Geen idee, vooral opgelucht dat het achter de rug is, en ik weer lekker thuis benquote:Op maandag 7 april 2008 16:51 schreef Re het volgende:
en? opgelucht, verbaasd of zenuwachtig?
Ik lijk de logica van simpele dingen niet te snappen?? Dat zei ze.quote:Op maandag 7 april 2008 17:00 schreef SHE het volgende:
Die tests zijn idd slopen; maar hoef jij er niet meer te doen?? Ik zat een hele dag
Of jij hebt konten geschopt daar, dat kan natuurlijk ook.
Grappig dat je aangeeft dat je simpele en moeilijke dingen door elkaar haalt. Werkt bij mij ook zo. Simpele dingen begrijp ik zelden, moeilijke dingen lijken logischer.
Wat niet betekent dat ik niet genadeloos dom kan doen , of elk complex verschijnsel beheers.
Wat zijn de stappen nu Logician? En waarom moet je zo lang wachten?
En vwb het narcisme..het verklaart dan wel waarom ik eerst als narcist werd bestempeld alvorens ik het groenten-label opgedrukt kreeg
Echt?quote:Op maandag 7 april 2008 17:04 schreef Troel het volgende:
Hier ook eerst narcisme wat vervolgens (gelukkig) van de tafel geschoffeld werd
Jeps, de psycholoog wilde het daarop schuiven, maar de jeugdpsychiater keek nog even verderquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 16:34 schreef Logician het volgende:
Uiteindelijk van 9u tot 13:15 bij de psych gezeten. De testen waren van supersimpel tot zenuwslopend (zinnen bedenken en opschrijven over jezelf arghhhhhhhhhh).
Grappig, mijn hersenen werken anders dan normaal hihi, de simpele dingen snapte ik niet, en de moeilijke dingen vond ik vreselijk simpel, de psych had daar nog een paar vraagjes over hoe ik dit deed in mijn hoofd
Ieg kon ze zeggen dat ik audiotief? hoe schrijf je dat? erg slecht ben, mijn visuele geheugen is wel erg sterk is, en ik details zie die andere mensen niet zienIk krijg binnen 3wk de uitslag en het advies om meer te lezen over ass ... Maar ik weet niet of ik dit als een hint moet zien of niet ...
Daarom is het een vrij nauwkeurige meting om Viq + Piq = Tiq te gebruiken. Dat bewijst namelijk compenseren en camoufleren van het afwijkende gedragquote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef BlueMage het volgende:
Hm iedereen leert anders (en da's maar goed ook) en als mensen mij zouden vragen hoe ik bepaalde dingen onthou, ik zou 't echt niet weten, lol.
Maar feit is wel da'k zonder opscheppen 'n heel goed geheugen heb. En verder kijk ik ook veel af van wat mensen 'normaal gedrag' vinden en ga ik op in de massa als 't moet tegenwoordig. Zonder medicatie of therapie, idd.
M.
Het grappige is dat 'normale' mensen dat ook doen, maar dan zonder daar bij na te hoeven denken.quote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef BlueMage het volgende:
Hm iedereen leert anders (en da's maar goed ook) en als mensen mij zouden vragen hoe ik bepaalde dingen onthou, ik zou 't echt niet weten, lol.
Maar feit is wel da'k zonder opscheppen 'n heel goed geheugen heb. En verder kijk ik ook veel af van wat mensen 'normaal gedrag' vinden en ga ik op in de massa als 't moet tegenwoordig. Zonder medicatie of therapie, idd.
M.
Eindelijk eens iemand die het goed omschrijftquote:Op maandag 7 april 2008 22:00 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
autisten hebben zeker wel emoties, heel veel en heel erg sterk, maar weten dat niet naar buiten te vertalen.
Dat was bij mij de kruks.quote:Op maandag 7 april 2008 18:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom is het een vrij nauwkeurige meting om Viq + Piq = Tiq te gebruiken. Dat bewijst namelijk compenseren en camoufleren van het afwijkende gedrag
Nou, ik ben hardstikke blij dat je me dat wil vertellen. Lees wat van Peter Vermeulen.quote:Op maandag 7 april 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat was bij mij de kruks.
Ik ben niet een klein beetje emotioneel; ik ga door het dak. Ik kan uuuuuuuuuren naar een vlindertje kijken. Helemaal verrukt. Bijna huilen van wonderlijkheid.
Terwijl een buitenstaander zich op het hoofd zou krabben en zich af zou vragen of ik wel spoor.
Mede het feit dat mijn omgeving het altijd maar freaky vond ( in een nano seconde van eindeloze aandacht naar iets bots gaan ) heb ik geleerd me te conformeren.
Alleen is dat geen conformeren zoals mensen dat in het algemeen doen, maar op een heel abstracte manier.
Scripts, kansberekeningen en nog meer scripts.
Observatie gaf geloof ik bij mijn tests de doorslag; dit omdat ik ( stom genoeg ) de testen feilloos wist te manipuleren.
Er zijn namelijk ook patronen voor patronen die ook zichtbaar zijn als men probeert patronen te faken voor hen die bewust patronen willen zien.
Wat een kut zin!
Camouflage en compensatie speelt absoluut een sleutel-rol.
Ik heb een "handige" voorraad maskers tot mijn beschikkingquote:Op maandag 7 april 2008 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Camouflage en compensatie speelt absoluut een sleutel-rol.
Peter Vermeulen is ook niet alwetend en zit er soms naast met zijn aannames vind ik.quote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou, ik ben hardstikke blij dat je me dat wil vertellen. Lees wat van Peter Vermeulen.
Wat vind je niet kloppen ?quote:Op maandag 7 april 2008 22:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Peter Vermeulen is ook niet alwetend en zit er soms naast met zijn aannames vind ik.
Heb geprobeerd het stukje te vinden waar ik op doel, maar helaas kan ik het artikel niet vindenquote:
Je pro forma bezwaar is geaccepteerd.quote:Op maandag 7 april 2008 22:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb geprobeerd het stukje te vinden waar ik op doel, maar helaas kan ik het artikel niet vindendus vergeet mijn (momenteel) niet onderbouwde opmerking maar aub.
Maar iig, ik krijg de indruk dat veel mensen Vermeulen (door zijn kennis) al gauw als DE expert zien, terwijl ik het gevoel c.q. idee heb dat hij soms ook dingen verteld die niet geheel kloppen. Het nadeel is dat iedereen alles wat hij verteld gelijk als waarheid aanneemt, terwijl hij ook gewoon een mens is die er naast kan zitten.
Ik ga door met zoeken en zo gauw als ik het stukje gevonden heb wat ik bedoel kom ik hier op terug.
Mijn excuus voor het blaten zonder onderbouwing op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |