Maak je geen zorgen. Alle lessen voor mijn derde examen gingen zwaar slecht maar het examen zelf ging netjes.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:33 schreef Tegan het volgende:
Morgen op voor de derde keer. Denk dat het hem niet wordt. Teveel dingen gaan altijd niet zo mooi. Soms ben ik gewoon zo relaxed in de auto dat dingen me niet snel genoeg opvallen. Gas loslaten voor auto's die me naderen terwijl ik voorrang heb enzo.
Das balen zeg...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:05 schreef tride het volgende:
kom ik vanochtend om acht uur bij CBR, gaat het niet door. donderdag nieuwe poging!
Ownedquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:45 schreef n00000b het volgende:
Geslaagd na de 4e keer! ZOMG PRO!!!111ONE
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Das balen zeg...
Ik ken iemand die werd gewoon helemaal niet opgehaald, de rijschool was het vergeten
Dank je!quote:
Hellingproef niet zozeer (eitje overigens), maar fileparkeren had wel wat eerder gemogen denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:14 schreef TC03 het volgende:
Is het gek als je na 17 lessen nog nooit hebt geoefend op een hellingproef of fileparkeren?
Wat mijn instructeur altijd zei was contact houden met het verkeer, ook al komt er bij een kruispunt bijvoorbeeld veel verkeer aan. Goed vooruitkijken, zodat eerder kan inschatten/ anticiperen wat je kan doen (voor je besluitvaardigheid) of juist niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:39 schreef Liebe het volgende:
Ik ben nu ook al een tijdje bezig, sinds 13 december.
43 uur les gehad (volle uren gewoon he), theorie al binnen, tussentijdse toets afgelopen woensdag gehaald. Dus wel vrijstelling op m'n examsn.
Maar ik kan men aandacht niet goed verdelen zegmaar, ben niet besluitvaardig genoeg en reageer te langzaam. Denk dat het nog wel een tijdje duurt dus voordat ik opmag. Heeft er iemand tips voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |