quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:Game gekocht van
VampiricDemon in haar topic
[TK][PS3] PS3 spellen deal snel en goed afgehandeld, pakketje laat op zich wachtten. Gezien de user haar postgeschiedenis ga ik er 100% van uit dat dit een TNT kwestie is en dat de user niks te verwijten valt. Prima zaken gedaan (jammer van de TNT)

Update:
Nogmaals een compliment naar madame in kwestie:
VampiricDemon Het blijkt dat TNT de boel verzaakt heeft maar dit nadrukkelijk ontkent. We hebben beide een klacht ingedient wat tot een 'onderzoek' heeft geleid van TNT. Nu is er vandaag bericht geweest dat ze er niks aan kunnen doen, omdat ze niet zeker weten dat het pakketje op de post is gegaan, of dat het pakketje wel of niet is aangekomen. TNT legt de schuld hierbij bij ons twee-en.
VampiricDemon laat dit niet 1-2-3 op zich nemen en besluit het volgende:
quote:
Hallo SF,
Vandaag had ik bericht van de TNT dat ze onderzoek gedaan hebben en dat het resultaat niet positief is. Kortom: het is kwijt. En omdat het ongeregistreerde post is geweest vinden ze het heel vervelend maar doen ze er verder niks meer mee.
Ik heb dus gelijk naar de klantenservice gebeld alwaar ik hetzelfde antwoord kreeg. En op mijn vraag of ze niet verplicht zijn te voldoen aan een service waarvoor betaald wordt, kreeg ik het antwoord dat ze niet konden weten of het echt niet bezorgd was. Daarmee wordt dus wel gesuggereerd dat ik mogelijk de boel belazer, en daar houd ik niet van. Dus heb ik onderstaand berichtje gemaild naar de consuwijzer:
quote:
Hallo,
Laatst (15 maart) heb ik een poststuk met daarin een PS3-spel verstuurd via TNT. Dit is gebeurd via de reguliere post. Het is echter niet aangekomen bij de ontvanger. Na een navraagformulier te hebben ingevuld heb ik te horen gekregen dat het ongeregistreerde post is en dat ze niks voor me kunnen betekenen.
Nu is mijn vraag: ik heb wel betaald voor de bezorgservice van TNT maar daaraan is duidelijk niet voldaan, zijn ze me niet verplicht mij minimaal de verzendkosten en de waarde van het poststuk zelf terug te betalen?
Groetjes VP
/quote
Nu maar even afwachten wat de consuwijzer-medewerker adviseert. En als dat niet werkt kan ik wellicht naar de geschillencommissie mailen.
Ik houd je op de hoogte hoor!
Groetjes VP
namen zijn even vervangen door nicks 
Het verhaal is hiermee dus nog niet voldaan, en ook al was de totale waarde van het pakketje ongeveer 2 tientjes, vind ik het principe het belangrijkst

Hulde voor deze inzet!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2008 19:24:18 ]