Goeienavelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:13 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel! Heb ik nog wat gemist offe zeggen jullie lees maar niet terug!
Jean-Pierre toch?!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het verhaal over Jean-Marie van der Ven is het mooiste................dus..
Heej Ruudjequote:
En Claire is er in gezet om het imago van Tilburg weer op te krikken...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Tilburgse variant van de Hofstadgroep weet je
Dan hadden ze haar wat duidelijker moeten vertellen wat ze moest krikken, want nu krikt ze het verkeerdequote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Claire is er in gezet om het imago van Tilburg weer op te krikken...
Die Jean Marie is de vervanger van het rode petje begreep ik!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het verhaal over Jean-Marie van der Ven is het mooiste................dus..
Detailsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej Ruudje
![]()
Ben vandaag heel stoer geweest en heb een tattoo gehaald
Huub roept Gouden Kooi is NEP. Alles is vantevoren bedacht, we zijn allemaal acteurs. Alles is een illusie
Tilburg = Kruikenzeikersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:21 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En Claire is er in gezet om het imago van Tilburg weer op te krikken...
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hadden ze haar wat duidelijker moeten vertellen wat ze moest krikken, want nu krikt ze het verkeerde
Nee....... Jean-Pierre!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Die Jean Marie is de vervanger van het rode petje begreep ik!
Heb je de ruzie met Palma meegekregen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:13 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel! Heb ik nog wat gemist offe zeggen jullie lees maar niet terug!
Monique van der Ven schiet me steeds te binnen, weet niet waaromquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Die Jean Marie is de vervanger van het rode petje begreep ik!
Bij mij Jean Marie Pfaffquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Monique van der Ven schiet me steeds te binnen, weet niet waarom
Monique-Jean-Marie-Pfaff-Pierre van der Ven...of zoiets?quote:
Ohhh ff filmpje kijken!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je de ruzie met Palma meegekregen?
Die was heel grappig
[COS # 3425] Op naar het Savoy
Houwe we tegoed, beloofd?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Morgen!!!! Kid moet nog ff foto maken ervan!
Ik denk dat het dan niet in de uitzending komt.. maar het kan natuurlijk altijd met een leuk muziekje er overheenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh ff filmpje kijken!
Waarom lopen Huub en Jaap en Claire te roepen Gouden Kooi is nep???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |