Lijkt me toch wel een grote gok van die clubs..quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuke bedragen lees ik trouwens over Huntelaar, 35 miljoen van Real, 28 miljoen van Chelsea, gaat wel goedkomen dus!
Boeit vast wel ietsquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof dat die clubs iets boeit, dat geld is een schijntje voor ze.
Van mij ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:30 schreef Nashje het volgende:
Chelsea mag van mij een ongeneeslijke ziekte krijgen.
ik drink bierquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat staat er precies op die sticker?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik drink bier
ik sta strak
ik ben anti kakkerlak.
Die is nog triester dan de 110% anti 020 truien die ik af en toe in de Kuip zie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef toma het volgende:
[..]
ik drink bier
ik sta strak
ik ben anti kakkerlak.
Ik kan me nog een Ajax-feyenoord herinneren dat er een feyenoorder met een trui 100% kakkerlak (of iets in die richting) liepquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:16 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die is nog triester dan de 110% anti 020 truien die ik af en toe in de Kuip zie.
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwamquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze liepen er ook vrij herkenbaar bij![]()
En idd de sfeer was prima, alleen dat Alle boeren zijn homo nummer werd iets tevaak ingezet vond ik
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
De moeder van Gomes, van Gomes, van Gomes
de moeder van Gomes die neukt zichzelf met een fles
ze neukt ook, ze neukt ook, ze neukt ook met een man
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán[/i]
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwam
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán
![]()
Overigens stonden er behoorlijk wat doorgesnoven gekken in het vak, toen ik ging pissen stonden ze al met z'n 15en tegelijk te snuiven achter een pilaar. En dan fijn een bestelling doen: drie broodjes frikandel met, twee broodjes knak, 4 cola en ehh ja nog een frikandel speciaal ja!!
Meisje brengt bestelling...'Ohjaaa en nog ehhh een koffie!'![]()
Komt ze terug: 'da is dan euh vierentwintig eur..hallo?'
Stond ze daar beteuterd met haar kopje koffie, uitgelachen door iedereen. Wel sneu.
Dat klopt ja, sommigen die die truien hebben gedragen in de Kuip toen hebben het geweten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Ajax-feyenoord herinneren dat er een feyenoorder met een trui 100% kakkerlak (of iets in die richting) liep.
OP Materiaalquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán[/i]
Die is al zó oud maar werkt nog altijd!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
Overigens stonden er behoorlijk wat doorgesnoven gekken in het vak, toen ik ging pissen stonden ze al met z'n 15en tegelijk te snuiven achter een pilaar. En dan fijn een bestelling doen: drie broodjes frikandel met, twee broodjes knak, 4 cola en ehh ja nog een frikandel speciaal ja!!
Stond ze daar beteuterd met haar kopje koffie, uitgelachen door iedereen. Wel sneu.
Haha die was mooi jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe klopt. En jammer dat het liedje over Gomes niet goed doorkwam
de moeder, de moeder, dé moeder van Farfán
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha die was mooi ja![]()
In de trein ook allemaal gekken die voor me naar de plee gingen en ff wat lijntjes gebruikte zeg, zelfs op de trap naar het vak zat er 1 ff ze hele pakketje nog in ze neus te douwen, die kon er geen genoeg van krijgen
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf wetenquote:
ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf weten
Kop > spijker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ach de enige tankt de hele middag en de andere stopt wat in ze neus, moeten de mensen zelf weten
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hoort sowieso niet te verslappen, kutjunk.
ik hou t bij bierquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kop > spijker.
Ik heb een keer zwaar trippend op de acid in de Arena gestaan. Ik was zo ver weg dat ik mij eigenlijk alleen heb staan verbazen over de mooie kleur groen van het gras..
Ieder z'n ding..
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht zag ten Cate het goed met Perez als supersub, al valt hij in die rol ook zwaar tegen...
Is ook behoorlijk ziek geweest he, antibiotica enzo...quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef toma het volgende:
[..]
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.
Yup Perez speelde tegen willem II met een lichaam vol met antibiotica, overigens had hij die 100% kans op open goal er wil in mogen pissen :'quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is ook behoorlijk ziek geweest he, antibiotica enzo...
En verder hadden we gisteren in het laatste kwartier voor rust de kans om ze te pakken. Helaasch.
Mooi filmpjequote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY&feature=related
Die kop van Galasek![]()
Vind je hem uberhaupt denderend spelen sinds hij bij Ajax speelt? Het is zeker niet de Perez van PSV!quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef toma het volgende:
[..]
ach hij speelt 2 wedstrijden onder zn niveau. Volgende week scoort ie 2 keer en is iedereen zn belabberde spel weer vergeten.
Bij Ajax speelde hij vorig jaar ook fantastisch. Sinds zn terugkomst heb ik nog niet veel van hem gezien, maar ik twijfel er niet aan dat ie zn niveau van voor de winterstop nog heeft.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vind je hem uberhaupt denderend spelen sinds hij bij Ajax speelt? Het is zeker niet de Perez van PSV!
Helaas al weer veeeel te lang geledenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
Moet spontaan bijna een traantje wegpikkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
Tering, wat een selectie hadden we toenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef stefmans het volgende:
Die kop van Galasek![]()
6? Is volgens mij de enige mogelijkheid die niet mogelijk isquote:
Op de melodie van het normale lied:quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:30 schreef toma het volgende:
Ze zongen toch nog iets over Farfan?
Natuurlijk wel. Als psv zaterdag wint, komen ze 7 punten voor. Ajax speelt zondag gelijk en het verschil is 6.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
6? Is volgens mij de enige mogelijkheid die niet mogelijk is
Ja want met gelijk spelen krijg je 2 puntenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als psv zaterdag wint, komen ze 7 punten voor. Ajax speelt zondag gelijk en het verschil is 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |