abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:17:07 #1
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_57484000
Jawel, het nieuwe album van Coldplay zit er aan te komen. 17 juni is de releasedatum. Tijdenlang werd gedacht dat het 'Prospekt' zou gaan heten, maar sinds gisteren 18 maart 2008 is het officieel dat het de naam 'Viva La Vida' gaat dragen.

Zo wisten we nog maar een paar uur geleden te melden dat het nieuwe album van Coldplay Famous Old Painters zou gaan heten. Zojuist heeft Rolling Stone echter exclusief de nieuwe albumnaam onthuld. Viva la Vida is de titel van het vierde Coldplay-album dat op 17 juni zal gaan verschijnen.

Leve het leven, een vrije vertaling van Viva la Vida, is een keuze van zanger Chris Martin. Hij werd geinspireerd door het werk van de Mexicaanse artieste Frida Kahlo.

Het schilderij Viva la Vida van Frida Kahlo

"Ik snap dat iedereen de connectie met Ricky Martin legt, maar dat kan me verder niets schelen. Ik heb al eerder kritiek gekregen op namen - Martin noemde zijn kinderen Apple en Moses, red - en dan zeg ik gewoon 'Fuck you, zo noem ik het en ik krijg uiteindelijk toch wel gelijk.' Daarnaast voelde de titel Viva la Vida gewoon goed" aldus Chris Martin tegenover Rolling Stone.

(Bron: Coldplayfans.nl)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ceriel op 20-03-2008 01:39:35 ]
Every Not Is Truething
pi_57485463
WAT een spuuglelijke titel
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:30:58 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_57486077
Frida Kahlo
Mooi schilderij is dat en wat een power zat er in dat wijf.
Viva la vida
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_57489052
Ok. Maar ik wil muziek horen. Ben erg benieuwd.
What Would Goku Do
pi_57491645
Ben benieuwd, nu nog een optreden aankondigen!
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:00:47 #6
203640 heavenstar
Fluctuat Nec Mergitur!
pi_57492106
eindelijk...
13 Juni: Bon Jovi
27 Juni: Muse
Liebe ist für alle - auch für mich
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:42:21 #7
19033 Metalium-
Transylvanian Hunger
pi_57492497
Goed nieuws
A Blaze In The Northern Sky
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:47:28 #8
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_57492528
Ik heb geen idee wat de muzikale inhoud is van het album. Weet iemand hier meer van? Moet ik dit album aanschaffen als semi-coldplay fan?
Nulla Tenaci Invia Est Via
  donderdag 20 maart 2008 @ 01:59:03 #9
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_57492590
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:47 schreef Bernard0s het volgende:
Ik heb geen idee wat de muzikale inhoud is van het album. Weet iemand hier meer van? Moet ik dit album aanschaffen als semi-coldplay fan?
Als je een 'semi-Coldplay fan' bent zal het de aanschaf meer dan waard zijn in mijn opinie. Ik weet zeker dat de band niet zomaar even een losse flodder uit gaat brengen.

Voor de rest is er nog niet veel over bekend. Eigenlijk niets meer dan de OP.
Every Not Is Truething
pi_57492596
Ben toch wel benieuwd, en deel de mening dat de titel in ieder geval niet echt bij mijn beeld van coldplay past.
pi_57494390
quote:
PS - The actual title of the album is... 'Viva La Vida or Death And All His Friends'
http://coldplaying.com/
pi_57499996
Merkwaardige titel, maar op zich wel grappig. Uiteindelijk draait het allemaal toch om de muziek die op het album staat. Volgens eerste berichten schijnt die muziek erg goed te zijn, maar ja... het blijft toch afwachten. Klopt het trouwens dat er maar 9 nummers op komen te staan? Dat gerucht hoorde ik een tijdje geleden.
pi_57501845
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 09:38 schreef deirdrephaedra het volgende:

[..]

http://coldplaying.com/
Dat vind ik een betere titel.
What Would Goku Do
pi_57558454
Finally!

X&Y is zo goed als grijs hiero, next CD please.

Titel moet ik nog erg aan wennen, wederom totaal anders dan wat ik verwacht had.. Hecht meer waarde aan de muziek.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2008 15:29:11 ]
  zondag 13 april 2008 @ 12:06:53 #16
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58018446
De officiële tracklist is bekend!

01 Life in Technicolor
02 Cemetries of London
03 Lost!
04 42
05 Lovers in Japan/Reign of Love
06 Yes
07 Viva la Vida
08 Violet Hill
09 Strawberry Swing
10 Death and all his Friends

Verder is er bekend dat de eerste track een instrumental is, die in het laatste nummer ook weer te horen zal zijn. En dat de band vóór 16/17 juni (de releasedatum) 1 of 2 tracks zal uitbrengen.

Bron: Coldplayfans.nl
Every Not Is Truething
pi_58018566
Deze moet ik toch weer hebben
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58018600
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zeker
  zondag 13 april 2008 @ 13:46:28 #19
133369 Jivis
Critikut
pi_58019855
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beslist
Amen.
pi_58024073
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:06 schreef Ceriel het volgende:
De officiële tracklist is bekend!

01 Life in Technicolor
02 Cemetries of London
03 Lost!
04 42
05 Lovers in Japan/Reign of Love
06 Yes
07 Viva la Vida
08 Violet Hill
09 Strawberry Swing
10 Death and all his Friends

Verder is er bekend dat de eerste track een instrumental is, die in het laatste nummer ook weer te horen zal zijn. En dat de band vóór 16/17 juni (de releasedatum) 1 of 2 tracks zal uitbrengen.

Bron: Coldplayfans.nl
Waar heb jij gelezen/gezien.gehoort dat Life in Technicolor een instrumentaaltje is? Op de site zelf zie ik dat nergens meer staan hoor?
De enige echte.
pi_58024489
Achja, alles is beter dan het fantasieloze X&Y

Ik ben wel benieuwd wat voor album het is geworden. Stiekem hoop ik dat ze een beetje terug richting Parachutes gaan, of desnoods naar Rush Of Blood.
pi_58027409
Dat zal vast niet....coldplay heeft naar eigen zeggen de 'trilogy' afgesloten.... Ik hou me hart vast...
De enige echte.
  zondag 13 april 2008 @ 21:20:01 #23
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58028971
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:54 schreef Rnie het volgende:

[..]

Waar heb jij gelezen/gezien.gehoort dat Life in Technicolor een instrumentaaltje is? Op de site zelf zie ik dat nergens meer staan hoor?
Klikk.

Er staat aldaar overigens nog meer info over het album.
Every Not Is Truething
pi_58031838
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 02:00 schreef thettes het volgende:
Ben toch wel benieuwd, en deel de mening dat de titel in ieder geval niet echt bij mijn beeld van coldplay past.
Eens. Prospekt was zeker een stuk beter geweest.

Weet iemand al wanneer de voorverkoop start voor het concert van Coldplay in november in Gelredome?
pi_58034619
Ik ben erg benieuwd naar het album Het zijn in elk geval toch nog 10 nummers worden, in plaats van de verwachte 9.
pi_58037082
tvp
pi_58044355
Wanneer komt de single '42' eigenlijk uit? is der al een releasedate?
De enige echte.
pi_58044690
Hé, dat nieuwsbericht heb ik geschreven. Grappig dat dat hier staat.
Don't think twice, it's all right.
pi_58046596
Coldplay In Italy: Video & Photo Shoots, 'Violet Hill' Confirmed As First Single

La Sicilia, the Italian newspaper today unveiled more details about Coldplay's trip to Italy where the band has been filming the video for their new single, Violet Hill, taken from the forthcoming album Viva La Vida Or Death And All His Friends, due for release on June 16.

According to the news article, Coldplay were guests at Villa Angela in Taormina, residence of Jim Kerr, lead singer of Simple Minds. Coldplay returned to the region where they previously played to 2000 people in concert in Misterbianco, in the province of Catania. Chris Martin said of the journey, 'We would like to return to play in this wonderful theatre in the future.'

The article confirmed the first single as Violet Hill along with the hidden track The Escapist. Coldplay not only shot the video for their single (note that will be released in May) on the lake Nicoletti of Enna, but also appeared at Siracusa and Catania as well as the beautiful Taormina, for a photo shoot.

Bron: Coldplaying.com

Toch Violet Hill als single, en niet de geplande '42'.
De enige echte.
  maandag 14 april 2008 @ 17:55:34 #30
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58046613
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:45 schreef Rnie het volgende:
Wanneer komt de single '42' eigenlijk uit? is der al een releasedate?
Er komt nu steeds sneller meer info over het album, leuk. Volgens Coldplayzone.it wordt de eerste single van VLVODAAHF (wat een afkorting, je kunt het beter voluit schrijven ) 'Violet Hill' .
De videoclip shooting schijnt gestart te zijn op woensdag 9 april in Sicilië.
Hier het bericht:

Coldplay have arrived in Sicily, Italy to shoot the video for the first single, Violet Hill, taken from Viva La Vida Or Death And All His Friends.

It was originally thought that only 'Prospekt' was present in Italy, but Italian media has confirmed that it was the whole band, ready to film a video for the first single of the fourth album.

Confirmed today, the film set has been a very restricted area, and is located in Enna (the Italian city at the highest altitude), near Nicoletti lake. The source, an italian newspaper, Il Mattino, said that the single will be released in May and the tracklist will include the soundtrack, 'The Escapist'. The film 'The Escapist' is released around the same time as Coldplay's fourth album, in mid June.

Edit: Ah, Rnie was me reeds voor.
Every Not Is Truething
pi_58047563
Vrij waardeloze titel, hopelijk is de muziek wel als vanouds.
pi_58050605
Ik vind de titel wel wat hebben eigenlijk....iig beter dan X & Y.
De enige echte.
  maandag 14 april 2008 @ 20:45:12 #33
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58051075
Ik vind de titel zeker ook wel wat hebben. "Leve het leven, of de dood en al zijn vrienden" klinkt behoorlijk geinspireerd door mijn oren.
Every Not Is Truething
pi_58080116
NIks mis met de titel eigenlijk zullen alleen veel mensen zijn die dan aan Ricky Martin denken . Ben stiekem wel benieuwd naar het album al ben ik geen grote fan.
pi_58080132
Chris Martin had nooit zelf de link met Ricky Martin (what's in a name) moeten leggen; dan hadden veel minder mensen lopen zeuren over de albumtitel. Op het laatste moment van single veranderen is trouwens typisch Parlophone. Zal me niks verbazen wanneer "42" de tweede single wordt. Heeft ook wel iets grappigs in dat geval, want het is dan het vierde album (4) en daarvan de tweede single (2), dus 42
pi_58080716
Coldplay is gewoon een overschatte band.
Slaat echt helemaal nergens op.
pi_58082578
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:46 schreef Jakobw het volgende:
Coldplay is gewoon een overschatte band.
Slaat echt helemaal nergens op.
Enkele argumenten zijn toch wel op z'n plaats of kwam je alleen even een waardeloze mening schreeuwen om wat reacties uit te lokken?
pi_58083111
Omdat het populair is, vinden mensen het gelijk maar een overschatte band. Liever coldplay dan Tokio Hotel hoor!
De enige echte.
pi_58084695
Hoe zit het nou met die titel, ik dacht dat het gewoon Viva La Vida zou worden, maar ik lees hier steeds vaker "Viva la Vida or Dead And All His Friends" terwijl dat volgens mij komt doordat in het eerste gerucht over het nieuwe album het zou gaan over: "Viva la Vida" or "Dead And All His Friends" (let op de aanhalingstekens tussen de 2 titels..)

In ieder geval, ik kan niet wachten, Coldplay kennende zal het weer een top album worden!!
En ze hebben er lang genoeg aan kunnen werken lijkt me zo
4 8 15 16 23 42
pi_58088730
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef McFearless het volgende:

[..]

Enkele argumenten zijn toch wel op z'n plaats of kwam je alleen even een waardeloze mening schreeuwen om wat reacties uit te lokken?
Noem ze altijd de Engels Blof, teksten gaan echt helemaal nergens over.
En live ziet het er niet uit.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:03:45 #41
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58091278
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef Jakobw het volgende:

[..]

Het zal wel altijd een kwestie van smaak blijven, Jakob W. Dit soort opmerkingen mogen uiteraard, maar zullen nooit tot iets leiden. Ik maak ze dan ook nooit in topics over dingen waar ik niets mee heb.

@ Han-Pekel: Klopt, er was in het begin nogal wat verwarring over, maar de officiële titel is: "Viva La Vida Or Death And All His Friends" .

Eigenlijk dient de topictitel ook even aangepast te worden, maar daartoe ben ik niet in de mogelijkheid.
Every Not Is Truething
  woensdag 16 april 2008 @ 17:05:16 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58091308
ik wacht met smart. Hopelijk is ie netzo goed of beter als de voorgaande
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58091815
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef Ceriel het volgende:
@ Han-Pekel: Klopt, er was in het begin nogal wat verwarring over, maar de officiële titel is: "Viva La Vida Or Death And All His Friends" .

Eigenlijk dient de topictitel ook even aangepast te worden, maar daartoe ben ik niet in de mogelijkheid.
Op de officiële Coldplay-website lees ik op de voorpagina een tracklisting en daar staat gewoon "Viva La Vida" boven. Kan best zijn dat ze het album eerst de langere titel wilden geven, maar dat ze deze toch hebben ingekort, bijvoorbeeld uit commerciële overwegingen. "Death And All His Friends" klinkt niet bepaald als een aantrekkelijk product om te kopen, zeg maar. Ik zou in elk geval even wachten met het veranderen van de topictitel, want waarschijnlijk is deze kortere titel gewoon juist.
pi_58091907
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef Smart_ass het volgende:
Weet iemand al wanneer de voorverkoop start voor het concert van Coldplay in november in Gelredome?
Nee, zelfs het Gelredome weet van niets, moet ik je helaas melden:
quote:
Wel kaarten maar geen concert voor Coldplay
ARNHEM - De Britse band Coldplay geeft op zondag 9 november een concert in de Arnhemse Gelredome. Tenminste, als je de zwarte handelaars in concertkaarten moet geloven. Zij bieden op internet voor bedragen tussen de 100 en 190 euro 'betrouwbaar en snel' tickets aan.

Er is echter een probleem. Er is op 9 november (nog?) geen concert van Coldplay in Arnhem. Bij Gelredome weten ze van niks. "Het staat zelfs niet met potlood in de agenda", bezweert directeur Jasper van Amstel. Bij promotor Mojo Concerts weten ze iets meer. "Er komt een nieuw album aan en de band gaat in het najaar weer op tournee. We zíjn bezig om Coldplay naar Nederland te halen", zegt een woordvoerster. Begin november zal het zeker niet zijn.
Bron: BN/De Stem

Ik vraag me trouwens af of je ongestraft producten (kaartjes) mag verkopen en promoten terwijl je het geleverde niet kunt waarmaken. Maar dat is misschien meer iets voor een discussie in NWS, ofzo. Maar goed, Coldplay komt vast wel een keertje naar Nederland, komende winter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2008 17:52:00 ]
pi_58093014
Nee tuurlijk mag je dat niet verkopen terwijl je het niet kunt waarmaken...
maar je bent ook stom om erin te trappen als ze een kaartje verkopen van een band die het nog niet eens heeft bevestigd.
De enige echte.
pi_58093097
Coldplay's long awaited new album 'Viva La Vida' is released on 16 June

Coldplay release their fourth album Viva La Vida or, to give it its full title, Viva La Vida or Death And All His Friends on Parlophone Records on June 16.

The album comprises 10 brand new tracks, recorded in London, Barcelona and New York with producers Brian Eno and Markus Dravs.

The track listing is:

1. Life In Technicolor
2. Cemeteries Of London
3. Lost!
4. 42
5. Lovers In Japan/Reign Of Love
6. Yes
7. Viva La Vida
8. Violet Hill
9. Strawberry Swing
10. Death And All His friends

Viva La Vida follows the hugely successful album X&Y, which has sold 10 million copies since its release in 2005.

Bron: coldplaying.com

het gespeculeer over de titel hoeft niet meer, het is dus toch die lange:D
De enige echte.
  woensdag 16 april 2008 @ 19:22:35 #47
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58094039
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Op de officiële Coldplay-website lees ik op de voorpagina een tracklisting en daar staat gewoon "Viva La Vida" boven. Kan best zijn dat ze het album eerst de langere titel wilden geven, maar dat ze deze toch hebben ingekort, bijvoorbeeld uit commerciële overwegingen. "Death And All His Friends" klinkt niet bepaald als een aantrekkelijk product om te kopen, zeg maar. Ik zou in elk geval even wachten met het veranderen van de topictitel, want waarschijnlijk is deze kortere titel gewoon juist.
Ah ok thx. Ik zie nu ook idd. dat op de frontpage van Coldplay.com enkel Viva La Vida staat bij de tracklisting. Blijft dus nog even gissen. Wachten we daar ff mee.
Every Not Is Truething
pi_58094598
Maar EMI heeft vanmiddag bevestigt dat 'viva la vida or death and all his friends' toch de titel is...dus je kan de topictitel veranderen!
De enige echte.
pi_58098932
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:43 schreef Jakobw het volgende:

[..]

Het hoeft er live ook niet uit te zien, het moet gewoon goed klinken.
En dat doet het ook.
Heb je ooit wel eens een concert van Coldplay meegemaakt dan?
pi_58099032
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, zelfs het Gelredome weet van niets, moet ik je helaas melden:
Huh, waarom is het op sommige sites dan al mogelijk om (voor een belachelijk hoge prijs, dat wel) kaartjes te reserveren?
pi_58099115
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:19 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Huh, waarom is het op sommige sites dan al mogelijk om (voor een belachelijk hoge prijs, dat wel) kaartjes te reserveren?
Nou, misschien omdat dat geen echte kaartjes zijn?
Don't think twice, it's all right.
  donderdag 17 april 2008 @ 00:09:28 #52
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58102030
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:46 schreef Rnie het volgende:
Maar EMI heeft vanmiddag bevestigt dat 'viva la vida or death and all his friends' toch de titel is...dus je kan de topictitel veranderen!
Ja precies. Ik ging daar ook al een beetje van uit idd.
Als een moderator dit leest, zou het prettig zijn dat deze "Or Death And All His Friends" toe zou willen voegen achter de huidige bestaande topictitel.
Every Not Is Truething
pi_58121639
Yes! 13 Juni ligt het album al in de nederlandse schappen!
Nog maar 2 maandjes
De enige echte.
  vrijdag 18 april 2008 @ 12:44:42 #54
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_58134193
Laten we hopen dat ze de commerciële bagger van X&Y achter zich laten en teruggaan naar hun begin.
Parachutes is nog steeds een van mijn favoriete cd's ooit gemaakt.
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_58137131
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:44 schreef MusiqueArtistique het volgende:
Laten we hopen dat ze de commerciële bagger van X&Y achter zich laten en teruggaan naar hun begin.
Parachutes is nog steeds een van mijn favoriete cd's ooit gemaakt.
True. Ik vond dat er op X&Y ook maar een paar goede nummers stonden. De rest waren te poppy en commercieel met teveel hitpotentie.

Parachutes en A Rush of blood to the head daarentegen.
pi_58141548
Teveel hitpotentie...dat zal deze plaat vast ook wel weer hebben. we wachten het maar af tot 6 mei...eindelijk de eerste single:D
De enige echte.
pi_58241401
Update!

De single violet hill zal 29 april al te horen zijn op 1live (een duits radiostation) voor de wereldprimeur!
nog 6 daagjes!
De enige echte.
pi_58241966
Wie neemt dat op? Geen zin om op een specifieke tijd te wachten Ben wel benieuwd.
pi_58251007
Waarom wordt het album in Nederland al op 13 juni uitgebracht en in de rest van de wereld op 16 of 17 juni?

edit: ook in Zweden, Duitsland en Finland komt het album de 13e uit.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tourniquet op 23-04-2008 17:48:40 ]
  woensdag 23 april 2008 @ 17:34:33 #60
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58258518
Laat ze alsjeblieeeeft weer naar ons prachtige Ernem komen! 2005 is al te lang geleden om het voor 100% te kunnen herinneren
  donderdag 24 april 2008 @ 12:54:49 #61
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58276561
Ter promotie van het nieuwe Coldplay album 'Viva La Vida or Death And All His Friends' trakteert het Engelse muziekmagazine NME op een cadeautje. NME voegt aan haar mei nummer een gratis 7-inch vinyl single toe. Op de single zal naast 'Violet Hill' ook een tweede nummer verschijnen. Het gaat om een ander nieuw nummer, namelijk 'A Spell A Rebel Yell'. Het mei nummer van NME ligt vanaf 7 mei in de winkels.

Bron

Cool. Die zou ik dus wel willen hebben.
Every Not Is Truething
pi_58277027
artwork is deze keer zeker gaaf!
De enige echte.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:26:58 #63
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58277273
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:17 schreef Rnie het volgende:
artwork is deze keer zeker gaaf!
Ziet er goed uit inderdaad.!
Every Not Is Truething
pi_58355136
Yes! We hebben een nieuwe coldplay site

en artwork van viva la vida or death and all his friends!

De enige echte.
pi_58355163
Om eerlijk te zijn vind ik er bar weinig aan...
De enige echte.
pi_58355318
Nieuwe single gratis te downloaden voor 1 week:

http://www.xfm.co.uk/news(...)wnload-of-new-single
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 28 april 2008 @ 11:52:04 #67
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_58356466
Ik vind de artwork daarentegen mooi!
Tenminste dat plaatje dat je hier laat zien ^^
  maandag 28 april 2008 @ 16:49:22 #68
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_58361885
Ik vind de artwork prachtig! Wat een schril contrast: de tekst en de afbeelding.
Erg gaaf om te vernemen dat vanaf morgen 29-04 de single een week gratis te downloaden is.
Hoef ik die premiere op Einslive ook niet meer af te wachten.
Every Not Is Truething
pi_58368183
Ow ik ben echt razend benieuwd naar de nieuwe single. Laten we hopen dat ze de muziekbizz weer eens wakker schudden met echte goede muziek
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  maandag 28 april 2008 @ 22:05:21 #70
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_58368321
Waarom een Spaanse naam en een Franse vlag op de cover?
  maandag 28 april 2008 @ 22:41:33 #71
157179 Put4
He's a freak of nature
pi_58369210
De single Violet Hill is vanaf morgen gratis te downloaden!

bron: http://www.coldplay.com/song.html
Feyenoord - AC Milan - WHU
pi_58369792
Goed nieuws
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58372633
Mwah...ik vind de cover TOTAAL geen coldplay eigenlijk...

Bij de eerste 3 albums hadden ze 1 object in het midden. wat ik veel 'directer' vond.
Dit is gewoon een goedkope rip off van 'Viva la Revolution' (Dragon Ash).

http://en.wikipedia.org/wiki/Viva_La_Revolution

De enige echte.
pi_58372704
tvp, isie al uit?
pi_58372735
13 Juni in NL
De enige echte.
pi_58372787
Het enige leuke aan de cover is dat de letter V de tepel van die chicka chicka bedekt!:D

[ Bericht 1% gewijzigd door Rnie op 29-04-2008 01:41:14 ]
De enige echte.
pi_58372813
wanneer word ie in de US/UK gelaunched ofzo?
pi_58373063
later dan in NL, ik dacht te weten 16 juni. in japan etc komt hij al 12 uit.
De enige echte.
pi_58375637
Uit hun nieuwsbrief:

Album release details
Coldplay's fourth album, 'Viva La Vida or Death And All His Friends' is out in June. The release dates are as follows:

UK - June 12
USA & Canada - June 17
Japan - June 11
Germany, Austria, Switzerland, Italy, Holland, Belgium, Ireland - June 13
Australia/NZ - June 14
ROW - June 16
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_58377924
O ok thnx!
De enige echte.
pi_58377933
Nog maar een uurtje en we kunnen de single downloaden!
De enige echte.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:30:35 #83
134538 chansadres
Black & White
pi_58379355
De website heeft het al begeven
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_58379377
Kost even wat geduld om er doorheen te komen, maar de link is binnen.
pi_58379383
Geluisterd!
Apart/bijzonder/anders. In a good way.
Ik ben erg benieuwd naar de rest van het album.
pi_58379443
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:30 schreef chansadres het volgende:
De website heeft het al begeven
Op welke site zit u?
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:36:21 #87
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58379474
coldplay.com doet niet zoveel, maar http://www.myspace.com/coldplay is ie te luisteren
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_58379524
quote:
150 euro voor een staanplaats, yeah right.
  Redactie Games dinsdag 29 april 2008 @ 13:38:34 #89
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58379531
Lekker en de website van Coldplay ligt op z'n gat..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_58379638
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lekker en de website van Coldplay ligt op z'n gat..
Lekker blijven proberen.

[ Bericht 14% gewijzigd door TwanTwan op 29-04-2008 18:01:56 ]
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:48:09 #91
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58379733
link is ook binnen, maar wat moet je invullen bij gebruikersnaam en wachtwoord?
pi_58379873
Violet Hill klinkt interessant. Gaat het zeker goed doen.

Catchy gitaarriff, hiphop-achtige beat (qua tempo), mooi rustig piano-einde. Typisch Chris Martin, maar niet echt een voor de hand liggende singlekeuze, zou je zo zeggen. Misschien gaan we dat beter begrijpen als we de rest van het album hebben gehoord. Het klinkt in elk geval aangenaam Coldplay, maar toch net weer even anders.

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2008 14:03:28 ]
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:00:58 #93
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_58379955
Zo, single binnen . Naam en mailadres ingevuld en via mail de link naar de zip-file ontvangen .
pi_58380023
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:48 schreef superjojo het volgende:
link is ook binnen, maar wat moet je invullen bij gebruikersnaam en wachtwoord?
Linkje: vergeet de laatste cijfers/letters niet. Efkes knippen en plakken.
pi_58380399
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, single binnen . Naam en mailadres ingevuld en via mail de link naar de zip-file ontvangen .
Hoe lang duurt het voor je het mailtje krijgt? Ik zit al een kwartier m'n mail te refreshen.

never mind, het mailtje komt net binnen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:29:52 #96
189731 superjojo
Wok de Draak
pi_58380504
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:04 schreef deirdrephaedra het volgende:

[..]

Linkje: vergeet de laatste cijfers/letters niet. Efkes knippen en plakken.
Ah bedankt
Goed nummer wel trouwens, klinkt gewoon weer erg Coldplay en dat verwachtte ik ook wel.
pi_58380524
jesus gek...wat bombastisch allemaal...het einde van de plaat geeft me echt kippevel
De enige echte.
pi_58380582
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

150 euro voor een staanplaats, yeah right.
Was al bekend dat ze helemaal niet in het Gelredome komen toch?
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_58381041
Violet Hill is echt wel een goed nummer .
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:04:37 #100
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_58381170
Het deed me een beetje aan Floyd denken eerlijk gezegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')