ik ga ook altijd pas in discussie zodra ik gezakt ben.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:31 schreef Nashje het volgende:
Je moet sowieso niet discussieren met een examinator. Je moet in goede aarde vallen bij hem door aardig te doen, dus alles accepteren wat ie zegt en beetje meelullen. Werkt altijd goed.
Als je met zo iemand in discussie staat sta je al met 1-0 achter.
Tuurlijk helpt het niet, zo iemand kan het zich ook niet permitteren om terug te gaan krabbelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:49 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ik ga ook altijd pas in discussie zodra ik gezakt ben.
... Moet wel zeggen dat het volgensmij geen drol helpt.. maar goed..
Dat viel me ook al op bij dat boek van de ANWB. Als je echt alleen maar het theorieboek gebruikt is de kans groot dat je een hoop details mist (zoals op welke plaats je een noodhamer moet bewaren -als ze dat hadden vermeld had ik waarschijnlijk wèl in een keer m'n theorie gehaaldquote:Op woensdag 9 april 2008 19:04 schreef MikeLowrey het volgende:
Tering theorie12 fout
Verdomme kreeg allemaal vragen die ik in mijn boek (ANWB) niet kon vinden.. Zoals gemiddelde reactiesnelheid?? Hoe de fuck kan ik dat weten?
![]()
Iemand een idee waar ik een proefexamen kan maken die beetje op die van het CBR lijkt?
Die van de noodhamer lijkt me eerlijk gezegd een beetje voor de hand liggend... Reactietijd echter niet, alleen dan de 2 seconden regel.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:03 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op bij dat boek van de ANWB. Als je echt alleen maar het theorieboek gebruikt is de kans groot dat je een hoop details mist (zoals op welke plaats je een noodhamer moet bewaren -als ze dat hadden vermeld had ik waarschijnlijk wèl in een keer m'n theorie gehaald).
Gek genoeg wordt er in hun eigen boek met oefenexamens weer wel naar dat soort dingen gevraagd (reactiesnelheid ben ik ook wel eens daarin tegengekomen), dus die dingen staan blijkbaar los van elkaar. Op zich vond ik dat wel een handige aanvulling, maar nu heb ik ook een cd-rom van Vekabest en volgens mij heb ik na vijf examens daarvan al meer geleerd dan van het oefenboek van de ANWB.
Vanaf 5e keer is staatsexamen.quote:Op donderdag 10 april 2008 00:53 schreef Irritatie100 het volgende:
4e keer is toch staatsexamen? Maar allebei succes
Ah, ik dacht altijd 4e keer. Voor mij komt het namelijk ook akelig dichtbijquote:Op donderdag 10 april 2008 07:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vanaf 5e keer is staatsexamen.
Jij moet echt Vekabest hebben. En dan gewoon het boek met de 20 examens erin. Of de cd-rom, waar wel een torrent van te vinden is. Mijn vriendin heeft afgelopen zaterdag theorie examen gedaan. Ze had een paar dagen lang oefenexamens gemaakt, elk examen 2x om te zien of ze het begreep en ze heeft het theorieboek 1x voor ongeveer driekwart doorgelezen. Resultaat: 2 fout.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:04 schreef MikeLowrey het volgende:
Tering theorie12 fout
Verdomme kreeg allemaal vragen die ik in mijn boek (ANWB) niet kon vinden.. Zoals gemiddelde reactiesnelheid?? Hoe de fuck kan ik dat weten?
![]()
Iemand een idee waar ik een proefexamen kan maken die beetje op die van het CBR lijkt?
Hoogkerk supermarkt?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef Renesite het volgende:
Het orrientatiepunt van Groningen ligt een straat verderop voor mij! Gaan ze er net verbouwen (supermarkt) dus dat gaat een probleem worden
quote:
Hey, jij bent ook een orientatiepunt voor Rotterdam Noordquote:Op donderdag 10 april 2008 19:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij hebt het ook moeten leren. Nog niet eens zo lang geleden.......
Je spreekt in raadselen....quote:Op donderdag 10 april 2008 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hey, jij bent ook een orientatiepunt voor Rotterdam Noord
Op goede momenten staan er 2 in de buurt straatje te keren, 2 parkeervakje achteruit op die parkeerplaats en bij de doorgaande weg in mijn buurt staan er 2 te wachten om te PROBEREN de weg op te rijden. Met geluk slaat hij ook nog 2 keer af omdat het een hellende uitrit isquote:Op donderdag 10 april 2008 19:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij hebt het ook moeten leren. Nog niet eens zo lang geleden.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |