Nee. Ik zoek altijd een zooi review op van die dingen die er geweldig uit zien en dan besluit ik om het maar niet te kopenquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt het geprobeerd?
Maar ik denk dat je gelijk hebt, het was ook te mooi om waar te zijn. Zucht.
Mja. Als er op de verpakking staat "alleen water"... dan bedoelen ze ook alleen waterquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:45 schreef Ooi86 het volgende:
Hoe is de combinatie wonderspons + blue miracle eigenlijk?!
Ah, die ga ik morgen eens scoren danquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:38 schreef Poppejans het volgende:
Ik beken!, Ook aangestoken door jullie enthousiaste verhalen.
Heb deze net bij de Kruidvat gekocht, waren nu 1,99 ipv 2,49
[afbeelding]
En een verpakking van de Kruidvat neppers van 2 voor 0,99 en een wonderdoekje
* TwistedPrincess is taking notesquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:38 schreef E.T. het volgende:
Voor onderin de wc weet ik wel wat (in elk geval voor het stuk onder de waterspiegel dan), zakjes van WC-eend.
Blauw doosje met daarin een stuk of 10 zakjes poeder. In het gat gooien en een nacht laten staan. Paar nachten herhalen en gagarandeerd dat je weer wit porselein ziet ipv bruin![]()
Keukenvloer en badkamertegels gaan prima met wondersponsjes en microvezeldoekjesß
Zo zien ze er ook uit na een flinke poetsbeurt met alleen water hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja. Als er op de verpakking staat "alleen water"... dan bedoelen ze ook alleen water![]()
Net mijn eerste Spons totaal vermoord door de oven te doen. Met ovenreiniger en Spons. De oven is schoon...maar de prijs.... de prijs was hoog....![]()
[ afbeelding ]
(tjek die shiny sinknog ff snel gedaan met de restantjes!)
Ik ben me er een beetje op aan het verheugen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef NanKing het volgende:
Oh die wc-eend zakes zijn zo lollig. Je gooit het erin en wooooosh je hele toilet vol met schuim! Mijn hart maakte een sprongetje toen ik 't voor het eerst zag
.
Mag ik een wc-pot grapje maken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef NanKing het volgende:
Oh die wc-eend zakes zijn zo lollig. Je gooit het erin en wooooosh je hele toilet vol met schuim! Mijn hart maakte een sprongetje toen ik 't voor het eerst zag
.
Ja, maar bij mij komt het echt pas net tot op het plateautje, dus niet onder de rand zoals ik gehoopt had. Of moet ik dan meteen vier zakjes erin mieterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef NanKing het volgende:
.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef NanKing het volgende:
.
En dan wel eerst allemaal poetsen bij diegene hequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
We moeten gewoon een truttenmeet houden en dan alle zaken uit de 'eed' afgaan.
Als het goed is, is dat dan niet meer nodigquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dan wel eerst allemaal poetsen bij diegene he
Ik bied bij deze mijn huis aan voor de eerste ontmoeting.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dan wel eerst allemaal poetsen bij diegene he
Dit is anders allemaal míjn schuldquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik bied bij deze mijn huis aan voor de eerste ontmoeting.
Een soort Tupperware meet, maar dan met sponsjes, doekjes, eendjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
We moeten gewoon een truttenmeet houden.
OMG ik zeg je een gat in de marktquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een soort Tupperware meet, maar dan met sponsjes, doekjes, eendjes
dat is idd te mooi..quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik schrok me al kapot toen ik zag dat het topic vol was!
Maar thank God, er is een nieuwe geopend
Trouwens, ik hoorde de naam Tell Sell vallen....
Ik zie wel eens een apparaat voorbij schieten, ook met stoom, dat je langs je kleren haalt en dat de kreukels er dan uit zijn. Verticaal strijken in de lucht, zoiets! Werkt dat?
met het wondersponsje heb ik dat heel gemakkelijk weer blinkend schoon gekregen, waar ik eerder met grof geweld en veel verschillende middelende driftig moest schrobben.quote:maar de hoekjes van je gasfornuis, jeweetwel onder die knoppen
Nou, alle heul ingebakken zwarte vlekjes kreeg ik er niet mee weg, maar wel de zwarte drup-plekken op de bodemquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
Geeveedee, nou wil ik die zakjes WC eend ook
Wordt de oven ECHT ECHT ECHT schoon, met zo'n sponsje?
Dan heb ik er wel een spons-lijkje voor over, achteraf, hoor!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Over de wc-pot... Kennen jullie die harpic max reclame? Dat ze met zo'n spiegeltje onder de rand gaat kijken??
Nou, doe dat maar niet na![]()
Wat niet weet wat niet deert
![]()
Alleen weet ik het nu dus wel
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
....... Ik had alle tips van die schoonmakende TV-dames al opgevolgd, ..............
HA, die wc-tabs had ik al!quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:20 schreef Cyan het volgende:
Bij de Lidl verkopen ze ook wctabs van W5. Die gooi ik er altijd in en zet dan de wcborstel in dat gat. En je wcborstel is weer stralend wit!
En bij de Xenos verkopen ze trouwens ook microvezeldoekjes met hippe kleurtjes en een kek Hawaimotiefje! Ik heb stapels van die doekjes in alle kleurtjes van de regenboog!
En ik ben ook een groot fan van stofzuigeraspirateur (heet het geloof ik). Dat zijn van die zakjes met een of ander geurend poeder voor in je stofzuiger. Maar je kan ook gewoon een beetje waspoeder opzuigen. Gegarandeerd dat je hele huis schoon ruikt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |