idd, maak je nuttig bobquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:44 schreef Biels het volgende:
Waar is bob-b als je hem nodig hebt
Als je hier nou gewoon "ja" had geantwoord had je ons een kuttopic bespaardquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef Alexey-s het volgende:
: ''Ow ja... Piet... wil je ze zien? Wil je dat ik wild word?''
fixed!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef Alexey-s het volgende:
(Domme jongen die in zoiets overduidelijks trapt)
(Breezer-sletje) voor als je t je afvroeg...
Greetz, me
Ik miste je al in dit topic..quote:
wAarom ben jij nog geen moderator en bob welquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
Breezer topic + nep topic = versace broek
Omdat ik er niet van houd om een man tussen de 40-50 zijn roze knoeperd in de mond te nemen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:00 schreef DANILXL het volgende:
[..]
wAarom ben jij nog geen moderator en bob wel
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef MetalSonic het volgende:
word weer fappen voor TSZo'n prachtg 'ava' (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier) maar niet een normaal plaatje kunnen plaatsen?
Ja, dat is een pseudoniem.
Wat zijn ze lief hequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef Alexey-s het volgende:
Jepz, ben blij dat ik mijn mening even kan uiten want... Breezer-sletjes HEB IK BEHOORLIJK DE TERING AAN!!
Wat zijn het eigenlijk hoor ik je vragen...... hmm... definitie... ff Van Dale erbij hoor...: ''Hoi''
: "Had je het tegen mij??''
: "Tja, eigenlijk wel...... hoe gaat het?''
: ''Nou, kut, heb niet genoeg drank op weet je''
: "Hmm.. oke, tja met mij gaat het ook goed voor als je het je afvraagt... hoe heet je eigenlijk?''
: ''Wat gaat jou dat aan, wil je wat ofzo?''
: ''Uhm.. tja nee... maaruhm.. ik heet Piet''
: ''Oww .. Piet, ben zo geil... kun je even een Breezer voor me halen zodat ik beetje los kan komen?''
: ''um....''
: ''Ow ja... Piet... wil je ze zien? Wil je dat ik wild word?''
: ''Alsjeblieft madam, een breezer cola voor u''
: Dankje, nu opzouten jij''
![]()
(doodgewone jongen)
(Breezer-sletje) voor als je t je afvroeg...
Greetz, me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |