Ik wel, 2 vrije dagen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Vind Pasen of Pinksteren ofzo niet echt heel boeiend.
Het gaat ook niet om Pasen of Pinksteren maar gewoon samen zijn met vrienden en familiequote:Op donderdag 20 maart 2008 10:29 schreef Sylvana het volgende:
Vind Pasen of Pinksteren ofzo niet echt heel boeiend.
Tja, ik ben toch al vrijquote:
Tja, dat doe ik wel met Kerst, we hebben nooit wat bijzonders gedaan met andere feestdagen. Heb veel meer met Koninginnedag of Bevrijdingsdag ofzo, lekker feestenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om Pasen of Pinksteren maar gewoon samen zijn met vrienden en familie
Veel succesquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
met sterven bedoel ik het tentamen dat ik zo moet maken
Een student die aan het afstuderen is heeft nooit vrijquote:
Maar dan ben je maandag (en soms vrijdag) vrijquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
dat kan ook zonder pasen/pinksteren/kerst
Ik kwam pas in een kadoshop een t-shirt tegen met daarop "Ik ben niet zwanger, ik ben gewoon dik" Misschien moet ik die maar gewoon gaan dragenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En in de tussentijd maar dit shirt dragen
[ afbeelding ]
grapje
volgens mij is deze ook niet voor dikke maar voor zwangere mensen
Yep maar wel erg handig met de vrije dagen als je families hebt met eigen zakenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
dat kan ook zonder pasen/pinksteren/kerst
Egwel. Ik ben ook aan het afstuderenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Een student die aan het afstuderen is heeft nooit vrij
Foto's!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Jaaa, mn jurkjes zijn binnen en ze staan echt goedHeb deze in hetzwart en blauw besteld, en vooral die in het zwart staat echt mooi
[ afbeelding ]
Nou moet het alleen nog mooi weer worden om het aan te kunnen trekken zonder dood te vriezen
Ik zal zo wel ff een foto makenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Foto's!
Ik kan ook niet wachten tot het weer lekker weer is
Die eerste is mooiquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:14 schreef Sylvana het volgende:
Jaaa, mn jurkjes zijn binnen en ze staan echt goedHeb deze in hetzwart en blauw besteld, en vooral die in het zwart staat echt mooi
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Nou moet het alleen nog mooi weer worden om het aan te kunnen trekken zonder dood te vriezen
Wehkamp (check de linkquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
Die eerste is mooi.
Waar heb je ze besteld?.
M'n benen zijn lang maar niet mager of zoquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:04 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Coldfeet zei dat jaMaar bij een hollands uiterlijk denk ik behalve aan meerbuikdankont ook wel aan vrij stevige benen zoals ik die heb
![]()
Dit jaar geen buitenhuisje lijkt me PF: het werd iets van 8 graden van het weekendDus met een dikke trui binnen ofzo? Vorig jaar pasen was het weer erg fijn trouwens
Bij de Wehkampquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die eerste is mooi.
Waar heb je ze besteld?.
Echt een toffe jurk iddquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij de Wehkamp
Foto van mij erin:
[ afbeelding ]
( heb mn haar nog niet geborsteld, ga nu douchen en eten)
Ze gaat er nu niet in rondlopen, hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Lange jurkjes maken je wel vaak kleiner, dus zeker als je niet zo lang bent wordt het misschien wat propperig. Het is een leuk jurkje, maar wel erg zomersVoor op vakantie dan zeker?
Dat komt denk ik omdat de foto van zo dichtbij is genomen, ben gewoon nog steeds 1.58quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
leuk jurkje en je lijkt best lang
Egniequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Egwel. Ik ben ook aan het afstuderen
Oja, tip voor je word-probleem: pas gewoon de marges aan, daar kun je een hoop mee klooien![]()
Ok, laten we het erop houden dat sommige mensen die aan het afstuderen zijn wel vakantie hebben, en andere mensen weer nietquote:
Ik heb altijd wel een zwak voor Utrecht, maar wat wil je gaan shoppen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:45 schreef Ewelina het volgende:
Weet ik nog niet, ik zat te denken aan Groningen ofzo. Maastricht is net te ver weg denk ik. Of weet iemand nog een leuke shopstad? (Niet Amsterdam want daar woon ik...)
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:47 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ok, laten we het erop houden dat sommige mensen die aan het afstuderen zijn wel vakantie hebben, en andere mensen weer niet
Welneequote:Op donderdag 20 maart 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
Dat vind ik wel erg politiek correct hoorJij doet zeker psychologie ofzo.
De marges bleken idd niet te kloppenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Egwel. Ik ben ook aan het afstuderen
Oja, tip voor je word-probleem: pas gewoon de marges aan, daar kun je een hoop mee klooien![]()
misschien nog warm in de koelkast gedaan? Is verstandiger om het eerst af te laten koelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:03 schreef Sylvana het volgende:
Blegh, had dinsdag soep gemaakt, van gegeten, wat over was in de pan in de koelkast gezet, en nou zaten er al allemaal schimmels in
Dus maar weggegooid en gewoon brood gegeten, beetje jammer :S
Zo ff langs de apotheek en boodschappen doen en dan schoonmaken. Het is nu nog droog, dus dan eerst maar naar buiten toe
Ik wil voor gewone kleding gaan shoppen, eventueel een goede sportbh (maar niet per sé, die haal ik het liefst bij SandrabrA in Utrecht) en een galajurk.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een zwak voor Utrecht, maar wat wil je gaan shoppen?![]()
Ik ga na mijn werk even Den Haag in. Ook altijd leuk.
Een beetje wel ja. Volgens mij het het doel zonder niet al te veel schade de paasbrunch doorkomenquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:16 schreef tgs. het volgende:
Vinden jullie de tt niet een beetje raar? Slank en paasbrunch? Dat is toch een contradictie? Als ik aan Pasen denk dat zie ik alleen maar een vergelijking met Kerst. Vreten,vreten en nog eens vreten. Weing goeie voornemens voor slank zijn.
Als je bruncht, dan is dat als vervanging van het ontbijt en de lunch.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:16 schreef tgs. het volgende:
Vinden jullie de tt niet een beetje raar? Slank en paasbrunch? Dat is toch een contradictie? Als ik aan Pasen denk dat zie ik alleen maar een vergelijking met Kerst. Vreten,vreten en nog eens vreten. Weing goeie voornemens voor slank zijn.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:21 schreef Ewelina het volgende:
Een beetje wel ja. Volgens mij het het doel zonder niet al te veel schade de paasbrunch doorkomen![]()
Wat je zegt over Pasen klopt trouwens wel. Supermarkten draaien met Pasen meer omzet dan met Kerst. Misschien ook wel omdat Kerst een christelijke traditie heeft, en Pasen niet enorm
dus éigenlijk telt zogenaamd het hele heidense idee erachter niet meer in deze christelijk gedomineerde samenlevingquote:Pasen is een feestdag in de lente. Het vindt zijn oorsprong ruim voor het ontstaan van het christendom. Later is het tot een christelijke viering omgevormd, via het joodse geloof, waarbij het een feest is geworden ter nagedachtenis van de opstanding van Jezus. Naast deze nog altijd gevierde christelijke hoogfeest betekenis is Pasen een belangrijk seculier feest geworden.
Pasen duurt twee dagen en begint altijd op een zondag. Beide dagen worden wel afzonderlijk Eerste en Tweede Paasdag of Paaszondag en Paasmaandag genoemd. Aan het paasfeest laten christenen Goede Vrijdag (de kruisiging en dood van Jezus) vooraf gaan.
Pasen in het christendom verwijst ook naar de vijftig dagen durende periode van het kerkelijke jaar vanaf het paasfeest tot Pinksteren, gedurende welke de christenen hun jaarlijkse paasplicht mogen vervullen. De periode van het paasfeest tot Hemelvaartsdag duurt veertig dagen.
De paastijd en de christelijke liturgie daaromheen heeft door de eeuwen heen vele componisten geïnspireerd tot muzikale composities. In de Barokperiode viel vooral het werk van Johan Sebastian Bach op met de Johannespassie, Mattheuspassie en zijn cantates. Voor de Eerste Paasdag bedacht Bach de cantate nr 4 Christ lag in Todesbanden. Voor de Tweede Paasdag schreef hij vervolgens de cantate nr 6 Bleib bei uns, denn es will Abend werden.
Jep.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:24 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
idd. Of ie nou geboren wordt of wederopstaat...
Is dat echt zo van de omzet? Want ik durf zo vlak voor de kerst niet altijd even goed naar de supermarkt vanwege de ongelofelijke drukte, daar heb ik nu nog niets van gemerkt.
En het gaat voornamelijk om schade beperken ja.
Echt waar?! Dat had ik nou nooit verwacht. Bij Pasen denk ik aan eieren verstoppen en schilderen en ontbijten met een extra ei en warme broodjes. En paaseitjes op tafel. En walnoten en hazelnoten met een notenkraker er naastquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:21 schreef Ewelina het volgende:
Wat je zegt over Pasen klopt trouwens wel. Supermarkten draaien met Pasen meer omzet dan met Kerst. Misschien ook wel omdat Kerst een christelijke traditie heeft, en Pasen niet enorm
Beetje onaardig tegenover mijn gelovige mamma hequote:Op donderdag 20 maart 2008 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
paastakken,heidens
lenteboom, viering van de lente en de groei van de blaadjes aan de bomen
als je dat als christen neerzet zul je volgens mij zeker eeuwig branden in de hel
Groningen en dan naar de Catwalk voor die galajurkquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:43 schreef Ewelina het volgende:
Maar goed, ik zoek ook suggesties voor een shopstad. Ik wil gewone kleding kunnen kopen, en een galajurk. Iemand ideeën?
Oh ja, van beetje chique tot heel erg chique en ook verkopen ze accessoires. Ik ken alleen de Catwalk omdat die zoveel heeft, geen idee of er meer winkels zijn die jurken verkopen, vast wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:48 schreef Ewelina het volgende:
Dus dat is wel een goede winkel? Ik had die wel gevonden op internet, maar ik wist niet of het iets was... zijn er nog meer winkels daar die jurken verkopen?
Nee, ik had het koud in de koelkast gedaan. Ik laat eten altijd eerst afkoelen voor ik het weer in de koelkast zet, is idd beterquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien nog warm in de koelkast gedaan? Is verstandiger om het eerst af te laten koelen(schijnt)
Inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Blue Moon in Nijmegen heeft ook veel jurken-keuze.. overigens
Raar! doe ik zo vaak, giet het wel over in zo'n plastic bakje met dekselquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:03 schreef Sylvana het volgende:
Blegh, had dinsdag soep gemaakt, van gegeten, wat over was in de pan in de koelkast gezet, en nou zaten er al allemaal schimmels in
Bij een brunch eet je bijna nog minder dan normaal omdat je 2 maaltijden samen doetquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:16 schreef tgs. het volgende:
Ik heb het juist anders geleerd:quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ik had het koud in de koelkast gedaan. Ik laat eten altijd eerst afkoelen voor ik het weer in de koelkast zet, is idd beter
Mn koelkast doet het prima, en het waren echt schimmels, want heb het wel een tijdje gekookt, omdat ik eerst ook dacht dat het gestold vet was, maar het ging niet weg.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Raar! doe ik zo vaak, giet het wel over in zo'n plastic bakje met dekseldoet je koelkast het wel? waren het echt schimmels of misschien gestold vet (ook wit)
utreggquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:45 schreef Ewelina het volgende:
Weet ik nog niet, ik zat te denken aan Groningen ofzo. Maastricht is net te ver weg denk ik. Of weet iemand nog een leuke shopstad? (Niet Amsterdam want daar woon ik...)
Snel afkoelen doe je door de pan in een bak met een laag koud water te zetten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Voor het tegengaan van oa schimmelgroei moet je het juist snel laten afkoelen (bacterien en schimmels gedijen goed in een warme omgeving) en dus gelijk in de koeling zetten.
Welkom en knap dat je al 20 kg bent afgevallenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:05 schreef kucuk het volgende:
Ik wil mij even voorstellen want ik moet weer nodig afvallen.
Ik ben Linda en ben 20 jaar oud. Na vele lijnpogingen ben ik vorig jaar al 20kilo afgevallen tot 74kg. In augustus ben ik een nieuwe studie gaan volgen en op kamers gegaan. Helaas was deze studie niks voor mij en ben ik deze week gestopt en ik ben ook nog eens op de weegschaal gaan staan. Het resultaat is 2 kilo erbij, dus op dit moment ben ik 76kg bij 1,83m.
Op dit moment wil ik nog 6 kilo afvallen. Mijn plan van aanpak is weer meer te gaan bewegen en geen ongezonde tussendoortjes te eten en mijn alcohol inname te verminderen. Tot op heden ging ik elke week wel 3 a 4 keer uit en deze avonden nam ik toch gemiddeld wel 3 glaasjes wijn.
Same here, ik vind het ook heerlijk om alleen thuis te zijn. Mn 2 huisgenoten waren vanmiddag ook niet thuis, dus lekker keihard met de muziek aan schoonmaken, heerlijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Zo heerlijk hè, alleen thuis zijn.
Pannenkoeken bakken, terwijl je hard meezingt met Clouseau met je katjes als je enige publiek.
Als Mark dadelijk maar niet ineens binnen komt.
Nou, eigenlijk heb ik voor die 20 kilo bijna niks gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Welkom KucukEn al 20 kilo afgevallen, een hele prestatie
Je weet us echt wel hoe het moet, nu aleen nog als gewoontes inbouwen zodat je niet weer aankomt. Komt vast helemaal goed
Jammer dat je studie niets voor je bleek te zijn, heb je al een andere studie in gedachten die je nu wilt gaan volgen?
Lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:36 schreef Miss_S het volgende:
ijs
we hebben een paar bakken afgekeurd ijs uit de supermarkt gekregen
Oeh lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:44 schreef Miss_S het volgende:
Iets met koekjes/cake en aardbeien
Ik stak mijn tong uit naar jouquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
was je aan het chatten?
ik ben er meestal maar heel even
mijn koelkast deur sloeg keihard in m'n gezicht toen ik chocolaatjes uit de koelkast wou pakkenquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:05 schreef kucuk het volgende:
Dank je.
Oh, dat is wel vervelend. Wel een goede stimulans om van de chocolade af te blijven.
Ik ben de laatste week chocolade eitjes aan het eten. Gelukkig is er alleen nog puur over en die eet ik een stuk minder.
Yoghurt met banaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Wat zal ik eens gaan eten...........
Banaan moet ik echt weer eens in huis halenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yoghurt met banaan.
Yoghurt met cruesli.
Havermout.
Boterham.
Crackers.
Genoeg opties.
Ik wil ook wel eens Griekse yoghurt proberen. Haal je dat gewoon bij de Plus? En hoe zit het met calorieën vgl met gewone yoghurt?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Banaan moet ik echt weer eens in huis halen
Heb nu griekse yoghurt met honing op en daarna nog een peertje
Bij de Plus jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens Griekse yoghurt proberen. Haal je dat gewoon bij de Plus? En hoe zit het met calorieën vgl met gewone yoghurt?.
welkom nog overigensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:40 schreef kucuk het volgende:
Goedemorgen.
Hier sneeuwt het erg hard. Helaas blijft het niet liggen.
Vanavond ga ik zwemmen met een vriendin. Eerst nog even het dorp in om een bikini te kopen, bij mijn oude bikini past het topje nog wel maar het broekje is echt 2 maten te groot.
Idd, ook van mijquote:
Leuke combi, bikini's en sneeuw in één zinquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Sneeuw?!Wat grappig
Succes met bikini kopen, Kucuk!
Als je een beetje gevorderd bent, verwachten wij wel een linkje naar een You Tube-filmpje hier hè.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:20 schreef Ewelina het volgende:
Gisteravond toen ik naar paaldansen ging helemaal nat geregend van 5 minuten naar de bushalte lopenEn toen weer terug, brrrrr. Maar het was wel leuk en het ging echt goed!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:20 schreef Ewelina het volgende:
Nou hier regent het welGisteravond toen ik naar paaldansen ging helemaal nat geregend van 5 minuten naar de bushalte lopen
En toen weer terug, brrrrr. Maar het was wel leuk en het ging echt goed!
Thuis maar een heerlijk warme douche genomen en in bed gekropen
Vanochtend kreeg ik ontbijt op bed, 2 geroosterde boterhammen met filet americain. Neem zo nog een bakje yoghurt denk ik
Vanmiddag gordijnen kopen, ben al een tijdje verhuisd maar heb nog geen gordijnen.
Inderdaad. Hmmm, je brengt me op een idee, want ik heb hongerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:38 schreef Faithy het volgende:
[..]Douchen na nat geregend te zijn is zo goddelijk lekker
![]()
En geroosterd broodhm......
Uiteraardquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een beetje gevorderd bent, verwachten wij wel een linkje naar een You Tube-filmpje hier hè.
In een sexy pakje!
Volkoren geroosterd brood is ook het lekkerst. Had net maïsbrood en dat vond ik toch iets minder.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:07 schreef freecell het volgende:
Geroosterd brood is heerlijk, maar het vult minder dan gewoon brood, terwijl het net zoveel calorieën heeftIk heb echt niet genoeg aan 2 geroosterde broodjes als lunch en dan ga ik meer eten
Dat is dan wel weer jammer!
wij hebben er ook een op 't werk hier.. alleen ja.. ach... heb al m'n boterhammetjes bij me (Waldkorn, met kaasquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hmmm, je brengt me op een idee, want ik heb honger.
* Viking84 broodrooster onder het stof vandaan halen gaat.
Gekookt eitje is ook lekker idd. Al te lang niet meer gehadquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:16 schreef freecell het volgende:
Goed plan! Ik kan wel even een eitje koken zo bij de lunch
Half 2 pas.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
wij hebben er ook een op 't werk hier.. alleen ja.. ach... heb al m'n boterhammetjes bij me (Waldkorn, met kaas) en daar verheug ik me ook al op
is 't al half 2?
*Blikt omlaag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:31 schreef Faithy het volgende:
ik vind mezelf veel slanker dan in januari, dus ja
Ik hoop dat dat een typfout is!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:33 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind mezelf ook slank(hey alles is slanker dan 98 kilo)
Maar mijn ringvinger is gewoon 3cm afgevallen
Dat heb ik ook met tosti's ja. Normaal als ik gewoon brood eet, eet ik altijd 2 sneetjes, maar als ik tosti's eet, zijn het er altijd 4.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:07 schreef freecell het volgende:
Geroosterd brood is heerlijk, maar het vult minder dan gewoon brood, terwijl het net zoveel calorieën heeftIk heb echt niet genoeg aan 2 geroosterde broodjes als lunch en dan ga ik meer eten
Dat is dan wel weer jammer!
Hij is niet zwakker op het punt waar ze hem verkleind hebben? daar ben ik namelijk bang voorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:53 schreef freecell het volgende:
Mijn trouwring was ook veel te groot. Van maat 18 afgevallen naar 16,5. De ring is dus ook verkleind. Zit nu weer best prima
En slank de lente in? Dit jaar niet, volgend jaar ok?
Al ben ik wel véél lichter dan vorig jaar lente
Nee, ze hebben bij mijn ring een neuwe methode toegepast. niet een stuk ertussen uit halen, maar de hele ring kleiner persen. Hij is dus iets dikker geworden, maar dat verschil heb ik nog niet kunnen ontdekken. Hij is nog even zwaar en er is dus geen zwak puntquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hij is niet zwakker op het punt waar ze hem verkleind hebben? daar ben ik namelijk bang voor
Jemig, dat is oud zeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:13 schreef Faithy het volgende:
21.. dat waren nog eens tijden
word alweer 23 over 2 weken
Mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh en bedankt Freecell, voor de tip voor de lunch. Was een heerlijk gekookt eitje.
Hier zullen we zondag wel wat gekookte eitjes gaan etenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
MooiHier was hij ook erg eetbaar.
Ik ga voor vanavond een spaanse stoofschotel makenLekker! En best wel light
ja he?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jemig, dat is oud zeg.
Welk model van Prima Donna heb je gekocht Chicolate? Ik ben helemaal Prima Donna fan, die dingen zitten gewoon zo lekker en ze staan ontzettend mooi.En juist omdat ze zo duur zijn, ga je er heel zuinig mee om en doe je er heel lang van.
ik heb nauwelijks tieten, dus ik kan je niet verder helpenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een Bh vraagje:
ik koop van omtrek meestal 70
maar volgens mij is of die omtrek te groot
of de bandjes te strak
of m'n tieten te klein want bij mij schuiven bh's vaak omhoogzo halverwege m'n tiet
Keer in een winkel op laten meten/hulp vragen, het klinkt als een verkeerde maat ... ik was vanmorgen bij een lingeriezaak en toen ik aangaf dat ik mijn maat niet goed wist, maar wel een vermoeden had, zocht ze die maat op ... toen het niet goed zat, zag ze meteen wat mijn maat wel was, en nu heb ik een perfect passende bhquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een Bh vraagje:
ik koop van omtrek meestal 70
maar volgens mij is of die omtrek te groot
of de bandjes te strak
of m'n tieten te klein want bij mij schuiven bh's vaak omhoogzo halverwege m'n tiet
Ik heb de Satin gekocht, in het zwart. Heerlijk eenvoudig en zit zo lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Welk model van Prima Donna heb je gekocht Chicolate? Ik ben helemaal Prima Donna fan, die dingen zitten gewoon zo lekker en ze staan ontzettend mooi.En juist omdat ze zo duur zijn, ga je er heel zuinig mee om en doe je er heel lang van.
Niet zo heel boeiend hoor, komtie; voor 2 personen:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:43 schreef Sylvana het volgende:
Heb je een recept van die Spaanse stoofschotel?Ben wel benieuwd
Idd! Gewoon een keer naar een goede winkel gaan en laten opmeten. Een goed passende bh staat zoveel mooier!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Keer in een winkel op laten meten/hulp vragen, het klinkt als een verkeerde maat ... ik was vanmorgen bij een lingeriezaak en toen ik aangaf dat ik mijn maat niet goed wist, maar wel een vermoeden had, zocht ze die maat op ... toen het niet goed zat, zag ze meteen wat mijn maat wel was, en nu heb ik een perfect passende bh.
Ah, daar heb ik er ook een paar van.quote:[..]
Ik heb de Satin gekocht, in het zwart. Heerlijk eenvoudig en zit zo lekker.
(het viel me nog mee eigenlijk met de prijs, ik zag veel bh's van 120 euro hangen, en deze was 'maar' 52,95)
Klinkt lekker, thnxquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet zo heel boeiend hoor, komtie; voor 2 personen:
- 400 gram aardappels schillen en in blokjes snijden
- 400 gram sperziebonen schoonmaken en 1x doorbreken
- Een ui en een knoflookteentje fijnsnijden.
- Olijfolie in braadpan, hierin ui en knoflook fruiten
- Aardappel er bij, peper en zout erbij, paar minuten bakken
- Sperziebonen erbij met 1/2 theelepel paprikapoeder, 1/2 theelepel djinten en wat water
- 15 minuten stoven
- Kikkererwten (klein blik) laten uitlekken
- 75 gram magere salami of chorizo in stukjes snijden
- Kikkererwten en chorizo erdoor, omscheppen, warm laten worden, klaár!
Ik vind het niet goedkoopquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
BAH! Echt helemaal natgeregend! Inclusief schoenen, dat is al helemaal irritant
Soms denk ik dat mn verhoudingen mooier zouden zijn met een wat grotere cup, maar als ik dit zo lees hoeft dat niet meer perse en wees ik maar blij met mn C, 50 euro goedkoop vinden voor een bh!:o dat vind ik echt veel geld voor zoiets!
Preciesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hahaje wil altijd wat je niet hebt.
Ze heeft me met geen vinger aangeraaktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga me inderdaad ook eens laten opmeten, maar dat vind ik beslist niet leuk. Staat zo'n onbekende verkoopster aan m'n tieten te sjorren
.
Engelandquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:33 schreef Faithy het volgende:klinkt bekend, had vorige maand een doorbraakbloeding
en nu ook buikpijnmaar wel weer
gepoept
dus voel me minder opgeblazen
Zodadelijk rennen naar de bus, dan naar station rennen en dan springen en dansen en schreeuwen bij Nightwish![]()
hoeveel calorieën zou je verbranden bij een tof concert? Whihi.. nou ja, iig erg veel zin in.
Vandaag best veel gedaan op 't werk, eigenlijkbelangrijke klus is klaar en kan zo met een gerust hart het weekend in. Én, de vrijdag na hemelvaartsdag zijn we hier ook vrij, dus dan kan ik lekker een lang weekend weg met René als 't meezit
naar Engeland, bijvoorbeeld
Ik bepaal zelf of ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:45 schreef Faithy het volgende:
wij vinden Engeland helemaal geweldig, dusmet je
als wij dat nou leuk vinden
maak dan ook niet overal zo'n drama van. Als ik Engeland niet leuk vind, dan mag ik dat zeggen. Ik ga nietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:50 schreef Faithy het volgende:
vond ik niet zo'n leuke opmerking Viking...ok, ieder z'n smaak, en dat jij Engeland niet leuk vindt, ok, maar laat mij het lekker helemaal geweldig vinden..
![]()
Wat zit iedereen nou te zeurenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
LondonEngeland
Zoals al eerder gezegd: heb je niks aardigs te zeggen hou het dan voor je.
Ps. BarcalonaParis
Berlin
Jij bent de eerste die alles meteen afkraakt zoals alle meisjesachtige dingen die iemand hier durft te postenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:50 schreef Faithy het volgende:
vond ik niet zo'n leuke opmerking Viking...ok, ieder z'n smaak, en dat jij Engeland niet leuk vindt, ok, maar laat mij het lekker helemaal geweldig vinden..
![]()
Precies, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die alles meteen afkraakt zoals alle meisjesachtige dingen die iemand hier durft te posten
Dat is zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind dat je sowieso niet onaardig hoeft te doen. maar dat ben ik.
Misschien handig om van die kleine vuilniszakjes mee te nemen? (ik weet niet hoe ze heten, maar op een kamp had een van de leiding ze bij zich. Ze waren niet doorschijnend, en zo kon ze vuil maandverband tijdens de hike vervoeren (we kwamen 3 dagen geen prullenbak tegen, alles moest mee in de rugzak), zonder dat alles ging stinken enzo) ... dan hoef je niet zo openlijk met maandverband over de gang naar de prullenbakquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:13 schreef Miss_S het volgende:
Als ik trouwens ongesteld word, ik blijf een paar dagen in een studenthuis met alleen jongens dus geen prullenbak op het toilet
Erg handigNOT
Ja zoiets zat ik ook al te denkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Misschien handig om van die kleine vuilniszakjes mee te nemen? (ik weet niet hoe ze heten, maar op een kamp had een van de leiding ze bij zich. Ze waren niet doorschijnend, en zo kon ze vuil maandverband tijdens de hike vervoeren (we kwamen 3 dagen geen prullenbak tegen, alles moest mee in de rugzak), zonder dat alles ging stinken enzo) ... dan hoef je niet zo openlijk met maandverband over de gang naar de prullenbak.
Of zelf een prullenbakje meenemen, dat daar neerzetten. Weten ze wel allemaal hoe laat het isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook al te denkenmisschien wel handig
Maar ik slik gewoon nog de pil door in de hoop dat het weg blijft
...Want stel je voor dat je eens niet in stereotypen zou pratenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:32 schreef Miss_S het volgende:
En van die vadsige onvrouwelijke wijven in Engeland klopt wel
Wat super! Waar? En ga je er studeren, of stagelopen, of werken, of wat?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga in juli voor 6 maanden naar Engeland! Echt zin in
Misschien moet je reacties op Postmortum niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...Want stel je voor dat je eens niet in stereotypen zou pratenVeel te ingewikkeld!!!
[..]
nee ze komen wel naar nederland toe voor wietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die deze uitspraken doen over vadsige wijven in Engeland, zijn jullie er ooit wel eens geweest?
Dat vraag ik me idd ook af. Er komen heel wat mooie vrouwen uit de UK, hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mensen die deze uitspraken doen over vadsige wijven in Engeland, zijn jullie er ooit wel eens geweest?
Overal komen wel mooie vrouwen vandaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat vraag ik me idd ook af. Er komen heel wat mooie vrouwen uit de UK, hoor
Maar toch heeft het ene land relatief gezien meer mooie vrouwen dan het andere land of ben ik nu naïef?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Overal komen wel mooie vrouwen vandaan
Het zijn ook vooroordelen, denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:17 schreef Miss_S het volgende:
Denk dat dat ook met smaak te maken heeft en wat jouw ervaring is met de meiden uit het land
In Kent, zo'n 20 minuutjes van het centrum van Londen. Ik ga met vrienden van mijn ouders mee als au-pair en daarbij een cursus doen en zet dus mijn studie hier ff stil, maar dat heb ik er wel voor overquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Wat super! Waar? En ga je er studeren, of stagelopen, of werken, of wat?
Die milkshake in het openbaar zie je hier in nederland ook vaak zat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zijn ook vooroordelen, denk ik.
In Zweden zijn de vrouwen het mooist, in Rusland en de Oekraïne heb je de importbruidjes, in Engeland zijn de vrouwen vadsig en lopen ze met een milkshake in het openbaar...
Begin ik net met een 'love yourself' project, kom je met zo'n opmerkingquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Nederlandse vrouwen vaak lelijkVooral Nederlandse vrouwenwangen zijn vaak ehm...beetje van die hangwangen, zoals Beatrix ze ook heeft.
En het is niet eens lekkerder, lopend een milkshake ... (ik had er vorige week ofzo een gekocht, onbedwingbare drang naar fout eten, en voelde me best vreemd, alsof ik mezelf niet was ... sinds wanneer eet ik tijdens het lopen? Werd er zelfs misselijk van, ik moet duidelijk zitten tijdens eten of drinkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:58 schreef kucuk het volgende:
[..]
Die milkshake in het openbaar zie je hier in nederland ook vaak zat.![]()
.... En nu jij in je ondergoed!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:14 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nou... hier komt ie dan
- 1e foto: raar bovenbeen + lip
- 2e foto: gewoon eng IEEUW al zal het veel photoshop zijn
- die foto van birgit is niet erg flatteus, die van schuurman ook niet (ze is flink uitgedijd ook zag ik laatst op een tv program trouwens)
- en silvie meis vind ik ook behoorlijk nep, te veel make up enzo, en golddigger
En een photoshopper erbij?quote:
Ja ik weet het.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind Doutzen Kroes echt een mooie vrouw
Weten jullie trouwens dat er beheurlijk veel calorieen in wraps zitten? In die tortilla's dus? 320 kcal per 100 gram. Kun je beter aardappels eten
Volgens mij valt dat wel mee en zie je er geweldig uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
En vorig jaar ergens een bikinifoto gepost. Ondertussen is het weer een paar kg minder.
Gezien m'n pas gestarte 'love yourself' project begin ik niet aan een foto, want dan valt het weer allemaal in duigen.
Tong is, mits goed klaargemaakt, zo ongelooflijk lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef Miss_S het volgende:
Misschien morgen in het restaurant maar denk dat ik dan toch voor de tongfilet ga
Ik heb op vakantie ook echt heerlijke slibtongetjes opquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tong is, mits goed klaargemaakt, zo ongelooflijk lekker. Ik heb ooit de heerlijkste slibtongetjes in IJmuiden gegeten ... restaurant dat er een specialiteit van had gemaakt ... (en misschien leuk te weten, het is een zeer slank en calorie-arm visje
. Maar dat is niet het belangrijkste in een restaurant, daar kies ik vaak voor wat het lekkerst klinkt, vis meestal)
Dat klopt, ja. En dan bakken ze m vervolgens in een half pond roomboterquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tong is, mits goed klaargemaakt, zo ongelooflijk lekker. Ik heb ooit de heerlijkste slibtongetjes in IJmuiden gegeten ... restaurant dat er een specialiteit van had gemaakt ... (en misschien leuk te weten, het is een zeer slank en calorie-arm visje
. Maar dat is niet het belangrijkste in een restaurant, daar kies ik vaak voor wat het lekkerst klinkt, vis meestal)
En lekker citroenboter erbijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat klopt, ja. En dan bakken ze m vervolgens in een half pond roomboter
Dat vind ik weer minder lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, als je dan toch bezig bent... Dan ook nog maar wat gebakken aardappeltjes erbij
Dat slurpen bij een milkshake vind ik altijd zo vies.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Julie laten nu ook foott's van modellen zien
natuurlijk zijn die mooi![]()
Ik vind modellen sowieso vaak wel mooi (inclusief figuur) ook al zullen de meeste hier het er niet mee eens zijn
Plaatje van Chicolate heeft net een iets te lage resolutie, vind het verder wel leuk.
Milkshake vind ik het enige dat je nog een beetje fatsoenlijk kan "eten" in het openbaar.. De meeste (dikke) mensen kunnen echt niet eten en staan dan een turkse pizza in z'n geheel in hun mond te stouwen, lopend, pratend.
Was net naar caberet.. Publiek was 45% vrouw gok ik en in de leeftijd 28-38
De meeste echt SUPER dik, 3/4e lichte spijkerbroek zonder zakken op de kont () en dan zwarte laarzen er onder. HORROR. Dik zijn is niet erg. Echt niet. Maar je zo wanstaltig kleden
Bah. Ik vroeg me ook echt waar ze allemaal vandaan kwamen. Alsof je een foto van je kledingkast+figuur hebt moeten inleveren voor je een kaartje mocht kopen
Werd gewoon helemaal sip bij het zien van al die lelijkheid
Eens. Ik eet zelden in het openbaar, of het is iets gezonds zoals een appel ofzoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:55 schreef kucuk het volgende:
[..]
Dat slurpen bij een milkshake vind ik altijd zo vies.Ik bedenk mij net dat ik eigenlijk nooit in het openbaar eet. Het is veel gezelliger om rustig met een vriendin ergens te gaan eten.
Grappenmaker. Fotoshop kan veel maar ze gaan natuurlijk niet elke keer die moeite per foto den. Heb ook bewegende beelden gezien van veel modellen en geloof mij, die waren nog steeds mooi!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:55 schreef kucuk het volgende:
[..]
Dat slurpen bij een milkshake vind ik altijd zo vies.Ik bedenk mij net dat ik eigenlijk nooit in het openbaar eet. Het is veel gezelliger om rustig met een vriendin ergens te gaan eten.
Die foto's van modellen zijn altijd bewerkt. Zo kan iedereen mooi zijn. Zelfs die vrouwen die bij jou in het publiek zaten. Hadden ze ook nog een ''pittig'' kapsel met een mooie warm rode tint?
Naar welke voorstelling ben je eigenlijk geweest?
Ja, ok, de trein. Ik bedoel meer gewoon op straatquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Een appel eten in het openbaar staat ongeveer op nummer 1 van ergenissen
Laat zat er iemand naast me in de trein ik wou haar echt keihard in haar gezicht stompen
neen, ik zeg altijd 'nou, ik vind het niet mooi, maar gelukkig zijn er verschillende smaken' en gebruik nooitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die alles meteen afkraakt zoals alle meisjesachtige dingen die iemand hier durft te posten
Maar die nieuwe liedjes zijn wel leuker dan de oude (vooral Bye Bye Beautiful) vind ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nightwish was iig erg tof
De nieuwe zangeres is redelijk. Kan haar eigen nummers erg goed zingen, maar de oude nummers, die gemaakt zijn met de oude zangeres, kon ze niet echt (oude zangeres was een geoefende sopraan, de nieuwe een alt
)
Ik volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:40 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
i like here
nee ik denk eigenlijk niet dat ik iemands favoriete persoon ben.
jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Hoi MoBlo! Ook nog wakkerIk zie je straks alweer
Ik heb ook niet echt een favoriet persoon. De meeste mensen die ik ken vind ik eigenlijk niet eens zo heel aardig. Er is nu niet echt iemand waar ik graag bij zou willen zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook nietBeetje triest eigenlijk. Ik hèb wel een favourite person.
Ik wil haar zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ben ik de enige die nightwish niet kent
haar ogenhaar haar
die tanden
die mond
die neus
haar stem
hoe ze praat
wat ze zegt
leuk meisje
vast niet, m'n collega's keken me ook aan alsof ze water zagen branden toen ik vertelde waar ik heen gingquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ben ik de enige die nightwish niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |