Silva is in ieder geval een verademing ten opzichte van Ogararu. En heeft ook nog eens een goede trap.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lindgren en Gabri ook inderdaad. Silva weet ik nog niet zo eerlijk gezegd.
1. Maarten Stekelenburgquote:
Hier ben ik het wel mee eens, buiten het feit dat Perez wat mij betreft wel behouden moet worden. Is toch technisch een hele goeie speler.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Als we het dit jaar maar worden, komende zomer lekker renoveren en alleen maar toppers en talenten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Deze selectie wordt je volgend jaar in elk geval geen kampioen mee.
precies. Het zit de ontwikkeling van de jeugd ook nog eens tegen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we het dit jaar maar worden, komende zomer lekker renoveren en alleen maar toppers en talenten.
Subtoppers voor de breedte halen werkt gewoon niet, als er een basisspeler niet kan spelen moet een jeugdspeler de kans krijgen, niet subtoppers halen voor op de bank.
dan wordt het veld een grote parkeerplaatsquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Luque zal trouwens wel blijven als v. Basten 'het kapitaal moet op het veld staan' hanteert
Cool zeg. Hier een rechtstreekse link.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
Denthemen op Ajax.nl
Ik denk dat hij eerst het EK afwacht. Als hij daar goed speelt is-ie weg denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:01 schreef Houniet het volgende:
Zal Klaas bijtekenen?
Vette shitquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Cool zeg. Hier een rechtstreekse link.
Tof.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet linken naar privé-foto's van users.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |