is de frontpage wel nieuwswaardig dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Niet echt nieuwswaardig natuurlijk
Dat is zijn alterego?quote:
Ik zeg... neuhquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:13 schreef tripack het volgende:
[..]
is de frontpage wel nieuwswaardig dan?
ik denk dat het een kansloos gesprek is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou een gesprek aangaan hoor, dit kan gewoon niet!!
Ik zag alleen een foto van een hoofd en dat vond ik niksquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat het een kansloos gesprek is.
maar jij kan altijd de plaatjes doormailen naar mij ? zo te horen, kan jij wel alles zien
Mja Beller heeft dezelfde IT afdeling als wij hier hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat het een kansloos gesprek is.
maar jij kan altijd de plaatjes doormailen naar mij ? zo te horen, kan jij wel alles zien
Boem! Verschil moet er wezenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja Beller heeft dezelfde IT afdeling als wij hier hebben
Dezelfde moeder zal je bedoelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja Beller heeft dezelfde IT afdeling als wij hier hebben
Lijkt me sterkquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dezelfde moeder zal je bedoelen
zou wel raar zijn hehquote:
deed jerry mee met dancing with the stars?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou wel raar zijn heh
kan je zo bij jerry terrecht
[ afbeelding ]
Jerryquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zou wel raar zijn heh
kan je zo bij jerry terrecht
[ afbeelding ]
Jerry Springer - The Musical neem ik aanquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:31 schreef tripack het volgende:
[..]
deed jerry mee met dancing with the stars?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef TheClown1 het volgende:
lenige dame
de it afdeling laat geen fotos toe met de naam wanker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry....ik kon het niet laten
Hahahaha ik zat erop te wachtenquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er ook zoveeeeeulquote:
Mag toch wel hopen dat je term "Wanker" kentquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de it afdeling laat geen fotos toe met de naam wanker.
Het gaat dus niet echt lekker hequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoveeeeeul
Heb gewoon veel pijn, maar wil laten weten dat ik nog leef zeg maar
slik jij veel paracetamol ?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoveeeeeul
We zijn ook blij je te zien hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er ook zoveeeeeul
X-treme! (kut)quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het gaat dus niet echt lekker he
Gast, pas je wel op dat je geen maag en darm problemen daardoor krijgtquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
X-treme! (kut)
Slik paracetamol alsof het snoepjes zijn.
*kijkt naar strip, aha, al bijna 20 in 2,5 dag*
hoe meer je er slikt des te minder gaat het werken. ik heb er ervaring meequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
X-treme! (kut)
Slik paracetamol alsof het snoepjes zijn.
*kijkt naar strip, aha, al bijna 20 in 2,5 dag*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |