SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi-spoilert
quote:wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:38 schreef NiekL het volgende:
Net een paar goofs gezien, heeft iemand ze ook gespot?haha ik zag het ook, maar het leek mij meer op een tatooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi-spoilert4 8 15 16 23 42
Vind het wel zo netjes t.o.v. mensen die aan 't kijken zijn maar bijvoorbeeld een of twee afleveringen achterlopen. Ik was bijvoorbeeld zo verbaasd over het gedrag van die moeder van Michael, dat ik 'm pauzeerde om te kijken of er hier ook zo over gedacht werd. Toen ik aan 't scrollen was zag ik echter een post van een of andere lolbroek die verzonnen had dat er een hoop doodgingen, dus toen dacht ik al: "Kut, nu is de episode verneukt!" Tot ik met de ep. klaar was natuurlijk. Ik kijk zelf meestal een beetje in schokken, omdat ik één aflevering per keer kut vind kijken. Dus dan wacht ik meestal tot er 4 voorbij zijn waarna ik de DVD download en ze alle vier achter elkaar kijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:17 schreef Queen_Bee het volgende:
Waarom spoiler
Volgens mij niet. Mij viel die naad ook meteen op.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:08 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
haha ik zag het ook, maar het leek mij meer op een tatoo
Precies, en als Walt over dat eiland vertelt, begrijpt die moeder van Michael ook waarom haar zoon zo lang weg was.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, om dat kind nou af te pakken van zn vader (na al dat ge-WAAAAAAALT) vind ik wat overdreven. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat Walt ook niks aan zn oma verteld over dat eiland.
Michael en z'n ma hadden al langer hommeles. In de finale van seizoen 1 hadden ze ook al ruzie over Walt, toen weigerde ze Walt even bij haar te laten blijven tot Michael z'n zaakjes op orde had. Daar zit dus meer achter.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, om dat kind nou af te pakken van zn vader (na al dat ge-WAAAAAAALT) vind ik wat overdreven. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat Walt ook niks aan zn oma verteld over dat eiland.
klik 1quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caps van de bilnaat?
quote:Watching the episode last night, I did notice that [something that we shot wasn't shown]. On the day we filmed it, the people who were shooting at us, there was actually a great shot of the snipers emerging through the jungle in these incredible, elaborate, jungle camouflage uniforms. And I don't know if you got a sense of that last night or not—I think you just saw movement in the trees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |