Mmh, check anders eens op de site van Slam daar staan wel een aantal mixen, misschien zit hij daar tussenquote:
Erg duidelijk dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Dacht het gevonden te hebben maar niet dusDacht dat het Daft Punk was, dus wel iets in die richting
En verder was het een tijdje terug vaak op TMF
..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Dacht het gevonden te hebben maar niet dusDacht dat het Daft Punk was, dus wel iets in die richting
En verder was het een tijdje terug vaak op TMF
Tsjah, ik ken die clip ook niet uit mijn hoofd ofzo, kijk geen TMF, maar heb het er meer op staan als achtergrondquote:
Is het geen remix van dat nummer?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Tsjah, ik ken die clip ook niet uit mijn hoofd ofzo, kijk geen TMF, maar heb het er meer op staan als achtergrondIk ren dan weleens naar de tv om te kijken, maar dan ben ik telkens te laat
Of het is een cover ofzo, dat kan ook nog. Ik heb die ene nu hier op de pc staan van Daft Punk; Harder, better, faster, stronger. Daar lijkt het wel iets op ja
Het is toch niet deze hè?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Tsjah, ik ken die clip ook niet uit mijn hoofd ofzo, kijk geen TMF, maar heb het er meer op staan als achtergrondIk ren dan weleens naar de tv om te kijken, maar dan ben ik telkens te laat
Of het is een cover ofzo, dat kan ook nog. Ik heb die ene nu hier op de pc staan van Daft Punk; Harder, better, faster, stronger. Daar lijkt het wel iets op ja
Yeahquote:Op zondag 23 maart 2008 00:04 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Het is toch niet deze hè?
Misschien deze?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa bedankt man! Ik vind het niet alleen een lekker nummertje en leuke clip maar, waarschijnlijk net zoals velen van jullie, kan ik er gewoon niet tegen als ik iets in m'n hoofd heb en ik kan er niet op komen wat het is. Dan MOET ik het gewoon weten. Nogmaals bedanktquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:25 schreef TomTomm het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6Ml-jUdIbcI
quote:Op zondag 23 maart 2008 03:24 schreef JeanVe het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een klassiek stuk dat regelmatig wordt gebruikt op tv en op de radio.
Het stuk wordt enkel door strijkers en allegro gespeeld. Het is een vierkwartsmaat en de nadruk ligt steeds op de eerste tel (ik dacht ook de enige noot in de melodielijn?). Volgens mij nam de hoogte van elke toon in iedere maat steeds toe; zoals: G, A, Bes, C enz. Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd.
adagio for strings?quote:Op zondag 23 maart 2008 03:24 schreef JeanVe het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een klassiek stuk dat regelmatig wordt gebruikt op tv en op de radio.
Het stuk wordt enkel door strijkers en allegro gespeeld. Het is een vierkwartsmaat en de nadruk ligt steeds op de eerste tel (ik dacht ook de enige noot in de melodielijn?). Volgens mij nam de hoogte van elke toon in iedere maat steeds toe; zoals: G, A, Bes, C enz. Hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd.
Orson - Ain't No Partyquote:Op zondag 23 maart 2008 11:40 schreef Charango het volgende:
Hallo,
ik hoorde laatst dit nummer op de tv (Nickelodeon ad), en heb er een midi-sequentie van gemaakt, misschien dat jullie me aan titel en artiest kunnen helpen.
Link
Zalig pasen,
- Charango
The Beloved - Sweet Harmonyquote:Op zondag 23 maart 2008 16:57 schreef _evenstar_ het volgende:
kan iemand me helpen..
zoek het nummer waarvan ik artiest als uitvoerders niet weet.
de videoclip is witte achtergrond met allemaal naakte lui, gezonden door 2 kerels.. beetje love song achtig..
Is het niet de Richard Kay remix? http://youtube.com/watch?v=QSpXRXfR9UYquote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:41 schreef Gstyles het volgende:
Nog maar eens proberen... k ben nog steeds opzoek naar de remix van Timbaland - The way i are.. Kan niet echt vertellen hoe die gaat maar is een soort house remix.. wordt vaak op Fresh FM gedraaid. Nou zijn er van dit nr honderden remixen maar hoop toch dat één van jullie weet welke dit is. Alvast bedankt
http://www.youtube.com/watch?v=4fjYudqnVakquote:Op zondag 23 maart 2008 19:33 schreef Esto het volgende:
Mijn vader en ik zijn al een aantal weken op zoek naar een nummer dat regelmatig op TMF Radio en Radio 538 gedraaid wordt. Het nummer wordt door een man gezongen en er komt 'Hold Me Close' in voor, dat wordt best wel hoog gezongen. Ook komt er nog iets voor als 'On The Highway'.
Iemand die ons kan helpen!?
Jeej! Dank je wel!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:45 schreef Marjooow het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4fjYudqnVak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |