. Gomes deed het gister nadat er geduwd en getrokken was. Dat snap ik juist niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, Van der Sar flikte het ook eens tegen Argentinië en toen was hij hier de held. Soms hoort het erbij en ik kan best begrijpen dat Gomes het gisteren ook flikte. In het heetst van de strijd doe je er alles aan om te winnen. Maar netjes is het absoluut niet.
Maar dat was ook niet netjes van Sar en die deed het ook met de bedoeling om Ortega een rode kaart aan te naaien. Wat dus ook lukte. Toen was het profesioneel. Nu probeert Gomes zo nog wat tijd te rekken en de wereld is te klein? Zoals ik al zei het is absoluut niet netjes, maar ik kan het wel begrijpen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast van der Sar deed het toen Ortega omhoog kwam, kan ik opzich wel begrijpen. Gomes deed het gister nadat er geduwd en getrokken was. Dat snap ik juist niet.
Overigens was het wel gezellig in de kroeg. Met name toen de helft er pas na vragen waarom Tele2 de stand niet bijwerkte, achter kwam dat de goal van Suarez was afgekeurd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Royal Sadness
Maarja komt volgens mij vrijwel overal voor..
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jij gefilmd jas?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:
Van Geel had Kluivert een contract moeten geven ipv Urzaiz. Sjees wat een blunder
Inderdaad, het is goed te begrijpen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat was ook niet netjes van Sar en die deed het ook met de bedoeling om Ortega een rode kaart aan te naaien. Wat dus ook lukte. Toen was het profesioneel. Nu probeert Gomes zo nog wat tijd te rekken en de wereld is te klein? Zoals ik al zei het is absoluut niet netjes, maar ik kan het wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |