Hahahaha ik zat erop te wachtenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry....ik kon het niet laten
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry....ik kon het niet laten
Ik heb er ook zoveeeeeulquote:
Mag toch wel hopen dat je term "Wanker" kentquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de it afdeling laat geen fotos toe met de naam wanker.
Het gaat dus niet echt lekker hequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoveeeeeul
Heb gewoon veel pijn, maar wil laten weten dat ik nog leef zeg maar
slik jij veel paracetamol ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoveeeeeul
We zijn ook blij je te zien hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoveeeeeul
X-treme! (kut)quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het gaat dus niet echt lekker he
Gast, pas je wel op dat je geen maag en darm problemen daardoor krijgtquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
X-treme! (kut)
Slik paracetamol alsof het snoepjes zijn.
*kijkt naar strip, aha, al bijna 20 in 2,5 dag*
hoe meer je er slikt des te minder gaat het werken. ik heb er ervaring meequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
X-treme! (kut)
Slik paracetamol alsof het snoepjes zijn.
*kijkt naar strip, aha, al bijna 20 in 2,5 dag*
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, pas je wel op dat je geen maag en darm problemen daardoor krijgt
Ik vreet die dingen ook als snoepjes... toen met m'n rug ging er een pakje Aleve doorheen per 2 dagenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jajaja, ken het verhaal, en ze hebben me er hier ook op gewezen (waarom weten ze alles van medicijnen hier?!)
nou als je wat aan de hand hebt is het verdomde makkelijk dat die dingen er zijn hoor. anders is het helemaal geen doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:59 schreef TheClown1 het volgende:
wees zuinig op je lichaam. doe rustig aan met die pillen.
Man die uitspraak kan zo op een poster van het RIAGquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:59 schreef TheClown1 het volgende:
wees zuinig op je lichaam. doe rustig aan met die pillen.
Dat bedoel ik, zeker als je een Migraine hebtquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als je wat aan de hand hebt is het verdomde makkelijk dat die dingen er zijn hoor. anders is het helemaal geen doen.
In ieder geval geen hersens meerquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vreet die dingen ook als snoepjes... toen met m'n rug ging er een pakje Aleve doorheen per 2 dagen
Darm en maag heb ik volgens mij niet eens meer
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man die uitspraak kan zo op een poster van het RIAG
Ik heb liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstandquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval geen hersens meer
Whahahaquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij het zegt, dan iemand met z'n volle verstand
Mijn waterquote:
op een goeie dag met migraine eet ik zo een strip op zeg maarquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zeker als je een Migraine hebt
Anders is het gewoon niet uit te houdenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
op een goeie dag met migraine eet ik zo een strip op zeg maar
ik hoor apparaten op standby staan. dat zegt al genoeg denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
Ik zou het niet weten hoe het voelt om Migraine te hebben...maar van wat ik zo hoor, mag ik daarmee best gelukkig zijn
Later jongen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben weer even naar huis fietsen
mensen prettige middag/avond en tot morgen.
(als het goed is) ben ik er wat meer, en werkt ons sap systeem neit. maja eerst maar zien
Slim....quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:18 schreef TheClown1 het volgende:
dat klinkt zeker niet goed. had ik soms last van toen ik uren achter pc zat op werk. neem nu genoeg pauze
Dat is geen Migraine... Dat is gewoon koppijn omdat je continu naar 1 en hetzelfde punt kijktquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:18 schreef TheClown1 het volgende:
dat klinkt zeker niet goed. had ik soms last van toen ik uren achter pc zat op werk. neem nu genoeg pauze
Daar heb ik dan nooit last van...quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is geen Migraine... Dat is gewoon koppijn omdat je continu naar 1 en hetzelfde punt kijkt
HAHAquote:
Feest!!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
* Sgele haalt het bier, sambuca, whiskey en alle andere dingen waar je lever niet goed tegen kan bij teveel inname te voorschijn
ok. tot ziens. doe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:25 schreef TheClown1 het volgende:
prettig paasweekend.ik ga naar huis. later
quote:
Hahahahaquote:
Ik moest keihard lachen toen ik 'm in een ander topic zagquote:
Ben maar ondertussen UT GOTY aan het spelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen toen ik 'm in een ander topic zag
* Dr.Droxz rent weer langs, pakt de whiskey, en gaat weer aan de slag!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
* Sgele haalt het bier, sambuca, whiskey en alle andere dingen waar je lever niet goed tegen kan bij teveel inname te voorschijn
Sorry. Kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:38 schreef Sgele het volgende:
ondertussen? Ik ben jaloers
met die onboard videokaartmeuk kan ik werkelijk niks
Ik en slapen gaat niet same hoorquote:
Succes gegarandeerdquote:
zo goed is die middag niet, hoop dat die van jou wel goed is!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef draculettetje het volgende:
goeie middag
Helleuwquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef draculettetje het volgende:
goeie middag
He jammer...quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weer wakker ik heb ditmaal geen emmer water nodig
Bakje thee dan maar???quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry morgen weer een herkansing
yesssss ik ben net op tijdquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
ja ook!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er weer vandoor, fijne dagen he
Adieu![]()
* Dr.Droxz schenkt voor Dracu een heerlijk bakje thee in! Voor WL en de rest staat er sterke drankquote:
Prettige paashaas beller!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er weer vandoor, fijne dagen he
Adieu![]()
ow ik bedoelde natuurlijk dat ik beller ook fijne dagen wilde wensenquote:
Sodeju....quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
godver en ben net te laat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
yep lang leve NL!
ja doe maar!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pssssssssst, moet je nog wat hebben dan?
ow ja de bureau laquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pssssssssst, moet je nog wat hebben dan?
quote:
dat ik die zomaar kon vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij heeft zon magische la inderdaad
Zou dat lukken via de postquote:
ja geen probleemquote:
ja je wil niet weten wat er in duivenvoer zit. ze vreten het gewoon op hoor!quote:
Ja hoorquote:
Toch eens proberen dan, vraag ik nog wel even wat aan mijn collegaquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja geen probleemzolang je het maar in een envelop doet hahhahaa
Opzich moet dat kunnen, maar dat is wel een aardig stukje vliegen!quote:
oh dat zou werelds zijn manquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan, vraag ik nog wel even wat aan mijn collega
Als ik weer wat nieuws heb geef ik wel even een gil
en ik maar zoeken waar ik die gelaten had!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ik toast er wel gelijk even op nu!fles wijn stond nog op tafel
tot morgen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maarja, ik ben er weer vandoor
Allemaal veul () succes en tot morgen!
doeg sgelequote:Op donderdag 20 maart 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er ook vantussen... Tot morgen!
Degene die al weekend gaan houden, fijn weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |