quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:45 schreef JDude het volgende:
GMTA.
GMTA2.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:45 schreef Biels het volgende:
GMTA.
WIE DE FUCK BEN JIJ JONG IK HEB JE NOG NOOIT EERDER IN HET KLAAGBAAK SCHOOLPLEIN GEZIEN!!!!1/1?!?!?!?/1/!?!?!!111111EINREICHquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:44 schreef Biels het volgende:
Waar is bob-b als je hem nodig hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier![]()
Ik had toch een PI, godverdomme n00b!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WIE DE FUCK BEN JIJ JONG IK HEB JE NOG NOOIT EERDER IN HET KLAAGBAAK SCHOOLPLEIN GEZIEN!!!!1/1?!?!?!?/1/!?!?!!111111EINREICH
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef Alexey-s het volgende:
Wuahaha, gelijk vet veel reacties op mn Breezer-sletten topic :p Vet mooi
Aai, peace
Wuaha man, had ff uitgebreidere definitie gevonden in dikke Van Dalequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:51 schreef SuperShark het volgende:
Dat duurt ook allemaal veel te lang, sjakie. Zo hoort het:: "Hoi"
: "Had je het teg..."
![]()
[ afbeelding ]
OH JA?! NOU.....PFF!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik had toch een PI, godverdomme n00b!
Ik probeer mij nog steeds voor te stellen hoe het klinkt als iemand zo lacht: WUAWUAWUAHAWAUWHAWUHA!!!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef Alexey-s het volgende:
Wuahaha, gelijk vet veel reacties op mn Breezer-sletten topic :p Vet mooi
Aai, peace
n00b!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OH JA?! NOU.....PFF!
[..]
Ik probeer mij nog steeds voor te stellen hoe het klinkt als iemand zo lacht: WUAWUAWUAHAWAUWHAWUHA!!!!!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:49 schreef DegeneMetOwnageAvatar het volgende:
word weer fappen voor TSHehe lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier![]()
WOWnerd iddquote:
quote:
Dat een alcoholhoudend drankje (ongeveer 5% alcohol) bestaande uit een mix van rum en frisdrank (meestal met fruit-smaak), die weer gemixt wordt met cola. Op die manier hou je maar 0,8% alcohol over en wordt het breezer-sletje dus niet zo snel dronken.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:26 schreef LasTeR het volgende:
Wat is een breezer-cola?
Dan is het hele idee achter de Breezer weg.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat een alcoholhoudend drankje (ongeveer 5% alcohol) bestaande uit een mix van rum en frisdrank (meestal met fruit-smaak), die weer gemixt wordt met cola. Op die manier hou je maar 0,8% alcohol over en wordt het breezer-sletje dus niet zo snel dronken.
D66 rukkerquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef Knevelt het volgende:
[..]
WOWnerd idd![]()
herinner jij je dat topique ook nog
idd, maak je nuttig bobquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:44 schreef Biels het volgende:
Waar is bob-b als je hem nodig hebt
Als je hier nou gewoon "ja" had geantwoord had je ons een kuttopic bespaardquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef Alexey-s het volgende:
: ''Ow ja... Piet... wil je ze zien? Wil je dat ik wild word?''
fixed!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:42 schreef Alexey-s het volgende:
(Domme jongen die in zoiets overduidelijks trapt)
(Breezer-sletje) voor als je t je afvroeg...
Greetz, me
Ik miste je al in dit topic..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |