Nou, misschien omdat dat geen echte kaartjes zijn?quote:Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Huh, waarom is het op sommige sites dan al mogelijk om (voor een belachelijk hoge prijs, dat wel) kaartjes te reserveren?
Ja precies. Ik ging daar ook al een beetje van uit idd.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:46 schreef Rnie het volgende:
Maar EMI heeft vanmiddag bevestigt dat 'viva la vida or death and all his friends' toch de titel is...dus je kan de topictitel veranderen!
True. Ik vond dat er op X&Y ook maar een paar goede nummers stonden. De rest waren te poppy en commercieel met teveel hitpotentie.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:44 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Laten we hopen dat ze de commerciële bagger van X&Y achter zich laten en teruggaan naar hun begin.
Parachutes is nog steeds een van mijn favoriete cd's ooit gemaakt.
150 euro voor een staanplaats, yeah right.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef KneiterS het volgende:
Hele betrouwbare bron:
http://www.ticketunlimited.nl/ProductDetails.aspx?event=4804&gclid=CJLjy4Xxq5ICFQhE1Aod-hMwQg
Lekker blijven proberen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lekker en de website van Coldplay ligt op z'n gat..
Linkje: vergeet de laatste cijfers/letters niet. Efkes knippen en plakken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef superjojo het volgende:
link is ook binnen, maar wat moet je invullen bij gebruikersnaam en wachtwoord?
Hoe lang duurt het voor je het mailtje krijgt? Ik zit al een kwartier m'n mail te refreshen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, single binnen. Naam en mailadres ingevuld en via mail de link naar de zip-file ontvangen
.
Ah bedanktquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:04 schreef deirdrephaedra het volgende:
[..]
Linkje: vergeet de laatste cijfers/letters niet. Efkes knippen en plakken.
Was al bekend dat ze helemaal niet in het Gelredome komen toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
150 euro voor een staanplaats, yeah right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |