abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57522003
Heerlijke aflevering zeg, had alleen niet verwacht dat de grootste verrassing zou zijn dat Mr Friendly van de mannenliefde is
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:41:04 #102
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57522095
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:33 schreef Aventura het volgende:
Ik snap niet waarom Sayid Michael aangaf bij de kapitein. Michael probeerde de mensen op het eiland, en dus ook Sayid zelf, toch te redden? Waarom doet Sayid dat dan, wetende dat de mensen op de freighter de eilanders juist willen doden? Dan brengt hij zichzelf toch ook in gevaar? Sowieso vind ik dat gedoe op die boot maar raar. Ik geloof nooit dat Michaels 'care package' helemaal niet gescand is. Dat past toch niet bij het kaliber van imand als Widmore. Die gaat toch juis altijd heel grondig te werk?
Sayid doet dat om dat die Ben en co (en dus ook Michael nu) niet vertrouwt. Hij vetrouwt de kapitein en Widmore meer op het moment. Hij denkt niet dat ze daar zijn om iedereen op het eiland te vermoorden, maar nog steeds dat het een reddingsmissie is.

Dat zo'n kratje van een nieuw personelslid op zo'n belangrijk missie niet gescand wordt, is idd wel vreemd.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:04:04 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57522517
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Sayid doet dat om dat die Ben en co (en dus ook Michael nu) niet vertrouwt. Hij vetrouwt de kapitein en Widmore meer op het moment. Hij denkt niet dat ze daar zijn om iedereen op het eiland te vermoorden, maar nog steeds dat het een reddingsmissie is.

Dat zo'n kratje van een nieuw personelslid op zo'n belangrijk missie niet gescand wordt, is idd wel vreemd.
Net als dat 'telefoongesprek'. Van Widmore verwacht je toch dat hij alle communicatiestromen laat screenen. Ik denk dat de kapitein allang op de hoogte was van de 'mol'. Ook aan zijn gezicht te zien toen Sayid het vertelde.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:05:26 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57522546
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:33 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Shajit Shayid Sajit Saiet Sayied Sayid zijn dus ook 6 verschillende mensen, geeft dit topic meteen weer een hele nieuwe wending
Je vergeet Sayed .
2000 light years from home
pi_57525822
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:31 schreef G-Mart het volgende:
Het deed me ook denken aan die keer dat Edmund Burke (die ex van Juliet) opeens out-of-the-blue werd doodgereden door die Apollo bus.
Dat zegt me echt hélemaal niks meer .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57526354
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 19:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat zegt me echt hélemaal niks meer .
S03E07, hij was aan het rotzooien met een meisje, Sherry, een aziatsch meisje. Juliet zei dat ze niet bij Mittelos kon komen werken, waarna ze grapte dat het alleen zou kunnen als Edmund overreden zou worden door een bus. Waarna hij pardoes wordt overreden. Op de bus staat ook het Apollo logo,en Apollo is onderdeel van The Hanso Foundation, dat weer de financier is van Dharma. Met de purge heeft Ben een groot gedeelte van de capaciteiten van Dharma in handen gekregen dus kennelijk ook dit life/death trucje.

[ Bericht 16% gewijzigd door G-Mart op 21-03-2008 19:56:31 ]
pi_57526449
Eindelijk kunnen kijken, was wel tof. Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo erg dat we nagenoeg niks van het eiland gezien hebben. Jack en z'n vriendjes heb ik gemist als kiespijn (behalve Juliet natuurlijk, maar dat goes without saying).

Ik dacht trouwens dat Michael nu hetzelfde heeft als Richard Alpert, dat beide niet meer dood kunnen en dat Michael dus ook eeuwig jong blijft. Dus als iedereen al kassiewijle is loopt Michael nog vrolijk rond irritant te wezen. Hoewel zijn irritantheid deze ep wel meeviel, vond die naaistreek van Sayid erger
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 00:22 schreef solidslayer het volgende:
LoL dit is toch wel een van de betere theorieen die ik tot nu toe gehoord heb!
Eat this Symer !

wat do ya fink???? weed is growing on the island and charles widmore is a major drug dealer and wants the island for all the weed that is growing on it,also the smell of all that weed is getting everyone high thats y kate can c her horse jack sees his dad etc....wat do ya fink?

Worden wietdampen in de volksmond ook niet Black Smoke genoemd?
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 01:15 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Ik kom ook ff niet mee.. wanneer is dit uitgelegd? Hoe kan de coordinaten van een vliegtuigcrash in 2004.. in een logboek staan van een schip uit de 19e eeuw.
Find815, de Christiane I (schip dat 815 vond) was op zoek naar de Black Rock, daartoe had het een logboek gekregen waar coördinaten in stonden waar de BR geweest was en geweest zou kunnen zijn.

Niet geheel toevallig vinden ze op die coördinaten niet de BR, maar het wrak van 815. Iemand zou dan dat wrak daar neergelegd hebben, de inhoud van het logboek kennende en wetende dat er een schip op zoek was naar die coördinaten. De enige met al die informatie is Widmore voor zover we weten, hoewel Ben misschien meer weet dan ik denk. Op deze foto van de veiling zit bijv. iemand linksachterin die op een jonge Ben lijkt.

Misschien is het hem, misschien niet. Maar het geeft wel te denken dat hij misschien al langer op het spoor van Widmore zat. Hij heeft al die paspoorten immers niet voor niks.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:03:37 #108
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57526693
Hoe heet dat schip eigenlijk dat op het eiland lag? (die waarvandaan het dynamiet gehaald werd om het luik open te blazen)
A.F.C. Ajax
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:06:19 #109
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57526759
Black Rock
pi_57526791
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:03 schreef SoupNazi het volgende:
Hoe heet dat schip eigenlijk dat op het eiland lag? (die waarvandaan het dynamiet gehaald werd om het luik open te blazen)
De Black Rock.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:14:15 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57526973
quote:
Black Rock.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:20:37 #112
165802 Reki
no comment.
pi_57527142
quote:
Volgens mij was dat de Black Rock.
zie ondertitel :)
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:25:06 #113
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_57527271

moet dr zelf van gapen
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:28:44 #114
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57527380
Ik zeg niet gauw dat ik de epi niet zo geweldig vond, maar deze

En waar zijn moeder? het recht/lef vandaan haalt om hem Walt te ontnemen begrijp ik ook niet helemaal.

En voor diegene die de actie van Sayid een naaistreek noemde; .

Oh, Rousseau mag niet dood en Alex wordt wel steeds knapper
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57527419
Not Yet . tvp
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57527472
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:28 schreef Queen_Bee het volgende:
En voor diegene die de actie van Sayid een naaistreek noemde; .
Als ik Michael was had ik de kapitein al lang verteld over Ben. Dan konden we met z'n beiden Sayid keihard gaan uitlachen

"Ik snap eigenlijk niks van de situatie, maar toch wil ik graag even een vriend verraden die z'n leven riskeert om ons te redden en die de moordenaar van mijn vriendin het zwijgen heeft opgelegd"
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:37:36 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:38:31 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57527624
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:32 schreef Symer het volgende:

[..]

"Ik snap eigenlijk niks van de situatie, maar toch wil ik graag even een vriend verraden die z'n leven riskeert om ons te redden en die de moordenaar van mijn vriendin het zwijgen heeft opgelegd"
Symert ?
pi_57527670
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Symert ?
Michael schoot Ana-L. dood, die had Shannon doodgemaakt. Shannon was de vriendin van Sayid.

Ik deed dus een Sayid-impressie.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:44:43 #120
150152 Queen_Bee
pi_57527759
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef Symer het volgende:

[..]

Michael schoot Ana-L. dood, die had Shannon doodgemaakt. Shannon was de vriendin van Sayid.

Ik deed dus een Sayid-impressie.
Maar Sayid vergeet niet dat Michael twee onschuldige mensen vermoord heeft, en dat hier op t schip nog eens dunnetjes over zou gaan doen.
I'm super sonic man
pi_57527880
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:44 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Maar Sayid vergeet niet dat Michael twee onschuldige mensen vermoord heeft, en dat hier op t schip nog eens dunnetjes over zou gaan doen.
De ene is een moordenaar en de ander zit met haar geest Michael de stuipen op het lijf te jagen, zo onschuldig zijn ze niet. Bovendien heeft Michael destijds uitgelegd dat het een ongelukje was.

Sayid weet dat ze op de boot niet moeilijk doen over 1 dooie meer of minder en dat hij Michael dus feitelijk wellicht de doodstraf geeft voor 1 klein ongelukje en een naaistreek. Vind ik ietwat overtrokken.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 20:51:52 #122
150152 Queen_Bee
pi_57527935
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Symer het volgende:

[..]

De ene is een moordenaar en de ander zit met haar geest Michael de stuipen op het lijf te jagen, zo onschuldig zijn ze niet. Bovendien heeft Michael destijds uitgelegd dat het een ongelukje was.

Sayid weet dat ze op de boot niet moeilijk doen over 1 dooie meer of minder en dat hij Michael dus feitelijk wellicht de doodstraf geeft voor 1 klein ongelukje en een naaistreek. Vind ik ietwat overtrokken.
Doe niet zo mal. Libby probeert juist om op hem in te praten zodat hij eindelijk goed gaat doen Daarbij geeft ie zn kind zo aan dat oude lellike wijf en doet er he-le-maal niets aan om hem terug te krijgen. En daar heb ik dan zo lang WAAAAAAAAAAAALT voor moeten aanhoren. De eikel

En Sayid weet dat meneer de kapitein niemand vermoord omdat ie iedereen nodig heeft.

Verder, ik weet dat je lult maar ik vind het gesprek wel grappig
I'm super sonic man
pi_57528052
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Doe niet zo mal. Libby probeert juist om op hem in te praten zodat hij eindelijk goed gaat doen Daarbij geeft ie zn kind zo aan dat oude lellike wijf en doet er he-le-maal niets aan om hem terug te krijgen. En daar heb ik dan zo lang WAAAAAAAAAAAALT voor moeten aanhoren. De eikel

En Sayid weet dat meneer de kapitein niemand vermoord omdat ie iedereen nodig heeft.

Verder, ik weet dat je lult maar ik vind het gesprek wel grappig
Libby veroorzaakte anders bijna een hartverzakking bij Michael, zag je niet hoe hoog z'n hartslag was toen ie wakker werd?

Michael weet dat WAAAALT hem niet wil zien en eert dat, hoeveel pijn het hem ook doet. Daarbij, misschien heeft Michael stiekem ook in de gaten dat de Walt achter het raam eigenlijk een andere acteur was.

En een beetje smerig dek overleeft de kapitein heus wel.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:01:32 #124
150152 Queen_Bee
pi_57528133
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 20:57 schreef Symer het volgende:

[..]

Libby veroorzaakte anders bijna een hartverzakking bij Michael, zag je niet hoe hoog z'n hartslag was toen ie wakker werd?

Michael weet dat WAAAALT hem niet wil zien en eert dat, hoeveel pijn het hem ook doet. Daarbij, misschien heeft Michael stiekem ook in de gaten dat de Walt achter het raam eigenlijk een andere acteur was.

Een beetje smerig dek overleeft de kapitein heus wel.
Maar Michael heeft blijkbaar verstand van dingen fixen, en mollen, dus is ie neeuudig.
En Michael dumpt Walt gewoon omdat ie gegroeid is en ouder geworden en das niet meer schattig. Ik hoorde ook dat ie stiekem met Paris date, dus tja.

Door Libby was ie juist weer even helemaal bij! Liek een figuurlijke trap onder zn kont zodat ie weer door kan gaan
I'm super sonic man
pi_57528216
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:01 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Maar Michael heeft blijkbaar verstand van dingen fixen, en mollen, dus is ie neeuudig.
En Michael dumpt Walt gewoon omdat ie gegroeid is en ouder geworden en das niet meer schattig. Ik hoorde ook dat ie stiekem met Paris date, dus tja.

Door Libby was ie juist weer even helemaal bij! Liek een figuurlijke trap onder zn kont zodat ie weer door kan gaan [ afbeelding ]
Dat klopt. Maar ik denk niet dat de kapitein de saboteur nog bij z'n motoren wil hebben, dan blijft alleen het dek swifferen over voor M. en dat kan ie zelf wel.

Ik vind dat je gelijk hebt dat kindsterretjes snel hun charme verliezen. En misschien is Libby zoals je suggereert idd wel de reden dat Michael miraculeus binnen een paar dagen van z'n zware verwondingen hersteld is

Je hebt me overtuigd. Ik zit over een maand met 'GO, SAYID, GO' vlaggetjes op de bank 4x09 te kijken.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:56:29 #126
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57529313
Vonden jullie het ook niet hilarisch hoe bij de eerste Michael-aflevering sinds lange tijd binnen 10 seconden al "WAAAAAAAAAAAAAAAAALT" te horen was ?
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:12:33 #127
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57529624
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
Vonden jullie het ook niet hilarisch hoe bij de eerste Michael-aflevering sinds lange tijd binnen 10 seconden al "WAAAAAAAAAAAAAAAAALT" te horen was ?
Ja.
A.F.C. Ajax
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:14:05 #128
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57529654
edit
A.F.C. Ajax
pi_57529901
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef Merkie het volgende:
Verdomd als het niet waar is, ik moest inderdaad lachen, Allemaal de schuld van dit topic

De promo zegt: A new time: 9/10 Central Hoe waren de ratings van 4-08? Bout? Zo ja, dan gaat het per 24 april helemaal kut worden, vrees ik

Ik heb wel genoten van deze aflevering, Rousseau
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_57529925
-dubbel-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_57530078
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Verdomd als het niet waar is, ik moest inderdaad lachen, Allemaal de schuld van dit topic

De promo zegt: A new time: 9/10 Central Hoe waren de ratings van 4-08? Bout? Zo ja, dan gaat het per 24 maart helemaal kut worden, vrees ik
11.28 miljoen, is idd bout aangezien het een nieuw dieptepunt is, maar ook weer niet zo bout aangezien het nog steeds aardige cijfers zijn voor een serie. Bovendien is Lost nog steeds nr. 1 als het om opnemen en later kijken gaat, wat zo'n 3 á 4 miljoen mensen doen.

Overigens geloof ik er niks van dat ons aller Rousseau ( ) dood is.
pi_57530158
Interessante facts uit de podcast, doe ze maar even in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_57530371
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:17:57 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_57531102
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef Symer het volgende:

[..]

11.28 miljoen, is idd bout aangezien het een nieuw dieptepunt is, maar ook weer niet zo bout aangezien het nog steeds aardige cijfers zijn voor een serie. Bovendien is Lost nog steeds nr. 1 als het om opnemen en later kijken gaat, wat zo'n 3 á 4 miljoen mensen doen.

Overigens geloof ik er niks van dat ons aller Rousseau ( ) dood is.
En daarnaast is Lost ook buiten de VS heel erg populair waardoor de kijkcijfers in de VS niet eens zoveel uitmaken gok ik.
pi_57531139
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:37 schreef DaFrenk het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_57531172
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

En daarnaast is Lost ook buiten de VS heel erg populair waardoor de kijkcijfers in de VS niet eens zoveel uitmaken gok ik.
Plus dvd-verkoop natuurlijk en ook herhalingen doen het goed. Lost zit nog wel een poosje op rozen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 23:28:17 #137
150152 Queen_Bee
pi_57531332
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 23:19 schreef Symer het volgende:

[..]

[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
SPOILER
I'm super sonic man
  zaterdag 22 maart 2008 @ 00:27:21 #138
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57532372
tvp..
Maand wachten

Die gast is homo was vaag om te zien...

en dat laatste was wel onverwachts
Alex gaat er idd steeds beter uit zien Ze is iig weer vrijgezel
Ën Ben vind k eigenlijk wel tof aan t worden vooral door dat stukje dat ie met Michael aan t beppen was.

Sayid: He's not Kevin Jonson, he's a treater
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_57532462
heerlijke ep weer!
ik vond Des eigenlijk wel een beetje zwak..hij liep steeds maar een beetje achter Sayid aan zonder dattie het met hem eens was over een aantal dingen..

ik snap trouwens 2 dingen niet in dit topic:
- mensen die Alex lekker vinden?
- mensen die het leuk vinden dat Libby opeens verschijnt..één van de meest nutteloze characters van de hele serie!
4 8 15 16 23 42
pi_57532485
Libby was sympathiek en de chick van Hurley..how can you not love her!?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57532614
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Libby was sympathiek en de chick van Hurley..how can you not love her!?
De chick van Hurley voor 3 dagen ofso...verder voegde zij echt helemaal NIKS toe aan de serie
Hurley hoort maar 1 chick te hebben, die zit in een kartonnetje en wordt genuttigd op schoot op de bank voor de televisie
4 8 15 16 23 42
  zaterdag 22 maart 2008 @ 00:47:17 #142
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_57532779
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 00:38 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

De chick van Hurley voor 3 dagen ofso...verder voegde zij echt helemaal NIKS toe aan de serie
Hurley hoort maar 1 chick te hebben, die zit in een kartonnetje en wordt genuttigd op schoot op de bank voor de televisie
Gast! Libby gaf de boot van meneer Widmore aan Desmond. En als Desmond die boot niet had gehad was hij ook niet op het eiland gekomen en had hij ook niet een keer gefaalt met het knopjes drukken en was het vliegtuig niet eens neergestort !!1
pi_57533318
Dankje lieve Desmond, voor deze leuke serie. Zonder jou was het niet gelukt !
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_57533787
Volgens mij zat er een gigantische plothole in deze aflevering trouwens. Michael klopt dus aan bij het huis van zijn moeder, waar Walt dus is. Michael en Walt zaten echter samen in dat vliegtuig en zijn samen weggegaan van het eiland. Waarom doet die moeder van Michael zo moeilijk over Michael maar niet over Walt? Oké, Walt wil z'n vader niet zien vanwege
SPOILER
maar daarna zeurt z'n moeder over het weg zijn voor twee maanden. Net alsof Walt gedurende die tijd niet weg was. En net alsof een kind niet over het neerstorten van het vliegtuig en het eiland zou vertellen. En zeker aan z'n oma. Klopt gewoon geen zak van.

Verder vraag ik me af, en ik denk dat ik niet de enige ben, hoe ze ooit alle dingen gaan verklaren. En of ze zich er niet een beetje te makkelijk vanaf gaan maken. Het hele
SPOILER
zou echt een trieste oplossing zijn. Want die Juliet, bijvoorbeeld, was al veel eerder op het eiland gekomen. En wat te denken van het stelen van de baby e.d. dat gebeurde allemaal voordat Widmore überhaupt iets over dat vliegtuig wist. Andere dingen worden er ook een beetje makkelijk doorheen gejast. Zoals die antropologe (eng wijf om te zien overigens) die zo'n ijsbeer opgraaft in de woesten met dharma-ketting. Sowieso vind ik dat ze eens meer aandacht moeten besteden aan Dharma en dergelijke. Maar goed, ik hoop dat ze niet de kant opgaan die ik denk dat ze opgaan met die Charles Widmore.
SPOILER
En dan hebben we nog
SPOILER
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57533822
Nooit gedacht dat Tom homo was.
pi_57533876
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef magnifor het volgende:
Nooit gedacht dat Tom homo was.
Wie zegt dat 'ie homo is. Misschien is hij gewoon bi-curious.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 02:04:50 #147
150152 Queen_Bee
pi_57533901
Ik vind Michael, zn moeder en Walt ook nog steeds raar. "JIj was 2 maand weg, hij ook maar soit, en dus pak ik, iemand die niets over Walt te zeggen heeft, hem lekker af en jij doet het er maar mee"
Wtf?
I'm super sonic man
  zaterdag 22 maart 2008 @ 02:12:12 #148
165802 Reki
no comment.
pi_57533965
Maar Tom (Mr. Friendly) is nu wel dood, aangereden door Hurley
zie ondertitel :)
pi_57533981
Precies en zoals anderen zeggen
SPOILER
That's all.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 02:17:01 #150
150152 Queen_Bee
pi_57534002
Waarom spoiler
I'm super sonic man
  zaterdag 22 maart 2008 @ 03:12:11 #151
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_57534362
Wel weer een hoop antwoorden, al zijn het vooral antwoorden op vragen die we pas sinds dit seizoen hebben. Dat is wel een beetje jammer moet ik zeggen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_57534364
kankervet. en hallo ik was echt wel team rousseau, ik wil niet dat zij doodgaat. ik wil meer weten over haar en haar onderzoekersvrienden die opeens loco gingen doen en stierven.

verder wil ik ook weten wat widmore's beweegredenen zijn, of walt nog steeds char-praktijken uitvoert, wat de functie van jacob en zijn boshut is, wie er toch telkens zo fluistert in de bosjes (ik vond het echt heel eng, vorige ep) en ik wil weten wanneer ben of widmore actie onderneemt. Zo komen we dus nergens he.

ps ik denk dat the captain allang wist dat mikey geen zuivere koffie was.
ps2 wat is die rode antropologe lelijk zeg, ik wil haar niet meer zien.
pi_57534443
Net een paar goofs gezien, heeft iemand ze ook gespot?
SPOILER
Semi-spoilert
  zaterdag 22 maart 2008 @ 03:39:06 #154
104871 remlof
Europees federalist
pi_57534445
Net gezien, goeie aflevering. Wel erg droog die "NOT YET!" note toen Michael het schip op wou blazen
  zaterdag 22 maart 2008 @ 07:36:22 #155
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57534763
Nog een maand ?!??!?
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 22 maart 2008 @ 08:11:22 #156
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57534864
quote:
SPOILER
whehe
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_57536233
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 03:38 schreef NiekL het volgende:
Net een paar goofs gezien, heeft iemand ze ook gespot?
SPOILER
Semi-spoilert
haha ik zag het ook, maar het leek mij meer op een tatoo
4 8 15 16 23 42
  zaterdag 22 maart 2008 @ 11:09:53 #158
150152 Queen_Bee
pi_57536248
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 07:36 schreef FoXje het volgende:
Nog een maand ?!??!?
Tragisch.
I'm super sonic man
pi_57536255
Waarom is Naomi's bilnaad vies eigenlijk
A little bit hateful
pi_57536278
Caps van de bilnaat?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_57537809
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caps van de bilnaat?
pi_57538000
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 02:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom spoiler
Vind het wel zo netjes t.o.v. mensen die aan 't kijken zijn maar bijvoorbeeld een of twee afleveringen achterlopen. Ik was bijvoorbeeld zo verbaasd over het gedrag van die moeder van Michael, dat ik 'm pauzeerde om te kijken of er hier ook zo over gedacht werd. Toen ik aan 't scrollen was zag ik echter een post van een of andere lolbroek die verzonnen had dat er een hoop doodgingen, dus toen dacht ik al: "Kut, nu is de episode verneukt!" Tot ik met de ep. klaar was natuurlijk. Ik kijk zelf meestal een beetje in schokken, omdat ik één aflevering per keer kut vind kijken. Dus dan wacht ik meestal tot er 4 voorbij zijn waarna ik de DVD download en ze alle vier achter elkaar kijk. Nu was ik alleen iets te nieuwsgierig dus heb ik meteen maar de volgende episode gedownload.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 13:10:56 #163
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_57538122
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

haha ik zag het ook, maar het leek mij meer op een tatoo
Volgens mij niet. Mij viel die naad ook meteen op.
A.F.C. Ajax
  zaterdag 22 maart 2008 @ 13:13:17 #164
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57538158
hij was vet gister samen met jericho gekeken
  zaterdag 22 maart 2008 @ 13:17:51 #165
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57538235
Ik dacht juist dat Alex iets in haar oor had

Verder vaag idd van die oma dat Walt wel mag blijven zonder iets te vertellen over die 2 maanden en dat Michael zo ongeveer verbannen wordt
De actie van Sayid snap ik ook niet echt, maar hij heeft natuurlijk wel een enorme hekel aan Ben (en iedereen die voor hem werkt, wordt nog leuk in de toekomst )

En Rousseau Ik hoop dat ze niet doodgaat
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57538315
Waarom is het zo raar? Walt is een kid, Michael is een vader met responsabilities. Ik zou mijn kleinkinderen ook wat meer leeway gunnen dan een of andere schreeuwlelijke aso neger die zogenaamd mijn zoon moet zijn.
A little bit hateful
  zaterdag 22 maart 2008 @ 13:24:21 #167
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57538356
Nou ja, om dat kind nou af te pakken van zn vader (na al dat ge-WAAAAAAALT) vind ik wat overdreven. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat Walt ook niks aan zn oma verteld over dat eiland.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57538825
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, om dat kind nou af te pakken van zn vader (na al dat ge-WAAAAAAALT) vind ik wat overdreven. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat Walt ook niks aan zn oma verteld over dat eiland.
Precies, en als Walt over dat eiland vertelt, begrijpt die moeder van Michael ook waarom haar zoon zo lang weg was.

Aan de andere kant, Walt en Michael zitten niet bij de Oceanic Six terwijl ze wel van het eiland gekomen zijn. Zouden ze dan toch doodgaan? Of zijn er meer overlevenden dan alleen de Oceanic Six?
pi_57539015
Misschien denken die Oceanic Six dat ze de enige zijn, terwijl in een andere verhaallijn er nog meer van af zijn gekomen zonder dat hun het weten.
pi_57539405
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Michael en z'n ma hadden al langer hommeles. In de finale van seizoen 1 hadden ze ook al ruzie over Walt, toen weigerde ze Walt even bij haar te laten blijven tot Michael z'n zaakjes op orde had. Daar zit dus meer achter.

Dat Walt verder z'n mond houdt kan ik me wel iets bij voorstellen. Het gebeurt toch wel vaker dat kinderen na iets traumatisch in zichzelf keren?
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caps van de bilnaat?
klik 1
klik 2
klik 3
pi_57539607
Als ik heel snel wissel tussen 1 en 2 dan beweegt haar bilnaad.
A little bit hateful
  zaterdag 22 maart 2008 @ 15:00:43 #172
104871 remlof
Europees federalist
pi_57539916
The "Oceanic Six" zijn de zes die officieel van het eiland zijn afgekomen, met een hoop media coverage enzo. Michael en Walt waren al veel eerder stilletjes van het eiland afgekomen, dus logisch dat die niet bij de O6 horen.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:28:16 #173
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57541200
Interview met de jongen die Karl speelde:
quote:
Watching the episode last night, I did notice that [something that we shot wasn't shown]. On the day we filmed it, the people who were shooting at us, there was actually a great shot of the snipers emerging through the jungle in these incredible, elaborate, jungle camouflage uniforms. And I don't know if you got a sense of that last night or not—I think you just saw movement in the trees.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 16:28:30 #174
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_57541206
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 14:26 schreef Symer het volgende:
klik 3
pi_57541353
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:28 schreef Shrien het volgende:

[..]

Ik wíst wel dat ik iemand daar een plezier mee kon doen...
pi_57541400
quote:
"there was actually a great shot of the snipers emerging through the jungle in these incredible, elaborate, jungle camouflage uniforms."

Lijkt me stug dat dit The Others zijn. Hebben we het hier over een nieuwe factie op het eiland? Ik las laatst ook al iets over dat het leger zou binnenvallen op het eiland maar weet niet meer waar
pi_57542022
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 16:39 schreef G-Mart het volgende:

[..]

"there was actually a great shot of the snipers emerging through the jungle in these incredible, elaborate, jungle camouflage uniforms."

Lijkt me stug dat dit The Others zijn. Hebben we het hier over een nieuwe factie op het eiland? Ik las laatst ook al iets over dat het leger zou binnenvallen op het eiland maar weet niet meer waar
Inderdaad.. er staat heel wat te gebeuren geloof ik..
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 17:12:26 #178
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57542062
quote:
Hebben we het hier over een nieuwe factie op het eiland?
Widmore's army?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_57542140
Langoliersnipers?
A little bit hateful
pi_57542506
Spoilers?
pi_57544784
in een van de eerste afleveringen van dit seizoen zien we een flasback van miles waar hij bij een zwarte vrouw op bezoek gaat. is dit niet de moeder van michael? zou iemand dat even na willen kijken want ik heb hier die afleveringen niet meer.

en als dat niet zo is, is er als iets bekend wie die vrouw en haar zoon was?
pi_57544956
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:40 schreef Julien het volgende:
in een van de eerste afleveringen van dit seizoen zien we een flasback van miles waar hij bij een zwarte vrouw op bezoek gaat. is dit niet de moeder van michael? zou iemand dat even na willen kijken want ik heb hier die afleveringen niet meer.

en als dat niet zo is, is er als iets bekend wie die vrouw en haar zoon was?
Nee, dat is de moeder van mr. Eko.
pi_57544980
The British?

pi_57545051
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 15:00 schreef remlof het volgende:
The "Oceanic Six" zijn de zes die officieel van het eiland zijn afgekomen, met een hoop media coverage enzo. Michael en Walt waren al veel eerder stilletjes van het eiland afgekomen, dus logisch dat die niet bij de O6 horen.
Hoe bedoel je, officieel? We weten niet eens HOE ze van het eiland gekomen zijn. En waarom zouden ze Walt en Michael niet opmerken na een tijdje? Nee, ik denk dat Walt en Michael de pijp uitgaan. Ook serie-technisch een goede keuze want de acteur die Michael speelt is een flutacteur, en de acteur die Walt speelt is te oud aan het worden.

Overigens is de acteur die Sayid speelt mijn minst favoriete acteur. Dat vage accent en zogenaamd aardige toontje van hem staan me absoluut niet aan. Ik moet bekennen dat ik af en toe zelfs de neiging heb om 'm door te spoelen als Sayid in beeld komt.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 19:55:59 #185
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57545100
quote:

[..]

Dat zou een grote verrassing zijn.

Het is trouwens logisch dat ze zo'n shot eruit gelaten hebben. Dat vermindert toch de spanning van de cliffhanger.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 19:57:11 #186
150152 Queen_Bee
pi_57545135
Oh jeetje Harre, ik wilde je net een veer in je reet steken dat Michael weg moet, zeg je dat ineens over Sayid. .
I'm super sonic man
  zaterdag 22 maart 2008 @ 19:58:07 #187
150152 Queen_Bee
pi_57545160
Ik snap niet hoe jullie ineens bij een andere groep komen, hoor. Waar zijn die in godsnaam vandaan gekomen dan?
I'm super sonic man
pi_57545203
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik snap niet hoe jullie ineens bij een andere groep komen, hoor. Waar zijn die in godsnaam vandaan gekomen dan?
Amerika! Het Amerikaanse leger wil van het eiland een 2e Israël maken.

[/meki-modus uit]
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:00:42 #189
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57545228
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, officieel? We weten niet eens HOE ze van het eiland gekomen zijn. En waarom zouden ze Walt en Michael niet opmerken na een tijdje? Nee, ik denk dat Walt en Michael de pijp uitgaan. Ook serie-technisch een goede keuze want de acteur die Michael speelt is een flutacteur, en de acteur die Walt speelt is te oud aan het worden.

Overigens is de acteur die Sayid speelt mijn minst favoriete acteur. Dat vage accent en zogenaamd aardige toontje van hem staan me absoluut niet aan. Ik moet bekennen dat ik af en toe zelfs de neiging heb om 'm door te spoelen als Sayid in beeld komt.
Officieel, omdat iedereen daarvan weet dat ze de 6 overlevenden zijn. In de flashforward is te merken dat ze heel veel media coverage krijgen. De O6 zijn dus de officiële overlevers.
Dat we nog niet weten hoe ze van dat eiland komen, is logisch. Dat is één van de grootste mysteries van de serie. Het is een beetje onLOST om dat nu al prijs te geven.
pi_57545295
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

Zeg je ook alleen maar omdat hij op een marokkaan lijkt.

Racist
A little bit hateful
pi_57545343

zaterdag 22 maart 2008 @ 20:05:55 #192
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57545381
Wat doet Amy Winehouse in dit topic?
pi_57545394
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Zeg je ook alleen maar omdat hij op een marokkaan lijkt.

Racist

Even serieus, Sayid ziet er helemaal niet Marokkaans uit. Eerder regio Midden-Oosten leunend tegen India. Absoluut niet Noord-Afrikaans.
pi_57545410
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat doet Amy Winehouse in dit topic?
Lijkt op Alex. Met dat haar ook zo.
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:08:05 #195
150152 Queen_Bee
pi_57545435
Sun is met langer haar echt wel knapper dan in het begin In het begin vond ik haar maar niets maar elk seizoen gaat ze er leuker uit zien.
I'm super sonic man
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:14:06 #196
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57545572
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Sun is met langer haar echt wel knapper dan in het begin In het begin vond ik haar maar niets maar elk seizoen gaat ze er leuker uit zien.
Ik vond haar altijd al Vorige aflevering was ze ook weer
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:17:11 #197
104871 remlof
Europees federalist
pi_57545620
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Alex
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:19:10 #198
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57545662
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Lijkt op Alex. Met dat haar ook zo.
Alex lijkt meer op een kikker bij jou.
pi_57546070
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 20:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik vond haar altijd al Vorige aflevering was ze ook weer
Sun is zo verfijnt. Zo vrouwelijk. Zo lief. Zo zachtaardig. Zo *zucht*
A little bit hateful
  zaterdag 22 maart 2008 @ 20:51:41 #200
159292 Gusev
upside-down-face-boy
pi_57546328
Als deze aziaat nou én eerst anoniem op het eiland zat, én later in het ziekenhuis rondbanjerde waar Sun lag te bevallen.... maakt dat van hem dan niet de laatste der Oceanic 6?
En in de naam van Urbanus burn ik de term urban en druk het als as in een urn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')