Maaaaaaaaaaaar, je krijgt je frituur er óók mee schoon, ook hier geleerdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen vaatwasser, en om nou een hele doos te kopen als ik er maar 1 nodig heb..
ik heb geen frituurpanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaar, je krijgt je frituur er óók mee schoon, ook hier geleerd
Je moet die grijze hebben!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:59 schreef Samson het volgende:
Niet alleen vrouwen hoor, ik moet als man toch ook echt af en toe in de benen om iets in deze puinhoop te redden dus ook maar ns die sponsjes gehaald, maar zijn het die blauw witte? meteen van die microvezeldoekjes erbij, alles wat schoonmaken makkelijker maakt ben ik nl voor
Dan koop je er maar een, speciaal voor dit doelquote:
er moet toch wel een andere manier zijn?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan koop je er maar een, speciaal voor dit doel
oh god straks moeten we echt gaan hamsteren....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef yvonne het volgende:
Oh God, we zijn met meer!
http://www.google.nl/search?q=wondersponsjes&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
Geen vrienden/kennissen/familie in de buurt met vaatwasser en dus vaatwastabletten die je er wel één willen geven?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er moet toch wel een andere manier zijn?
dat moet gewoon, het kan niet anbders!
Ja, gewoon ouderwetse Brillo sponsjes halenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
er moet toch wel een andere manier zijn?
dat moet gewoon, het kan niet anbders!
neenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:23 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Geen vrienden/kennissen/familie in de buurt met vaatwasser en dus vaatwastabletten die je er wel één willen geven?
Goh, "Bepster" klinkt als een veel leuker forum dan "Fok! "..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef yvonne het volgende:
Oh God, we zijn met meer!
http://www.google.nl/search?q=wondersponsjes&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
mm, ok, op zich werken deze ook best wel merk ik, alleen heten ze vlekkensponzen, deze hoef je ook alleen maar nat te maken.quote:
Heb je alleen het wondersponsje geprobeerd of ook een microvezeldoek met Miracle Blue?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:16 schreef TwistedPrincess het volgende:
Weuw, zelfs de voegen in de badkamer werden weer (op enkele hele hardnekkige plekjes na) weer wit. Damn.
Alleen wondersponsje, ik heb nog geen miracle blue, die hadden ze niet bij de kruidvat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:33 schreef cowgirly het volgende:
[..]
Heb je alleen het wondersponsje geprobeerd of ook een microvezeldoek met Miracle Blue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |