Bedankt voor de uitlegquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
spang = mooi, leuk, alles wat daar tussen past
Van dit woord gaat MM in ieder geval stressen, maar dat onderwerp hebben we al gehad en je verdomd het om het af te leren...quote:
Omdat het je aan spankquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van dit woord gaat MM in ieder geval stressen, maar dat onderwerp hebben we al gehad en je verdomd het om het af te leren...
Leuk inderdaad. Zeker voor de heren >1.70m die ook aanwezig zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar leuk jurkje hoorEn gewoon aandoen
Nee, omdat ik een hekel heb aan turbotaal en Nederlanders die pseudo een woordje over de grens menen te moeten praten....quote:
Ja, na het koekhappen zal het zaklopen vanavond vast wel aanslaan op het kakkersbal...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef Whiteguy het volgende:
Leuk inderdaad. Zeker voor de heren >1.70m die ook aanwezig zijn![]()
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:50 schreef TradeMarkie het volgende:
PS, jij was in november toch bij de Kaiser Chiefs in de HMH?
Pas maar op dat ze je niet dwingen om het uit te doen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik ben al van verschillende kanten gedowngen het aan te doen
Met uitzondering van coñon dan hequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een hekel heb aan turbotaal en Nederlanders die pseudo een woordje over de grens menen te moeten praten....
Ik vind de Kaiser Chiefs echt ruk inmiddelsquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Toevallig op de woensdag? Ik stond toen namelijk naast een blond meisje dat ik meende te herkennen van iets, alleen waarvan wist ik niet, nu ik die foto van jou zie begint er iets te dagen bij mequote:Op woensdag 19 maart 2008 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Amen, 3 keer gezien en de laatste keer (vorig jaar in Paradiso) was dramatisch, net als hun 2e CD...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de Kaiser Chiefs echt ruk inmiddels![]()
Ze zijn best leuk hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind de Kaiser Chiefs echt ruk inmiddelsMaar je vond het wel leuk dus?
Goed zo
De foutste 'ken ik jou niet ergens van' openingszin er niet eens ingegooid ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toevallig op de woensdag? Ik stond toen namelijk naast een blond meisje dat ik meende te herkennen van iets, alleen waarvan wist ik niet, nu ik die foto van jou zie begint er iets te dagen bij me
quote:
Verklaar je nader, wat daagt er dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Toevallig op de woensdag? Ik stond toen namelijk naast een blond meisje dat ik meende te herkennen van iets, alleen waarvan wist ik niet, nu ik die foto van jou zie begint er iets te dagen bij me
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Leuk inderdaad. Zeker voor de heren >1.70m die ook aanwezig zijn![]()
Ha een medestanderquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Amen, 3 keer gezien en de laatste keer (vorig jaar in Paradiso) was dramatisch, net als hun 2e CD...
Nee, ik was druk met muziek luisteren/kijken en slap ouwehoeren met vriendenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De foutste 'ken ik jou niet ergens van' openingszin er niet eens ingegooid ?
Vond ze vroeger wel leuk maar nu niet meer (zie de reactie op MM)quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze zijn best leuk hoor
Maar Moody Blues zijn net iets beter idd
14 november, dag weeknie meerquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ken zelfs deels Papiamento, maar niet dat woord...quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef MaJo het volgende:Dacht dat jij wel iets van Joran wist
Zo die coñon jeweets, die is viiiiiiieeeeees swa
Daagquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verklaar je nader, wat daagt er dan?
Dat was woensdag iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
14 november, dag weeknie meer
Ik ga zo ook maar eens richting een verjaardag waar we voetbal gaan kijkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... de tv staat aan.. laat dat voetbal maar beginnen
Toilet Airia nodig?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En MM, geen kakkers!
Ik ben weg (samen voorbereiden en shit)
Is goed, de zanger kwam ook wel verdomd dichtbij zonder dat ik het in de gaten hadquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hebben het er later over TM
Ik heb anyway de zanger aangeraakt
Daaaag
Dat laten we aan jou overquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De foutste 'ken ik jou niet ergens van' openingszin er niet eens ingegooid ?
Ga je dan als een ouwe vieze vent met je regenjas op een hoekje staan met je telelens en fotos maken van PS?quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom zo dan wel even langs, ben toch van plan om naar het Leidseplein te gaan...
Je mag mij ook cadeautjes doen hoor... geeft veeeeeel meer voldoeningquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:29 schreef Etcetera het volgende:Gilmore Girls
Seizoen 4
jezelf cadeautjes doen
D'oh ... ik ben zo'n slinkse loverboy die cadeautjes uitdeelt, en je vervolgens tot prostitutie dwingt. Niet voor het geld, maar gewoon voor de lol.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:39 schreef Etcetera het volgende:
ja aan jouw kantniet aan mijn kant
of jij moet mij weer cadeautjes doen
oh wacht, dan gaat Pitt rare dingen denken. denk ik
dat magquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, dames en heren,
Mag ik eenieder hier een genoeglijke avnd toewensen.
mais oui monsieurquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, dames en heren,
Mag ik eenieder hier een genoeglijke avnd toewensen.
ja precies daaromquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
D'oh ... ik ben zo'n slinkse loverboy die cadeautjes uitdeelt, en je vervolgens tot prostitutie dwingt. Niet voor het geld, maar gewoon voor de lol.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:17 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 11 van de 16 goed. De laatste foto is Anastacia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |