Bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
spang = mooi, leuk, alles wat daar tussen past
Van dit woord gaat MM in ieder geval stressen, maar dat onderwerp hebben we al gehad en je verdomd het om het af te leren...quote:
Omdat het je aan spankquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van dit woord gaat MM in ieder geval stressen, maar dat onderwerp hebben we al gehad en je verdomd het om het af te leren...
Leuk inderdaad. Zeker voor de heren >1.70m die ook aanwezig zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar leuk jurkje hoorEn gewoon aandoen
Nee, omdat ik een hekel heb aan turbotaal en Nederlanders die pseudo een woordje over de grens menen te moeten praten....quote:
Ja, na het koekhappen zal het zaklopen vanavond vast wel aanslaan op het kakkersbal...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef Whiteguy het volgende:
Leuk inderdaad. Zeker voor de heren >1.70m die ook aanwezig zijn![]()
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
PS, jij was in november toch bij de Kaiser Chiefs in de HMH?
Pas maar op dat ze je niet dwingen om het uit te doen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben al van verschillende kanten gedowngen het aan te doen
Met uitzondering van coñon dan hequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een hekel heb aan turbotaal en Nederlanders die pseudo een woordje over de grens menen te moeten praten....
Ik vind de Kaiser Chiefs echt ruk inmiddelsquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Toevallig op de woensdag? Ik stond toen namelijk naast een blond meisje dat ik meende te herkennen van iets, alleen waarvan wist ik niet, nu ik die foto van jou zie begint er iets te dagen bij mequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Amen, 3 keer gezien en de laatste keer (vorig jaar in Paradiso) was dramatisch, net als hun 2e CD...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de Kaiser Chiefs echt ruk inmiddels![]()
Ze zijn best leuk hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de Kaiser Chiefs echt ruk inmiddelsMaar je vond het wel leuk dus?
Goed zo
De foutste 'ken ik jou niet ergens van' openingszin er niet eens ingegooid ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toevallig op de woensdag? Ik stond toen namelijk naast een blond meisje dat ik meende te herkennen van iets, alleen waarvan wist ik niet, nu ik die foto van jou zie begint er iets te dagen bij me
quote:
Verklaar je nader, wat daagt er dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Toevallig op de woensdag? Ik stond toen namelijk naast een blond meisje dat ik meende te herkennen van iets, alleen waarvan wist ik niet, nu ik die foto van jou zie begint er iets te dagen bij me
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Leuk inderdaad. Zeker voor de heren >1.70m die ook aanwezig zijn![]()
Ha een medestanderquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amen, 3 keer gezien en de laatste keer (vorig jaar in Paradiso) was dramatisch, net als hun 2e CD...
Nee, ik was druk met muziek luisteren/kijken en slap ouwehoeren met vriendenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De foutste 'ken ik jou niet ergens van' openingszin er niet eens ingegooid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |