Ik had op een vrijdag examen (meteen aangevraagd), en woensdag werd ik gebeld dat ie er was, dus je hebt wel kans dat ie er bij zit ja.quote:Op maandag 14 april 2008 20:15 schreef cygnusx het volgende:
Zeg, hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je hem kunt afhalen als je je rijbewijs hebt aangevraagd? Heb m donderdag aangevraagd, morgen komen er weer een stapel binnen. 5 dagen dus, zou mijnen dus ook bij moeten zitten of niet?
(Zou goed uitkomen, mijn pa moet een lift hebben naar Hardenberg (34 km van mij af) dinsdagavond, zou leuk zijn als 1e ritje )
Heb er 35 van 50 minuten gehad, in één keer gehaald. Was misschien zelfs iets te veel, maar beter 5 teveel en in 1 keer halen dan 2 te weinig en nog een keer moeten.quote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef Koewam het volgende:
Hoeveel lessen (ad 50 min) was jullie aangeraden vanaf het begin?
ik 35 van 60 minquote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef Koewam het volgende:
Hoeveel lessen (ad 50 min) was jullie aangeraden vanaf het begin?
Dat laatste is waarschijnlijk een smoes!quote:Op maandag 14 april 2008 12:57 schreef Mauro het volgende:
Argh.
Krijg net te horen dat mijn praktijkexamen is opgeschoven van eind deze maand naar 13 juni
"geen plek bij het CBR"
Laat weten hoe het is gegaan! Ik ben op 8 mei namelijk aan de beurt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:17 schreef Nepthys het volgende:
Over twee uur zit ik weer theorie examen te doen. Ik heb me de afgelopen dagen echt rot geoefend, dus nu zou het toch zeker wel moeten lukken...
succes!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:17 schreef Nepthys het volgende:
Over twee uur zit ik weer theorie examen te doen. Ik heb me de afgelopen dagen echt rot geoefend, dus nu zou het toch zeker wel moeten lukken...
Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:22 schreef timp0e het volgende:
Volgende week woensdag heb ik mijn TTT! Spannend hoor! Had vandaag nog les gehad, en mijn instructrice zei dat ik het makkelijk zou moeten halen die vrijstelling. Ben benieuwd
Zodat je het op het eerstvolgende examen niet meer hoeft te doen. Dingen als inparkeren, straatje keren, dat spul.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waar is die vrijstelling na TTT exact voor?
Het kan de stress verlagen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:09 schreef p-etr-a het volgende:
Vrijstelling heb je helemaal niks aan.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
En het technische gedeelte ook. Geen vragen over lampjes, onder de motorkap en dat soort dingen. Wel nog ogentest trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |