Woeiquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Met schoonmaken verbrand je trouwens tussen de 32 en 44 kcal per 10 minuten! Dus we worden er ook allemaal mooie huisvrouwen van(internetten en typen verbrandt maar 19 kcal per 10 minuten....dus hup aan de slag voor die mooie taille!)
Ben je gek, dat kan morgen toch ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:37 schreef Merel het volgende:
Ik ben nu dus bereid om zometeen in dit rotweer op de fiets te springen om die wondersponsjes te gaan zoeken
Yp! Gaat het wel goed met je?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:09 schreef YPPY het volgende:
Wil iemand me knijpen? Ik heb alle ramen aan de voorkant schoongemaakt.En ik baal dat mijn dochter slaapt, want dan kan ik de ramen bij haar niet doen.
Zal ik haar maar wakker maken.
Mens, veeeeeeeeel te duur!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:19 schreef Ole het volgende:
* OleHeeft net een wondervaatdoek en blue wonder schoonmaakdoekjes gekocht
Ze slijten snel, doe maar een flinke voorraad inslaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vanmiddag ook sponsjes kopenHoe lang gaan ze mee, ergo: hoeveel moet ik er halen?
kokend heet water met een vaatwastablet erin laten weken, gegarandeerd alles schoonquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, jullie weten dat vast wel. mijn oven is antiek, van mijn oma geweest. de bakplaat die erin zit, dat is geen gezicht meer, die is praktisch zwart.
hoe krijg ik dat ding weer mooi?
Maaaaaaaaaaaar, je krijgt je frituur er óók mee schoon, ook hier geleerdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen vaatwasser, en om nou een hele doos te kopen als ik er maar 1 nodig heb..
ik heb geen frituurpanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaar, je krijgt je frituur er óók mee schoon, ook hier geleerd
Je moet die grijze hebben!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:59 schreef Samson het volgende:
Niet alleen vrouwen hoor, ik moet als man toch ook echt af en toe in de benen om iets in deze puinhoop te redden dus ook maar ns die sponsjes gehaald, maar zijn het die blauw witte? meteen van die microvezeldoekjes erbij, alles wat schoonmaken makkelijker maakt ben ik nl voor
Dan koop je er maar een, speciaal voor dit doelquote:
er moet toch wel een andere manier zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan koop je er maar een, speciaal voor dit doel
oh god straks moeten we echt gaan hamsteren....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef yvonne het volgende:
Oh God, we zijn met meer!
http://www.google.nl/search?q=wondersponsjes&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
Geen vrienden/kennissen/familie in de buurt met vaatwasser en dus vaatwastabletten die je er wel één willen geven?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er moet toch wel een andere manier zijn?
dat moet gewoon, het kan niet anbders!
Ja, gewoon ouderwetse Brillo sponsjes halenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er moet toch wel een andere manier zijn?
dat moet gewoon, het kan niet anbders!
neenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:23 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Geen vrienden/kennissen/familie in de buurt met vaatwasser en dus vaatwastabletten die je er wel één willen geven?
Goh, "Bepster" klinkt als een veel leuker forum dan "Fok! "..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef yvonne het volgende:
Oh God, we zijn met meer!
http://www.google.nl/search?q=wondersponsjes&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
mm, ok, op zich werken deze ook best wel merk ik, alleen heten ze vlekkensponzen, deze hoef je ook alleen maar nat te maken.quote:
Heb je alleen het wondersponsje geprobeerd of ook een microvezeldoek met Miracle Blue?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:16 schreef TwistedPrincess het volgende:
Weuw, zelfs de voegen in de badkamer werden weer (op enkele hele hardnekkige plekjes na) weer wit. Damn.
Alleen wondersponsje, ik heb nog geen miracle blue, die hadden ze niet bij de kruidvat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:33 schreef cowgirly het volgende:
[..]
Heb je alleen het wondersponsje geprobeerd of ook een microvezeldoek met Miracle Blue?
zal ik een blokje naar je opsturen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |