omfg meen je dit?quote:
nou zeg, waar slaat dat opquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
Net goed van die Affelay.
quote:
Het is sneu voor hem dat hij deze topper niet mee kan doen. Het is niet zo dat ik hem die blessure gun, want als je me een beetje "kent" weet je vast wel hoe ik over dit soort dingen denk. Het zit ons vaak tegen als het echt moet, kijk naar de blessure's die we nu ook weer hebben. Al ben ik blij dat hij er tegen ons niet bij zal zijn, voor ons een lichtpuntje want hij is gewoonweg de beste voetballer van psv op dit moment.quote:
quote:Willem II wil door met Poepon, niet met Vermeer
Willem II hoopt Rydell Poepon langer aan zich te binden. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van Ajax en keert volgens de overeenkomst aan het eind van het seizoen terug in Amsterdam.
Trainer/technisch directeur Andries Jonker zegt in het Brabants Dagblad spoedig van Ajax te vernemen wat de plannen zijn met de spits. "De bal ligt nu bij Ajax. Ik heb een prima relatie met Martin van Geel en hoor straks wat Ajax met Poepon van plan is. En wat Poepon zelf wil. Pas daarna komen wij eventueel in beeld."
Willem II zal geen pogingen ondernemen om Kenneth Vermeer langer vast te leggen. Ook de doelman is gehuurd van Ajax maar moest lange tijd Maikel Aerts voor zich dulden. Bovendien is Vermeer ook volgend seizoen niet in beeld als eerste doelman in Tilburg.
Vermeer zal door de zware blessure van eerste keus Aerts tot het einde van het seizoen het doel van Willem II verdedigen. "De komende duels krijgt Vermeer de kans zich in de etalage te spelen", aldus Jonker.
Wat denk je er vanavond van Blight?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:07 schreef Blight het volgende:
Vanavond KNALLEN!
Mja. Het is een wedstrijd opzich. Ik verwacht dat iedereen tot op het bot gemotiveerd aan de aftrap verschijnt. Ik denk dat we er óf echt overheen walsen, of dat we héél lullig op onze smoel gaan. Ik hoop natuurlijk op dat eerste.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat denk je er vanavond van Blight?
Bier. Goed idee.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Trek in bier maar ik moet nog tot 18:00.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Google ads:
Voetbal uitslagen zat?
Ajax weer verloren van PSV? Zet dan nu een top ringtone op je mobiel
www.opjemobiel.nu
.....
quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Google ads:
Voetbal uitslagen zat?
Ajax weer verloren van PSV? Zet dan nu een top ringtone op je mobiel
www.opjemobiel.nu
.....