Niks sorry, ik geniet volop!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry![]()
[..]
Veel plezier![]()
Ze hebben bij de speelgoedafdeling ook een soort van ketting / halsband / ring met lampjes erin voor ongeveer 40 cent. Die gebruiken wij als we de honden uitlaten 's avonds. (buitengebied dus stikdonker) Kost geen drol en de honden vinden ze prachtig!
Hoeveel Miracle Blue? Een dop? Een flinke scheut? Halve fles?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef cowgirly het volgende:
[..]
Niks sorry, ik geniet volop!
Waarom heb ik ooit mijn ramen "gewoon" "ouderwets" gewassen? Nu emmer met miracle blue, 1 microvezeldoekje gebruiken om ramen te wassen en met een droog microvezeldoekje opwrijven. SUPER SCHOON en MAKKELIJK !
Ook mijn aluminium schuifpui is ontdaan van vlekjes die er (vroeger) niet meer afgingen...... wat heerlijk om huisvrouw te spelen !!!
jemighad nooit gedacht dat ik zo laag zou zakken.
Ja maar deze van de wehkamp kost maar ¤ 69quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
die dingen verkopen ze toch bij telsell enzo?
Die wil ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb ook een wonderspons!! Ze is ongeveer 1.68 meter, heeft rossig haar en luistert nog net niet naar de naam Dora. Ik gebruik haar zo'n twee keer per week.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:46 schreef Syrena het volgende:
Vanmiddag die duif-afdruk op het raam er eens mee te lijf gaan danHij zit er al van vorige zomer
Oh, dat ga ik straks als ik thuis ben gelijk proberen op de vensterbank!quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:21 schreef DarkElf het volgende:
die sponsjes zijn echt handigje krijgt er zelfs kaarsvet mee van tafels
Ze zijn goed hè!quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:36 schreef cowgirly het volgende:
[..]
Niks sorry, ik geniet volop!
Waarom heb ik ooit mijn ramen "gewoon" "ouderwets" gewassen? Nu emmer met miracle blue, 1 microvezeldoekje gebruiken om ramen te wassen en met een droog microvezeldoekje opwrijven. SUPER SCHOON en MAKKELIJK !
Ook mijn aluminium schuifpui is ontdaan van vlekjes die er (vroeger) niet meer afgingen...... wat heerlijk om huisvrouw te spelen !!!
jemighad nooit gedacht dat ik zo laag zou zakken.
klein scheutje was bij mij genoeg, maar ik weet niet of je daarmee een hele duif wegkrijgtquote:[b]
Hoeveel Miracle Blue? Een dop? Een flinke scheut? Halve fles?
Vanmiddag die duif-afdruk op het raam er eens mee te lijf gaan danHij zit er al van vorige zomer
Yups, want je hebt ze ook op "dweil" formaat. Bij de Zeeman!quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:36 schreef wonderer het volgende:
Gister de hele bovenverdieping gestofzuigd en de laatste resten van de verhuizing opgeruimd. Dat komt door jullie
Nog steeds geen sponsjes hier, trouwens, maar die microvezeldoekjes, kun je daar ook de badkamervloer mee doen enzo?
Even met een natte lap over de strepen en met een droog wonderdoekje droog poetsen. Dan is het helemaal streeploos schoon.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:14 schreef Syrena het volgende:
Er zitten nog wat strepen her en der, maar ik was wat scheutiggeweest met de Blue Miracle. Maar de waas is weg en ik heb er 10 minuten over gedaan ofzo, binnen én buiten
![]()
Dé eed mag natuurlijk niet ontbreken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zweer bij Action de prijskraker, bij Microvezel, Blue Wonder en Wonderspons en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:
Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner mede poetsers hun een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.
Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een slecht doekje voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, extra smetten tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een vuige streep op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren.
Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn schoonmaakkunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.
Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte spons en van elke verleiding, in het bijzonder van de natuurspons.
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Trouwens, ik hoorde de naam Tell Sell (...) Werkt dat?
De eed van Poetsocratesquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dé eed mag natuurlijk niet ontbreken.
Ik wil eigenlijk ook een stoomapparaat maar ik heb niet zoveel vertrouwen in die goedkope dingen die wel eens in de aanbieding zijn bij de Kruidvat. Bovendien zuigen die de rotzooi niet op. Je hebt wel apparaten die dat wel doen maar die zijn best prijzig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:21 schreef Greys het volgende:
Trouwens, ik hoorde de naam Tell Sell vallen....
Ik zie wel eens een apparaat voorbij schieten, ook met stoom, dat je langs je kleren haalt en dat de kreukels er dan uit zijn. Verticaal strijken in de lucht, zoiets! Werkt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |