Een soort Tupperware meet, maar dan met sponsjes, doekjes, eendjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef NanKing het volgende:
We moeten gewoon een truttenmeet houden.
OMG ik zeg je een gat in de marktquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een soort Tupperware meet, maar dan met sponsjes, doekjes, eendjes
dat is idd te mooi..quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik schrok me al kapot toen ik zag dat het topic vol was!
Maar thank God, er is een nieuwe geopend
Trouwens, ik hoorde de naam Tell Sell vallen....
Ik zie wel eens een apparaat voorbij schieten, ook met stoom, dat je langs je kleren haalt en dat de kreukels er dan uit zijn. Verticaal strijken in de lucht, zoiets! Werkt dat?
met het wondersponsje heb ik dat heel gemakkelijk weer blinkend schoon gekregen, waar ik eerder met grof geweld en veel verschillende middelende driftig moest schrobben.quote:maar de hoekjes van je gasfornuis, jeweetwel onder die knoppen
Nou, alle heul ingebakken zwarte vlekjes kreeg ik er niet mee weg, maar wel de zwarte drup-plekken op de bodemquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
Geeveedee, nou wil ik die zakjes WC eend ook
Wordt de oven ECHT ECHT ECHT schoon, met zo'n sponsje?
Dan heb ik er wel een spons-lijkje voor over, achteraf, hoor!
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Over de wc-pot... Kennen jullie die harpic max reclame? Dat ze met zo'n spiegeltje onder de rand gaat kijken??
Nou, doe dat maar niet na![]()
Wat niet weet wat niet deert
![]()
Alleen weet ik het nu dus wel
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef Duderinnetje het volgende:
....... Ik had alle tips van die schoonmakende TV-dames al opgevolgd, ..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |