Als in Genotyping? Ken mensen die daarmee werken in WashUquote:Op zondag 11 mei 2008 17:13 schreef Shivo het volgende:
op WashU? Goed sequencing center hebben ze daar, werk ik mee samen.
Ja, genotypering stonden ze vorige week nog mee in Nature. Maar het is ook van de grote drie sequencing centers in het land (de andere twee zijn Baylor in Texas en de Broad in Boston, waar ik zelf werk).quote:Op zondag 11 mei 2008 18:04 schreef Xith het volgende:
[..]
Als in Genotyping? Ken mensen die daarmee werken in WashU
Hostel ook goed? http://www.hihostels.com/affiliates/hiusa60041.php?country=US&city=a60041&AffiliateID=97060quote:Op zondag 11 mei 2008 23:33 schreef nickybol het volgende:
Weet iemand nog een goedkoop hotel of B&B in Boston?
Dat is een probleem. Hotels zijn daar teringduur. Mijn ouders hebben wel eens buiten Boston overnacht, dan gaat de prijs snel omlaag. Probeer een hotelletje aan een van de commuter rail lijnen te vinden; met de trein zit je zo voor bijna niets in North Station.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:33 schreef nickybol het volgende:
Weet iemand nog een goedkoop hotel of B&B in Boston?
ik woon er, het is wel leuk, veel stenen overal, je kan geen 5cm graven zonder stenen tegen te komen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Neen, SLU. Hoewel Washington overal als de betere wordt aangeduid.Enfin, daar hebben we geen uitwisselingsprogramma's mee.
Is er hier iemand met verhalen, ervaringen & vooral foto's van Missouri?
Nou, het lijkt toch niet zo erg te zijn. Ik heb een reschedule aangevraagd via de post met uitleg en ik mag gewoon langskomen (zonder een nieuwe afspraak te makenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, removal of conditions. Mijn greencard expires de 29ste. Ik had alles dus begin april opgestuurd en omdat die site zo onduidelijk is, inclusief alle bewijsstukken dat ik nog steeds getrouwd ben. Later bleek dat dat nog niet had gehoeven en had ik het dus veel eerder kunnen opsturen, waardoor alles beter gepland had kunnen worden
Maandag maar bellen en uitleggen.
Ik zal een liefde voor stenen gaan kweken.quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:35 schreef compier het volgende:
[..]
ik woon er, het is wel leuk, veel stenen overal, je kan geen 5cm graven zonder stenen tegen te komen.
ervaringen heb ik ooken foto's ook, pm anders ff
Dat kun je (pas) na drie jaar in de VS wonen aanvragen en daar moet je dan weer een en ander voor doen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:57 schreef SilentChaos het volgende:
Krijg je als je trouwt alleen een Greencard?
Word je niet officieel staatsburger? (Het mooie blauwe paspoort dus)
Dacht dat het 4 jaar was...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kun je (pas) na drie jaar in de VS wonen aanvragen en daar moet je dan weer een en ander voor doen.
Nope, pas nog nagekekenquote:
Huh, Ft. Lauderdale,quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:47 schreef IntensiveGary het volgende:
Heb een tijdje in Marbella, Spanje gewoond en naar ik begrepen heb is de regio Miami, Fort Lauderdale een beetje vergelijkbaar....iig zes dagen decadent feesten
2/3e jaar is net een vervelende tijd, want daar heb je een verblijfsvergunning voor nodig. Op een toeristenvisum kun je wel een tijdje in het land blijven, maar geen 8 maanden. Alhoewel, ik ken genoeg mensen die dat wel gedaan hebben, zelfs na 11 september, en dat ging prima. Maar er zijn ook verhalen van mensen die bij wijze van spreken in Guantanamo Bay terecht komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:04 schreef Joey_AFCA het volgende:
Stel je wilt voor een bepaalde tijd naar Amerika verhuizen, laten we zeggen 2/3 jaar, is het dan ook verplicht om zon greencard te verschaffen (misschien een domme vraag).
Ik weet dat ik in Kenya eventjes de grens over kon en een uurtje later weer naar binnen kon om een nieuwe visum te kopen, kan daar zeker niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
2/3e jaar is net een vervelende tijd, want daar heb je een verblijfsvergunning voor nodig. Op een toeristenvisum kun je wel een tijdje in het land blijven, maar geen 8 maanden. Alhoewel, ik ken genoeg mensen die dat wel gedaan hebben, zelfs na 11 september, en dat ging prima. Maar er zijn ook verhalen van mensen die bij wijze van spreken in Guantanamo Bay terecht komen.
Volgens mij heb ik gehoord van mensen die dat doen. Maar de vraag is of je dan legaal kunt werken...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:08 schreef Xith het volgende:
Ik weet dat ik in Kenya eventjes de grens over kon en een uurtje later weer naar binnen kon om een nieuwe visum te kopen, kan daar zeker niet?
Op die manier kun je je toeristenvisum met drie maanden verlengen, maar niet werken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:08 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik weet dat ik in Kenya eventjes de grens over kon en een uurtje later weer naar binnen kon om een nieuwe visum te kopen, kan daar zeker niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |