wAarom ben jij nog geen moderator en bob welquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
Breezer topic + nep topic = versace broek
Omdat ik er niet van houd om een man tussen de 40-50 zijn roze knoeperd in de mond te nemen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:00 schreef DANILXL het volgende:
[..]
wAarom ben jij nog geen moderator en bob wel
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef MetalSonic het volgende:
word weer fappen voor TSZo'n prachtg 'ava' (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier) maar niet een normaal plaatje kunnen plaatsen?
Ja, dat is een pseudoniem.
Wat zijn ze lief hequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef Alexey-s het volgende:
Jepz, ben blij dat ik mijn mening even kan uiten want... Breezer-sletjes HEB IK BEHOORLIJK DE TERING AAN!!
Wat zijn het eigenlijk hoor ik je vragen...... hmm... definitie... ff Van Dale erbij hoor...: ''Hoi''
: "Had je het tegen mij??''
: "Tja, eigenlijk wel...... hoe gaat het?''
: ''Nou, kut, heb niet genoeg drank op weet je''
: "Hmm.. oke, tja met mij gaat het ook goed voor als je het je afvraagt... hoe heet je eigenlijk?''
: ''Wat gaat jou dat aan, wil je wat ofzo?''
: ''Uhm.. tja nee... maaruhm.. ik heet Piet''
: ''Oww .. Piet, ben zo geil... kun je even een Breezer voor me halen zodat ik beetje los kan komen?''
: ''um....''
: ''Ow ja... Piet... wil je ze zien? Wil je dat ik wild word?''
: ''Alsjeblieft madam, een breezer cola voor u''
: Dankje, nu opzouten jij''
![]()
(doodgewone jongen)
(Breezer-sletje) voor als je t je afvroeg...
Greetz, me
Komt hij weer met zijn roffeleendquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:04 schreef Mof het volgende:
[..]
Zo'n prachtg 'ava' () maar niet een normaal plaatje kunnen plaatsen?
Waarom snap ik deze nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef Maikuuul het volgende:
Breezer topic + nep topic = versace broek
En toen werd je wakker.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb'een keer gehad, toen was ik 14 was er zo'n chickie in mijn msnlijst, die vroeg of ik wou zien hoe ze zichzelf tot een hoogte punt brachtnatuurlijk heb ik daar geen nee tegen gezegt. I have to admit, it looks very good:P
BTW, jij mag niet eens de schoenen van iedere mod poetsen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ik er niet van houd om een man tussen de 40-50 zijn roze knoeperd in de mond te nemen.
alsof je dat nog niet wist
Ik weet wel wat ik met die fles zou doen...quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:41 schreef santax het volgende:
Kolere wat een misleidende TT. Nieteens foto's hier!
Hier een oudere variant om te beginnen!
[ afbeelding ]
Kapot slaan en in haar nek steken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik met die fles zou doen...
Juistem.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:16 schreef BossFight het volgende:
[..]
Kapot slaan en in haar nek steken?
Tweedehandsquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef Alexey-s het volgende:
Jepz, ben blij dat ik mijn mening even kan uiten want... Breezer-sletjes HEB IK BEHOORLIJK DE TERING AAN!!
Wat zijn het eigenlijk hoor ik je vragen...... hmm... definitie... ff Van Dale erbij hoor...: ''Hoi''
: "Had je het tegen mij??''
: "Tja, eigenlijk wel...... hoe gaat het?''
: ''Nou, kut, heb niet genoeg drank op weet je''
: "Hmm.. oke, tja met mij gaat het ook goed voor als je het je afvraagt... hoe heet je eigenlijk?''
: ''Wat gaat jou dat aan, wil je wat ofzo?''
: ''Uhm.. tja nee... maaruhm.. ik heet Piet''
: ''Oww .. Piet, ben zo geil... kun je even een Breezer voor me halen zodat ik beetje los kan komen?''
: ''um....''
: ''Ow ja... Piet... wil je ze zien? Wil je dat ik wild word?''
: ''Alsjeblieft madam, een breezer cola voor u''
: Dankje, nu opzouten jij''
![]()
(doodgewone jongen)
(Breezer-sletje) voor als je t je afvroeg...
Greetz, me
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:07 schreef MLF het volgende:
[..]
![]()
heb je haar niet ff snel van achteren gepakt als dank voor de breezer?
dus niet echt?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:22 schreef Alexey-s het volgende:
[..]
Het was een schets van de werking van een Breezer-Slet.
In mijn situatie had ik dat wijf allang verkracht
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Omg hoe laag gaat dit topic afdalen. Foto's van je broek maken en maar showen dat je een Versace broek hebt
Is het breezervirus uitgebroken ofzo XD ?
Ach, eigenlijk wel een klacht... ik zie ze vaak genoeg voorbijkomen... en ik weet hoe ze inelkaar steken en heb er de pest aanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |