Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
En Brian weet weer alles van Jaap en Huub.En Brian pakt gewoon de 24 uur omdat hij niet in het plannetje van Huub en Jaap trapt.Hij blaft Jaap gewoon af en Jaap doet alleen maar knikken.
Hij pakt 24 uur? Over Jaap, what's new.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
En Brian weet weer alles van Jaap en Huub.En Brian pakt gewoon de 24 uur omdat hij niet in het plannetje van Huub en Jaap trapt.Hij blaft Jaap gewoon af en Jaap doet alleen maar knikken.
Jaap en Huub zij zo dom bezig,alles was voor de show en straks janken als Brian of Amanda er met het geld vandoor gaan.Eigen stomme schuld.quote:
Ik kots op de hele zooi daarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Welke 24 uur... waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Gaat dat over wat Brian gisteren afgeluisterd heeft?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:21 schreef rooie3 het volgende:
Ja, er kwam een brief binnen. 24 uur verlenging voor het indienen van de finaleplannen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Welke 24 uur... waar gaat dat over?
Edit.... over de uitstel begrijp ik...
Hier in de buurt stroomt het riool momenteel over, dat wordt weer een fikse klus voor de gemeente.......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kots op de hele zooi daar![]()
![]()
![]()
Zelfs pijpleidingen naast mijn PC helpen niet meer.
Hoe helpt ik een programma om zeep en maak het met de dag erger......Toedels.
Blij dat ik CSI heb gekeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben geen fan van hem (en ik kan helaas niet meeluisteren) maar misschien omdat hij niemand vertrouwt. En als dat zo is dan moet ik hem daar (helaas) nog gelijk in geven ookquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:45 schreef Ziet het volgende:
heb het ff gemist: waarom wil brian nou persé alles zelf op papier zetten?
Volgens Brian had Jaap er 'loops' in gestopt. Vraag me niet wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:45 schreef Ziet het volgende:
heb het ff gemist: waarom wil brian nou persé alles zelf op papier zetten?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:50 schreef MissSomebody het volgende:
is hier nog iemand of zit ik voor mijzelf te cappen..??
quote:
Wasdaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:53 schreef avonne het volgende:
Huub "waarom verzin ik dat niet dan?"
tja... bizarre manier om plannetjes "spontaan" te introduceren.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:02 schreef Disana het volgende:
Moeder Netty vindt Ricardo het zonnetje in huis.
last van een eetstoornis ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Hij mag het nu gaan horen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:06 schreef avonne het volgende:
Huub "ik kom gewoon met ideeën...."
Jaap "ja, snap ik, maar ik wil het ook zelf horen"
Jaap heeft gelijk: dit is te belangrijk om het via script te horen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:07 schreef avonne het volgende:
lastig kiezen tussen de streams, nu !
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:07 schreef avonne het volgende:
lastig kiezen tussen de streams, nu !
Wat een geslijm allemaalquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:12 schreef Borga het volgende:
Bwian is echt geestelijk gestoord
Ja, dusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:13 schreef mootie het volgende:
Dus Brian en Amanda mogen elkaar brieven schrijven?
Wie niet in dat hok.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:12 schreef Borga het volgende:
Bwian is echt geestelijk gestoord
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:14 schreef mootie het volgende:
En wie snapt Brian en Amanda?
Allemaal stuk voor stuk.Sinds een paar dagen maakt het mij niet meer uit wie wint en vind ze allemaal idioten en oplichters.Het zijn nepacteurs en doen precies wat het hokje zegt.quote:
Bwian staat echt met stip op nummer 1quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:14 schreef mootie het volgende:
En wie snapt Brian en Amanda?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Brian: Dan zijn we eruit. Maar nog één tip, probeer in gesprekken er een eind aan te breien, je hebt de neiging om heel lang door te gaan.
Oftewel, je kutschjmoel houden, Amanda.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:20 schreef mootie het volgende:
Brians breintje maakt kortsluiting als Amanda schreeuwt, omdat Netty dat ook deed vroeger.
Wat een bosmongolen, ongelofelijk ........... en ze doen het zo goed, ik kan nietquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:19 schreef Varen het volgende:
Amanda vraagt of ze iets mag zeggen, ze moet even wachten van Brian
Amanda zal straks ook wel weer ergens open staan om zijn ding terug te voelen, dom tutjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef avonne het volgende:
Brian staat er erg voor open om dingen terug te horen
Hij heeft een therapiesessie gehad vandaag, zeker weten, hij blijft maar lullen over hoe hij dingen ervaart.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef avonne het volgende:
oh, in andere relaties werd hij niet boos.
Amanda "de ene relatie is de ander niet"
Brian "wil je alsjeblieft niet...."
Brian is alweer weggelopen. Even zich zelf slaan, denk ik.
Amanda is het niet echt met eens met de oplossing uit het tijdschriftquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Brian leest nu een probleem uit een probleemrubriek in een tijdschrift voor
Als hij de kooi uit komt sluiten ze hem ergens anders opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft een therapiesessie gehad vandaag, zeker weten, hij blijft maar lullen over hoe hij dingen ervaart.
Niet alleen aan de rand, de kern behoeft ook de nodige therapiequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Brian wilt dat Amanda zijn ruimte respecteert als hij het niet goed wilt maken 's avonds.
Net als JB te B (uit het tijdschrift) en op advies van Jean-Pierre van der Ven hoeft het ook niet.
Wat een randebielen.
Dat is natuurlijk een naam die Amanda niet kan onthoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:28 schreef Marieke_B het volgende:
Als ik tegen je zeg...welterusten..nee dat is 'm niet.
Als ik tegen je zeg ' Jean Pierre van de Ven'....
Als ik tegen je zeg ' morgen' .. dan is dat het teken dat er vandaag niks meer uitgesproken wordt.
We hebben een nieuwe codewoord:![]()
![]()
Jean Pierre van de Ven'...
iemand een avatar van Jean Pierre van de Ven?
Astenblaft, je mag hem hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:28 schreef Marieke_B het volgende:
Als ik tegen je zeg...welterusten..nee dat is 'm niet.
Als ik tegen je zeg ' Jean Pierre van de Ven'....
Als ik tegen je zeg ' morgen' .. dan is dat het teken dat er vandaag niks meer uitgesproken wordt.
We hebben een nieuwe codewoord:![]()
![]()
Jean Pierre van de Ven'...
iemand een avatar van Jean Pierre van de Ven?
En de doos kroelt hem nog maar even, hij is zo goed voor haarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef Borga het volgende:
zo Bwian heeft zijn bedreigingen verteld, Amanda zegt dat zij het snapt. Bwian wil het nu over iets anders hebben
Dat is hij ook. Hij denkt nu, omdat hij het zelf uitspreekt, dat wanneer hij nu ontploft het Amanda haar eigen schuld is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:28 schreef mootie het volgende:
Dus Amanda moet wachten met haar frustraties tot Brian er klaar voor is.
Brian noemt zichzelf doodleuk een tikkende tijdbom.
Ik heb je toch gewaarschuwd! Niet zo doen tegen mij! Je lokt me uit met dat gezuig!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Hij denkt nu, omdat hij het nu zelf uitspreekt, dat wanneer hij nu ontploft het Amanda haar eigen schuld is.
Echt één en al beschermingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En de doos kroelt hem nog maar even, hij is zo goed voor haar![]()
Voor een triviant?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:51 schreef mootie het volgende:
Welke studio zit er in een gebouw waar ook leslokalen met leerlingen zijn?
Dat zal dan één of ander grafisch lyceum zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:51 schreef mootie het volgende:
Zeker reclame? ik kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blijkbaar een leuke afleiding van de kutstreams, tis al 5 minuten stil hier.
Media accademie op het Mediapark is de enige die ik ken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:51 schreef mootie het volgende:
Ja, even reclame nuquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker reclame? ik kan hem niet vinden
Ik was ook even afgeleid door Studio Sportquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor een triviant?![]()
sorry, was even afgeleid![]()
Maar dat is omdat hij heel erg geprovoceerd wordt door gouden kooi fans en hij heeft geen centjes om beveiliging te betalenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik was ook even afgeleid door Studio Sport![]()
Luc had een honkbalknuppel en die andere gast in zijn auto een boxbeugel
helemaal goed..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Astenblaft, je mag hem hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:00 schreef Marieke_B het volgende:
Ah LL moet wel een boksbeugel meenemen en wapens want hij heeft geen beveiliging.
Het is voor zijn EIGEN protectie!
Dus voor relatietherapie kunnen we bij jou terechtquote:
LL is een sukkel. Een handschoen en een bal erbij en er was niks aan de hand geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik was ook even afgeleid door Studio Sport![]()
Luc had een honkbalknuppel en die andere gast in zijn auto een boxbeugel
Geen apfelstrüdel-syndroom dit keerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:03 schreef Varen het volgende:
Luc heeft er een positieve wending aan kunnen geven, fijn hoor.
Zit je nog wel met die boxbeugelquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
LL is een sukkel. Een handschoen en een bal erbij en er was niks aan de hand geweest![]()
Lieke, was die niet van de anti-geweld stichting of zoiets, dus logisch, samen met LL in een programma...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Luc gaat binnenkort weer naar Jensen, met Lieke
Waarschijnlijk gaat ze hem bij Jensen op de bank weer op een belerend toontje toesprekenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:05 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Lieke, was die niet van de anti-geweld stichting of zoiets, dus logisch, samen met LL in een programma...
aangezien drsH de pijp definitief lijkt te hebbenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus voor relatietherapie kunnen we bij jou terecht
Als ze zegt:"Hey, doe je ding!" dan is dat ietwat tegenstrijdig met haar stichting.........quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze hem bij Jensen op de bank weer op een belerend toontje toespreken
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is gereedschap om het gras van de bal te krabben
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
aangezien drsH de pijp definitief kijkt te hebben
uitgeblazen...
hebben we een vacature in de COS?
In geval van Luc wel ja, beetje vreemd als hij dan ineens de boksbeugel, honkbalknuppel, -bal en -handschoen tevoorschijn haaltquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:08 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als ze zegt:"Hey, doe je ding!" dan is dat ietwat tegenstrijdig met haar stichting.........
Hoef je er 's ochtends ook niet zo vroeg meer uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk dat ik maar even bij Bram M. moet gaan solliciteren![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoef je er 's ochtends ook niet zo vroeg meer uit
In het eerste bericht stond dan ook dat de 2 mannen waarbij vuurwapens gevonden waren, meegenomen waren naar het bureau... En ik wil best ff roepen dat een vuurwapen geen explosief isquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:03 schreef Marieke_B het volgende:
LL mag binnenkort misschien met Lieke naar Jensen
En de berichtgeving klopt niet...LL had geen, let wel mensen, geen explosieven bij.
ojeequote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Betekent wel dat je elke morgen de dag moet openen met jouw kijk op de relaties binnen de kooi of die op het forum
Over een paar dagen staat in de media dat LL een terrorist was met explosieven om zijn middel....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het eerste bericht stond dan ook dat de 2 mannen waarbij vuurwapens gevonden waren, meegenomen waren naar het bureau... En ik wil best ff roepen dat een vuurwapen geen explosief is![]()
Al die verhalen worden dus met de minuut vager, maar toen (in de media) nog niet bekend was wie het waren, was al wel bekend dat het degenen waren die vuurwapens bij zich hadden....
Hoi petraaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:13 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel! Heb ik nog wat gemist offe zeggen jullie lees maar niet terug!
Okee, hoeft niet, die lappen tekst op de vroege morgenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ojee![]()
zoveel tijd en inspiratie heb ik niet
Het verhaal over Jean-Marie van der Ven is het mooiste................dus..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:13 schreef petraa het volgende:
Mwah... vanmorgen een beetje rellen met Palma, verder is Rico de new best friend for ever van Amanda, en proberen ze tot overeenstemming te komen over het in te leveren finale-spel, maar het ziet er naar uit dat Brian niet met iets akkoord wil gaan wat Huub en Jaap bedacht hebben (ongeacht wat het is)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:13 schreef petraa het volgende:
Brian is terug, is aangeschoten van de wiskey, het indienen van de plannen is 24 uur uitgesteld, Brian en Amanda hebben over hun ruzie van gisteren gehad, als Brian het s'avonds niet goed wil maken, moet Amanda dat respecteren. En dat was het wel vanavondquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:13 schreef petraa het volgende:
De Tilburgse variant van de Hofstadgroep weet jequote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Over een paar dagen staat in de media dat LL een terrorist was met explosieven om zijn middel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |