Het eerste wat in me opkomt is de Lambada van Kaomaquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:42 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik zoek een liedje uit de jaren 90 geloof ik, in de clip zie je een donker jongetje met een blank meisje dansen op het strand.
het lied is denk ik in het braziliaans dan wel portugees gezongen.
het is denk ik ook nog wel een hit geweest in nederland
Lighthouse Family - Lifted gebruikt RTV Gelderland vak.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:48 schreef jeffrey_snik het volgende:
ik denk dat veel mensen wel moeten weten over welk nummer ik praat:
tv gelderland, en dan dat nummer als ze over gelderland vliegen met de helikopter.
heel bekend , maar kan niet op de naam komen.
alvast bedankt
juistem!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Het eerste wat in me opkomt is de Lambada van Kaoma
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Maartel het volgende:
Welk dancenummer wordt in dit filmpje gebruikt?
De eerste zin van het nummer is geloof ik "O my god, what have I done", met een beetje Kelis-achtige zang..
The Chemical Brothers - Do It Againquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Maartel het volgende:
Welk dancenummer wordt in dit filmpje gebruikt?
De eerste zin van het nummer is geloof ik "O my god, what have I done", met een beetje Kelis-achtige zang..
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Chemical Brothers - Do It Again
Dit is waarschijnlijk de 'originele' versie van OneRepublic (waar Timbaland dus niet de productie voor heeft gedaan)quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef satecl het volgende:
Op slamFM heb je een andere versie van One Republic/Timbaland van Apoligize... Weet iemand hoe die heet of waar ik die kan vinden..??
Lijkt me Black Sabbath met Paranoid alleen de stem klinkt anders. Misschien een cover ervan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:00 schreef qx9650 het volgende:
Mensen best een bekend nummer, maar ik kom maar niet op de naam. Was laatst in het hardrock café
http://members.upc.nl/j.alders93/onbekend.wma (opgenomen met telefoon maar op 50% is die zeer herkenbaar)
Mijn dank is groot
dat is ´m inderdaad. Stom dat ik daar niet op kon komenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Lijkt me Black Sabbath met Paranoid alleen de stem klinkt anders. Misschien een cover ervan.
Laat maar al gevonden.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik zoek een nummer, in de clip heb je een vent met een baretje op die heel mc hammer erig gaat dansen echt snoeihard.
Daarna komen er wat andere dansers bij die meedansen.
Je ziet ook nog mc hammer in beeld staan achter op een jasje.
Sidney Samson - Techno Musicquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:16 schreef mamaan het volgende:
He ik zoek een elektrisch house nummer. Je hoort hele tijd een mannelijke stem heel het nummer lang zeggen: Techno Music. Hij zegt niks anders dan dat. En dat melodietje hoor je steeds opnieuw en na een tijdje verandert de klank wel maar het melodie blijft hetzelfde en zo heel het nummer lang. Weet iemand hoe dit liedje heet en van wie het is?
Alvast bedankt!
hey top je zat goed, klopt dat het niet de originele zijn, was een band die optrad (was hardrock in cancun maandje terug)quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Lijkt me Black Sabbath met Paranoid alleen de stem klinkt anders. Misschien een cover ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |