abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:00:03 #101
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_57819025
*ongegeneerd tvp plaatst
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 april 2008 @ 13:31:55 #102
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57828008
Ik las in de vestigingsnieuwsbrief dat wij een andere teamcoach krijgen. Onze teamcoach wordt vanwege verdere opleiding naar een ander team binnen de regio verplaatst. De teamcoach die we nu krijgen was al eerder teamcoach van het team waar ik in zit.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57832557
Achterop de Mail zou een foto moeten staan van een postbode die elke dag om kwart over twaalf ergens een krantje zit te lezen...ik zie alleen maar een paar schoorstenen

Was trouwens nog niet op de hoogte van die nieuwe regel met buspakjes (bgg bij buren af proberen te geven ipv naar het postkantoor), ben benieuwd of er nog een leidinggevende is die dat morgen even komt vertellen, of dat we daar zelf maar achter moeten komen...kan me niet voorstellen dat alle zaterdagwerkers de Mail uitgebreid gaan zitten lezen...
  Redactie Frontpage vrijdag 4 april 2008 @ 17:28:13 #104
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_57832654
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:22 schreef Ohrpolster. het volgende:
Achterop de Mail zou een foto moeten staan van een postbode die elke dag om kwart over twaalf ergens een krantje zit te lezen...ik zie alleen maar een paar schoorstenen
Ik zat ook al te zoeken inderdaad
pi_57833489
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:22 schreef Ohrpolster. het volgende:

Was trouwens nog niet op de hoogte van die nieuwe regel met buspakjes (bgg bij buren af proberen te geven ipv naar het postkantoor), ben benieuwd of er nog een leidinggevende is die dat morgen even komt vertellen, of dat we daar zelf maar achter moeten komen...kan me niet voorstellen dat alle zaterdagwerkers de Mail uitgebreid gaan zitten lezen...
Bij ons is het wel verteld maar betwijfel of het ook aan de zaterdagmedewerkers verteld is. Persoonlijk bied ik nooit aan bij de buren. 2 redenen:

1. Veel mensen willen niet dat de buren hun spullen te zien krijgen en ik kan niet ruiken wie dat wel en niet wil.

2. Kost extra tijd en we worden al genoeg opgejaagd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:33:02 #106
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_57833704
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bij ons is het wel verteld maar betwijfel of het ook aan de zaterdagmedewerkers verteld is. Persoonlijk bied ik nooit aan bij de buren. 2 redenen:

1. Veel mensen willen niet dat de buren hun spullen te zien krijgen en ik kan niet ruiken wie dat wel en niet wil.

2. Kost extra tijd en we worden al genoeg opgejaagd.
Zo is het. Het zijn buspakjes, die, het woord zegt het al, in de bus horen te passen. Daar is het frankeertarief ook op gebaseerd. Er is niet betaald voor aanbellen, en zeker niet voor bij 3 mensen aanbellen. Die mensen horen gewoon hun bus aan te passen volgens de postwet. Weigeren ze dat te doen, dan zijn de ongemakken voor hun, dus dan komen ze maar lekker naar het postkantoor voor die dikke A4 envelop. Er stond trouwens in de Mail maximaal 2 buren, dus het mogen er ook minder zijn (bijv 0). Wat ik ook wel eens doe in zo´n geval is het gewoon bij de buren door de bus mikken, gestel dat die wel een normale bus hebben. Dat is ook bij de buren aanbieden, toch?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_57834121
Zomaar binnen gooien bij de buren lijkt me dan ook weer niet de manier.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57834681
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zo is het. Het zijn buspakjes, die, het woord zegt het al, in de bus horen te passen. Daar is het frankeertarief ook op gebaseerd. Er is niet betaald voor aanbellen, en zeker niet voor bij 3 mensen aanbellen. Die mensen horen gewoon hun bus aan te passen volgens de postwet. Weigeren ze dat te doen, dan zijn de ongemakken voor hun, dus dan komen ze maar lekker naar het postkantoor voor die dikke A4 envelop. Er stond trouwens in de Mail maximaal 2 buren, dus het mogen er ook minder zijn (bijv 0). Wat ik ook wel eens doe in zo´n geval is het gewoon bij de buren door de bus mikken, gestel dat die wel een normale bus hebben. Dat is ook bij de buren aanbieden, toch?
Ik geef het gewoon bij de buren af, en mik een briefje door de bus. Kost minder moeite dan die sticker weer invullen enzo.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 april 2008 @ 20:20:03 #109
Maffe Fries
pi_57835888
Die regel stond bij ons in de vestigingsbrief die ik van de week gekregen heb. Daarin stonden ook nieuwe regels met betrekking tot haalritten. Daar moeten de pakketten en postbakken van elkaar gescheiden worden en het onderscheid gemaakt worden tussen al wel betaald en nog wat zaken
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:17:44 #110
136780 Nosh
hurpdurp
pi_57837305
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wat ik ook wel eens doe in zo´n geval is het gewoon bij de buren door de bus mikken, gestel dat die wel een normale bus hebben. Dat is ook bij de buren aanbieden, toch?
Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als opeens mijn DVD's bij de buren liggen, zonder dat zij ze hebben aangenomen, ikzelf het weet, of wat dan ook. Maar hey. Dat ben ik.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 4 april 2008 @ 21:33:01 #111
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_57837742
Ik geef nooit iets bij de buren af, leg het gewoon weer op kantoor neer. Ze zien maar hoe ze het maandag oplossen Scheelt een hoop gezeik. Komt niet vaak voor trouwens, weinig grote enveloppen / kleine brievenbussen...
  FOK!fotograaf vrijdag 4 april 2008 @ 21:43:39 #112
73911 ultra_ivo
pi_57838038
Ik heb vaker wijken met erg kleine brievenbussen. Dan is het idd veel aanbellen. Bij de buren bellen is meestal sneller dan briefje uitschrijven en terugrijden naar het VC. Na een tijdje zie je vrij snel bij welke buren iemand thuis is.
  zaterdag 5 april 2008 @ 09:53:12 #113
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_57845309
Als ik het al bij de buren door de bus doe, twee keer voorgekomen in 5 maanden, dan gooi ik even een briefje door de bus, en zet ik op het poststuk zelf dat het voor de buren is.
Ik heb zoiets van: als je brievenbus te klein is, dan is het je eigen schuld. Bedrijven sturen al jaren post op a4 formaat.
Als het trouwens om catalogusen gaat, zoals de Djoser een tijdje terug, dan zet ik ze gewoon tegen de deur aan. Daar valt echt niemand over.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_57845389

Ik word misschien bezorger in Valthermond, vandaag een gesprek gehad in Emmen.
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:02:29 #115
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_57845390
En BTW de leukste dag in het jaar om postbode te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:23:37 #116
1037 Kaos
see you in 2017
pi_57845609
Sowieso als je het bij de buren moet proberen moeten ze wel weer die briefjes op kantoor hebben dat je het bij hun hebt afgeleverd. Van mij mogen ze het lekker ophalen. Idem met de rabobank (wel even K05 erop zetten)
  zaterdag 5 april 2008 @ 16:52:28 #117
15869 gr8w8
Better by design.
pi_57851386
Verdorie, wat een hagelbui daarnet. Je zou maar postbode zijn! Reed net door de stad, zeg ik: Druk zeg, is het koopzondag?

Dat van die pakjes die niet in de bus passen omdat de bus te klein is, heeft nog wel een kleine nuancering: oude huizen zijn uitzonderingen op de regel.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:11:52 #118
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_57851689
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 09:53 schreef Sjoewe het volgende:
Als het trouwens om catalogusen gaat, zoals de Djoser een tijdje terug, dan zet ik ze gewoon tegen de deur aan. Daar valt echt niemand over.
Ja maar als ie gejat wordt, of als iemand het doorgeeft, ben jij de lul

Ik weet niet meer wie die postbode was met die rare ja/ja stickers, maar hoe is dit afgelopen?
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:12:44 #119
136780 Nosh
hurpdurp
pi_57851702
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:02 schreef Sjoewe het volgende:
En BTW de leukste dag in het jaar om postbode te zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik en mijn grote mond.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:44:05 #120
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_57852264
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:52 schreef gr8w8 het volgende:
Dat van die pakjes die niet in de bus passen omdat de bus te klein is, heeft nog wel een kleine nuancering: oude huizen zijn uitzonderingen op de regel.
Waarop baseer je dat? In het het besluit brievenbussen kan ik het niet terugvinden. En wat zijn "oude huizen"?

Veel mensen zijn trouwens ook in overtreding mbt artikel 2 lid 4: De inwerpopening dient zo te zijn uitgevoerd, dat het bedienen van de brievenbus zonder gevaar voor verwondingen kan geschieden
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage zaterdag 5 april 2008 @ 18:15:31 #121
J'adore hardcore
pi_57852877
Vandaag opleiding gehad op het Harderwieker steunpuntritje. Te relaxed
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:32:22 #122
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_57853189
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:12 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik en mijn grote mond.
Stukje ervaring, eh
SPOILER
pi_57853592
Brievenbussen... In mijn wijk zit ook een brievenbus op 15 cm boven de grond ofzo, veel te laag. En eentje waar ik bijna niet bij kan omdat ik erg klein ben heb er ook zo'n gevaarlijk rotding bij zitten, mn vinger er al een keer tussen gehad moet daar sowieso standaard de stapel post tussen mn knieen doen, omdat ik dat ding echt met beide handen open moet wrikken. Ook zijn er redelijk wat huizen waar men de brievenbus gewoon dichtgemaakt heeft, kan ik het weer mee nemen.. Brievenbusleed

Vandaag voor de verandering eens niet te lang over mijn wijk gedaan. Ik heb nu 4 keer gelopen, de eerste keer een kwartier te lang, de 2e en 3e keer een uur en een kwartier te lang (HAH), en nu dus mooi op tijd klaar ik leer het wel!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage zondag 6 april 2008 @ 00:01:55 #124
J'adore hardcore
pi_57860353
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Vandaag voor de verandering eens niet te lang over mijn wijk gedaan. Ik heb nu 4 keer gelopen, de eerste keer een kwartier te lang, de 2e en 3e keer een uur en een kwartier te lang (HAH), en nu dus mooi op tijd klaar ik leer het wel!
Over een paar weken vlieg je d'r door heen!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 april 2008 @ 00:51:08 #125
Maffe Fries
pi_57861445
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat? In het het besluit brievenbussen kan ik het niet terugvinden. En wat zijn "oude huizen"?

Veel mensen zijn trouwens ook in overtreding mbt artikel 2 lid 4: De inwerpopening dient zo te zijn uitgevoerd, dat het bedienen van de brievenbus zonder gevaar voor verwondingen kan geschieden
Mja, er zijn wel erg veel brievenbussen die van die regel afwijken. Gelukkig krijg je snel genoeg handigheid om ook de lastpakken snel te bedienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')