Dat kan ongeveer elk nummer zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:36 schreef Gstyles het volgende:
ben op zoek naar een nummer van de rapgroep Pete Philly & Persequisit met een soort ragae zang erdoor heen... heb em nog steeds niet gevonden.. beetje een rauwe achtergrond muziek zit er in het nummer..iemand?
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kan ongeveer elk nummer zijnZoek anders ff op hun MySpace of luister hier wat sample's
Pete Philly & Perquisite - Empirequote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''
Echt super bedankt donroyco!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Cygnus X - Superstring (Sensation White 2000 Anthem)
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Gstyles het volgende:
[..]
thanks maar nog niet gevonden.. het gaat gewoon zoiets als met een rap van Pete philly en dan in het refrein wordt er een beetje reggae gezongen iets van '' i know that your... blabla yes jollin' ... blablna stollin'...''
Die dusquote:
Geen dank hoorquote:
Hij was vanmorgen nog bij MTV Breakfast Clubquote:
Kijk hier even...quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:50 schreef Samson het volgende:
Ok, nog maar ns een poging, ik zoek de zangeres van Spinning around, nee niet dat van KylieMaar met dat stukje van was on, wax off erin. Anyone? Je hoort m op fresh fm regelmatig voorbij komen, maar mis steeds de info.
ik was er al achter, thanks voor de reactiequote:
Thanks, zie m er echter niet bij staan helaasquote:
WOW!quote:Op maandag 17 maart 2008 13:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gregor Salto ft. Andy Sherman - Erasmus (Drop The Beat) (Hardwell & Rehab Remix)
Gregor Salto ft. Andy Sherman - Erasmus (Drop The Beat) (Sidney Samson Remix)
Crosspost:quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:51 schreef jerver73 het volgende:
[
Nog steeds op zoek naar titel en artiest van deze rand-aarde
electro/dance/electronisch ik denk uit 2006
wie biedt?
edit : misschien moet ik nog even vermelden dat dit een fruity loop interpretatie is van de eerm melodie lijn...
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik moest aan Essential DJ Team - Ong-Diggi-Dong denken...
Ik doe niet aan kudos, maar geen dank..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:45 schreef nlboy het volgende:
[..]
WOW!Echt superrrr bedankt!
20 kudos voor jou!
Status Quo - whatever you wantquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ben opzoek naar een stevig rocknummer.. al best oud...
gaat iets als: wherever you go, wherever you walk, whatever you do
met stevige gitaar uiteraard! gezongen door mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |