Mmmmm, je kunt veel zeggen maar dat nietquote:
Hmm I don't know, ik vind het gewoon een Keanesfeertje. Het begin sowieso. Jammer jammer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:16 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Mmmmm, je kunt veel zeggen maar dat niet![]()
Welk nummer van Keane vind je dat nummer dan op lijken?
Haha, ik als Coldplay liefhebber snap echt niet hoe je Viva La Vida echt niks kunt vindenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Hmm I don't know, ik vind het gewoon een Keanesfeertje. Het begin sowieso. Jammer jammer.
Oké, ik vind het een beetje op Snowed under lijken. Een beetje. Een héel klein beetjequote:Op donderdag 8 mei 2008 23:24 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Haha, ik als Coldplay liefhebber snap echt niet hoe je Viva La Vida echt niks kunt vinden![]()
Wat is er dan zo jammer aan het begin bijvoorbeeld? Leg uitIk vind het persoonlijk echt mooi om te horen dat het echt een andere Coldplay sound gaat worden na 2 tracks beluisterd pas te hebben
![]()
Inderdaad, deze dus: http://jumpcut.com/view/?id=A0A6B5FA1E4711DDA772000423CF381Cquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:40 schreef Rnie het volgende:
Rough Cut van Life In Technicolor is ook uigelekt!
google JUMPCUT en typ daar coldplay in!
En dan vlieggen ze ff terug om 9 nov in Anrhem op te tredenquote:03/11/08: Boston, MA - USA
TD Banknorth Garden on sale 14/06/08 find tickets > >
11/11/08: Atlanta, GA - USA
Philips Arena on sale 14/06/08 find tickets > >
Lees wat er staat... fake.quote:
Prachtig nummerquote:
Ik heb deze twee net gekregen van een maat van me. De nummers verschillen nogal. In "Viva la vida" zit veel emotie. Er zitten mooie viooltjes in... Een happy song kan ik wel zeggen. Misschien een blijver, dat nummer.quote:
God inderdaad. Dit akkoordenschema is vrijwel identiek aan Viva La Vida.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:40 schreef Tokay het volgende:
Ik heb de track Viva La Vida nu drie keer beluisterd en ik vind het echt drie keer niks. Het lijkt verdorie wel of ik naar J'en Ai Marre van - godbetert - Alizée zit te luisteren!
Is dit écht dezelfde band die ooit de prachtige cd Parachutes uitbracht?
Gelukkig heeft de RickRoll nog niet MUZ in beslag genomenquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:39 schreef Ceriel het volgende:
[..]
God inderdaad. Dit akkoordenschema is vrijwel identiek aan Viva La Vida.
Nu vind ik Viva La Vida wel veel mooier dan Jen ai marre. Maar je hebt gelijk. Het heeft er qua compositie wel bizar veel van weg. Dit nummer hebben ze duidelijk wel als basis genomen.
Nee. Wie is 'de RickRoll'?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:23 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de RickRoll nog niet MUZ in beslag genomenIk twijfelde even bij het klikken!
Elke link die je ziet is een linkje naar Rick Astley's "never blabla". Enorm vervelend. Hype van de laatste... maandenquote:
Home And Dry, wat ik eerder al noemde, is iets ouder dan J'En Ai Marre. Niet verbazingwekkend, lijken die nummers dus ook veel op elkaar en er zijn zelfs mash-ups op internet te vinden, zoals deze: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=32991349quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:39 schreef Ceriel het volgende:
God inderdaad. Dit akkoordenschema is vrijwel identiek aan Viva La Vida.
Nu vind ik Viva La Vida wel veel mooier dan Jen ai marre. Maar je hebt gelijk. Het heeft er qua compositie wel bizar veel van weg. Dit nummer hebben ze duidelijk wel als basis genomen.
Inderdaad zeg. 't Heeft zeker zijn invloed op Viva La Vida gehad. Je kan de hele melodielijn zo meezingen en klopt precies, identiek akkoordenschema. Maar idd. Viva La Vida overtreft zeker de anderen, dus wat maakt het uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Home And Dry, wat ik eerder al noemde, is iets ouder dan J'En Ai Marre. Niet verbazingwekkend, lijken die nummers dus ook veel op elkaar en er zijn zelfs mash-ups op internet te vinden, zoals deze: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=32991349
Viva La Vida zou je hier moeiteloos kunnen inpassen, hoewel ik het een mooier nummer vind dan de twee andere. Vooral vanwege de fraaie zanglijn en mooie productie.
Niet zo zeer Pink Floyd, maar het heeft inderdaad wel wat weg van Roger Waters' solo materiaal. Het past qua sfeer wel een beetje bij What God Wants. Ik vind Violet Hill dan ook een lekker stuk muziek. Toch grappig dat ik lees dat veel echte fans hier de nieuwe tracks toch minder kunnen waarderen dan de niet echte die-hard fans, zoals ik. Viva la Vida vind ik daarentegen wel weer een redelijk bagger nummer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:04 schreef el_bario het volgende:
Het deed me een beetje aan Floyd denken eerlijk gezegt.
quote:We're pleased to announce that Coldplay will be playing a third free show in June, to add to the previously-confirmed gigs in London and New York.
On June 17, the band will play the Espacio Movistar in Barcelona, Spain. Details of how to get tickets will be announced here on Coldplay.com soon.
Het enige dat ik weet is dat er op 10 december een concert is in Liverpool in the Echo Arena.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:15 schreef Hankster het volgende:
Omdat ik ze toch wel graag een keertje live wil zien; is er al iets gezegd/gehint over een Europese tour na de concerten in Amerika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |