Ik moest keihard lachen toen ik 'm in een ander topic zagquote:
Ben maar ondertussen UT GOTY aan het spelenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen toen ik 'm in een ander topic zag
* Dr.Droxz rent weer langs, pakt de whiskey, en gaat weer aan de slag!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
* Sgele haalt het bier, sambuca, whiskey en alle andere dingen waar je lever niet goed tegen kan bij teveel inname te voorschijn
Sorry. Kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:38 schreef Sgele het volgende:
ondertussen? Ik ben jaloers
met die onboard videokaartmeuk kan ik werkelijk niks
Ik en slapen gaat niet same hoorquote:
Succes gegarandeerdquote:
zo goed is die middag niet, hoop dat die van jou wel goed is!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef draculettetje het volgende:
goeie middag
Helleuwquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef draculettetje het volgende:
goeie middag
He jammer...quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weer wakker ik heb ditmaal geen emmer water nodig
Bakje thee dan maar???quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry morgen weer een herkansing
yesssss ik ben net op tijdquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef Sgele het volgende:
* Sgele haalt het bier, sambuca, whiskey en alle andere dingen waar je lever niet goed tegen kan bij teveel inname te voorschijn
ja ook!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er weer vandoor, fijne dagen he
Adieu![]()
* Dr.Droxz schenkt voor Dracu een heerlijk bakje thee in! Voor WL en de rest staat er sterke drankquote:
Prettige paashaas beller!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er weer vandoor, fijne dagen he
Adieu![]()
ow ik bedoelde natuurlijk dat ik beller ook fijne dagen wilde wensenquote:
Sodeju....quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
godver en ben net te laat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
yep lang leve NL!
ja doe maar!quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pssssssssst, moet je nog wat hebben dan?
ow ja de bureau laquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pssssssssst, moet je nog wat hebben dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |