quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef KneiterS het volgende:
Ik heb een moeilijke: Ik zoek een nummer wat volgens mij een paar jaar terug een hele tijd in de top 40 heeft gestaan, ik dacht zelfs wekenlang op 1, maar weet niks zeker. Het probleem is, dit nummer is instrumentaal. Dacht eerst dat de soundtrack van the Gladiator was, maar dat is niet. Dus volgens mij is het zo'n bekende melodie omdat het heel lang in de top 40 stond. Nou ik weet dat de kans dat iemand het kent klein is, maar wie niet waagt .....
kan je misschien iets zeggen over de stijl? Is het bombastisch, veel violen, synthesizer, wat anders?quote:
Daar was ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan je misschien iets zeggen over de stijl? Is het bombastisch, veel violen, synthesizer, wat anders?
en wat is een paar jaar, 2-3 of (veel) meer?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Daar was ik ook benieuwd naar
Hoi BrandX
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:30 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Jaaa, ongelofelijk wat goed! Waar is het nou zo bekend van?
Ja daar sta ik ook van te kijken. Ik ben 21 en wist dat het ooit een aantal weken op 1 had gestaan in de top 40. Hoe kan ik dat nou onthouden hebben van een plaat van 1995quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]toch leuk dat een paar jaar in eens dik 10 jaar is
goed gevonden though, B!
Cygnus X - Superstring (Sensation White 2000 Anthem)quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:44 schreef Dononino het volgende:
Help! Ik heb laatst een nummer opgenomen maar ik weet niet hoe hij heet. Ik heb hem geupload via rapidshare, dus je kan hem daar downloaden
. Als iemand weet van wie dit liedje is en dat aan mij zou willen vertellen zou ik dat heel erg tof vinden.
![]()
Hier is de link voor het liedje: http://rapidshare.com/files/100544503/Cool_liedje.mp3.html
Alvast bedankt,,,
is dat muziek?quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef jerver73 het volgende:
[
Nog steeds op zoek naar titel en artiest van deze rand-aarde
electro/dance/electronisch ik denk uit 2006
wie biedt?
Tja, zoveel instrumentaaltjes hebben de laatste jaren niet op 1 gestaan.quote:
Soundtrack van film toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:30 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Jaaa, ongelofelijk wat goed! Waar is het nou zo bekend van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |