Goede ervaring met
Fallen in een van de Centrale PS3 topics. Ik laat vallen dat ik nergens SOTC kan vinden voor PS2 en Fallen regelt de game voor een dumpprijs nieuw bij zijn werk

Snel geld overgeboekt en snel pakketje verzorgd binnen

Goede ervaring met
MrDeX in mijn
[TK/TR] PS3 Games! topic. Geld snel overgemaakt en snel afgehaqndeld

Goede koper

Goede ervaring met
ArTiC en
unioz in een door mij opgezette 3-way ruil. Goede communicatie en goede afhandeling van alle 3 de partijen. Een gewaagde maar goed verlopen ruil

Een goede ervaring met
J.Clarkson in het
[CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 5 topic. Geld snel overgeboekt en pakketje dezelfde dag nog op de post gedaan. Problemen met de bezorgdienst maar omdat J.Clarkson inzage had in de afleverprocedure en daar goed over communiceerde geen enkel probleem dat het pakketje 2 dagen later aan kwam

Hulde

Goede ervaring met
Wessiej Hij benaderde me via PM aan de hand van een post die ik gemaakt had in het Centrale PS3 topic. Geld dezelfde dag nog overgemaakt en het pakketje 2 dagen later ontvangen

Prima vekoper

En tot slot:
Minder goede tot geen ervaring met
Elixabete in mijn topic
2.5" -> 3.5" Adapter: Waar o Waar? User stelt voor om een item aan te bieden voor noppes, ik stel voor om de verzendkosten te vergoeden maar hij wil hier niks van weten en verzekerd mij het product binnen 2 dagen op te sturen. Aangezien ik het dringend nodig had was dit een ideale uitkomst. Nu, 2 weken later heb ik nog niks ontvangen en wordt er niet meer gereageerd op PM. Beetje jammer. Ik heb het ondertussen al opgelost zonder kabeltje.