abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66949770
Edwin is een echte baas.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  zondag 15 maart 2009 @ 08:10:13 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_67061431
Held

Ik ben nog steeds verdrietig dat ie gestopt is
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:36:08 #203
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68785321
http://www.thesun.co.uk/s(...)e/article2414710.ece

gezellig nageborreld met zn man utd matties in een nachtclub

wat een held

hoewel ik hem bij hoge ballen minder vindt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70542487
quote:
Van Der Sar gaat écht stoppen

Komend seizoen wordt het allerlaatste jaar dat Edwin van der Sar onder de lat staat bij Manchester United. Daarna stopt de keeper definitief. Dat heeft de 38-jarige Nederlander bekendgemaakt bij de leiding van de Engelse topclub.

Van Der Sar heeft zijn beslissing overlegd met vrienden en familie, weet boulevardkrant The Sun. Daaropvolgend heeft hij in de voorbereiding van het huidige seizoen te kennen gegeven dat hij na dit seizoen echt gaat stoppen.

Een bron binnen de club meldde dat "Edwin zeker weet dat dit zijn laatste jaar wordt. Hij wil nog één keer vlammen met United."

Foster

Het afscheid van Van Der Sar is goed nieuws voor Engelsman Ben Foster. De 26-jarige reserve van United moet de opvolger worden van de Nederlandse goalie.
pi_70542717
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Aan alles wat goed is komt een einde.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:52:21 #206
131603 Afwazig
Serious business
pi_70543713
Helaas. Ik had hem nog graag een tijdje zien keepen.

Nouwja nog een jaartje bij Man U.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:05:40 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_70544117
Leuk dat ie nog een jaartje gaat afbouwen bij dat kleine clubje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_70545138
Rest de vraag of hij mee gaat naar het WK in Zuid-Afrika.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:42:28 #209
131603 Afwazig
Serious business
pi_70545433
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Dvm86 het volgende:
Rest de vraag of hij mee gaat naar het WK in Zuid-Afrika.
Vraag je je dat nog steeds af? Hij heeft toch allang aangegeven niet meer voor Oranje uit te komen. Hij kwam alleen nog een paar wedstrijden terug omdat v. Marwijk omhoog zat met blessures.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:03:56 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71796899
Al surfend op youtube kwam ik het volgende filmpje tegen. Aan onze keeper van de afgelopen jaren heeft het echt niet gelegen. Wat een mazzel heeft het Nederlands elftal in de loop der jaren toch gehad om zo'n keeper te hebben.

Ik hoop toch zo dat Bert hem nog 1 keer lekker weet te maken voor volgend jaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het nieteens met de top10, maar opzich boeit dat ook niet. Kijk en geniet van Nederlands beste keeper ooit.

Edwin bedankt
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_71797088
Van der Sar is en blijft toch wel één van mijn voetbalhelden, en prachtig filmpje onlogisch
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_72207439
Keeper van het jaar bij de UEFA
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:21:08 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72207761
En terecht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:23:20 #214
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72207827
Heel mooi voor Sar, en terecht ook
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:37:41 #215
131603 Afwazig
Serious business
pi_72208256
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terecht natuurlijk.
pi_72213236
quote:
Wat een carrière .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:21:01 #217
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_72213445
quote:
Terecht.

Internationaal naar mijn mening altijd ondergewaardeerd.
Z'n schoorsteenmantel had natuurlijk vol moeten staan met van die trofeeën.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_72214384
Ik gun het Edje van harte.

Held.
pi_72214438
Hij is nu keeper van het jaar 2009, maar die prijs had toch veel beter over een seizoen kunnen gaan?
Maar goed, daar maakt Van der Sar zich vast niet druk om, het is terecht dat 'ie hem weer een keer wint.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_72214448
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:21 schreef fanneke het volgende:

[..]

Terecht.

Internationaal naar mijn mening altijd ondergewaardeerd.
Z'n schoorsteenmantel had natuurlijk vol moeten staan met van die trofeeën.
Niet zo gek natuurlijk als je eerst bij Juve door de mand valt en daarna naar Fulham gaat en daar jarenlang blijft hangen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 22:03:17 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_72214858
quote:
Beste doelman van de afgelopen CL toch ?

Mooie prijs op z'n ouwe dag.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 22:04:15 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_72214878
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Niet zo gek natuurlijk als je eerst bij Juve door de mand valt en daarna naar Fulham gaat en daar jarenlang blijft hangen
Jean Marie Pfaff werd beste doelman van de wereld toen ie bij Beveren speelde.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:17:14 #223
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72215314
niet gek

hopelijk wint hij een nog grotere prijs
pi_72216371
quote:
. Heel netjes .
pi_72364518
quote:
Van der Sar houdt de deur open.

AMSTERDAM - Edwin van der Sar sluit niet uit dat hij tijdens het WK in Zuid-Afrika bij het Nederlands elftal onder de lat staat. "Het is een nationale discussie", zei de doelman nadat hij op door Telesport georganiseerde Gala Voetballer van het Jaar uit handen van Marco van Basten de prijs voor beste doelman van Europa in ontvangst had genomen. "Maar revalideren van mijn blessure is nu het belangrijkste. Daarna richt ik me op Manchester United en dan maar zien wat er met Oranje gebeurt." Waarmee hij de deur naar het Nederlands elftal niet dichtgooide, maar - bewust of onbewust - openhield.

,,Als ik de lijst zie met keepers, die deze prijzen hebben gewonnen, ben ik blij dat ik er nu tussen sta", zei de 38-jarige goalie. ,,Vorig jaar won ik de Champions League en werd Petr Cech gekozen, nu verloor ik de eindstrijd en was ik de beste. Ik was blij verrast." Hoewel dat voor de buitenwereld zo lijkt, denkt Van der Sar niet dat hij elk jaar nog beter wordt. "Ik heb al lange tijd een bepaald niveau en je moet niet vergeten dat de spelers om me heen fantastisch zijn. Met zo'n goede verdediging voel je je prettig. Ik denk, dat ik dat uitstraal." Langzaamaan merkt hij dat de jaren gaan tellen. "Het fysieke en mentale herstel na een training of wedstrijd duurt wat langer. Het geheim van zo lang door keepen? Je lichaam goed onderhouden en op de juiste momenten je rust pakken."

Aan de tafel met onder meer Bert van Marwijk, Phillip Cocu, Dick Voorn en Frank de Boer genoot en ontspande Van der Sar zichtbaar. "Het is altijd weer leuk om op het Voetballer van het Jaar Gala te zijn, omdat je heel veel oude bekenden tegenkomt." Dat gebeurt in Zuid-Afrika - tijdens het WK - wellicht ook. "Maar nogmaals, laten we het stap voor stap bekijken. Fit worden, heeft nu prioriteit."
Telegraaf
  woensdag 2 september 2009 @ 10:34:09 #226
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72364581
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Telegraaf
zou echt geweldig zijn als ie het wk gaat keepen .
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72364616
Van Nistelrooij gaat ook wel mee. Pas in een interview liet hij duidelijk merken interesse te hebben om op het WK te spelen.
pi_72364650
Slecht nieuws. Op een gegeven moment is het gewoon over. Dat moet ook het publiek accepteren.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72364725
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Klopkoek het volgende:
Slecht nieuws. Op een gegeven moment is het gewoon over. Dat moet ook het publiek accepteren.
. Gewoon na het WK stoppen
pi_72364735
Ik ben ook bang dat we dan 2 gevallen van de 'over the hill' gaan meemaken (RvN en vd Sar). Maar goed, wie weet zijn ze beide wel geblesseerd of zo hopeloos uit vorm tegen die tijd. We zullen zien.
pi_72364831
Vorig jaar stond hij er nog, en hoe. Onlangs heeft hij de prijs voor beste keeper in ontvangst genomen de CL gewonnen en afgelopen voorjaar prima gekeept in de verloren finale. Maar nu is hij opeens over the hill? Pathetisch gewoon. Alleen van Ooijer kun je dat zeggen.
pi_72365546
quote:
Inderdaad. Met de huidige keepers gooien we veel hogere ogen op het WK
pi_72365689
Knap dat jullie weten dat vd Sar over een dik jaar nog net zo goed gaat zijn als afgelopen jaar. Of lees ik jullie opmerkingen verkeerd?
pi_72365842
quote:
Inderdaad daarom is hij nummer 1 keeper bij een van de beste clubs ter wereld.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:49:06 #235
131603 Afwazig
Serious business
pi_72366296
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:22 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Knap dat jullie weten dat vd Sar over een dik jaar nog net zo goed gaat zijn als afgelopen jaar. Of lees ik jullie opmerkingen verkeerd?
Knap dat jij weet dat dat niet zo is.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:52:33 #236
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72366373
Natuurlijk dé keeper van Oranje, en natuurlijk een heerlijke klap in het gezicht voor Stekelenburg als hij wel de kwalificatie maar niet het toernooi mag spelen.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  woensdag 2 september 2009 @ 11:55:28 #237
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72366451
quote:
Waarom zou hij dat niet zijn?
><(({°>
pi_72366702
vd Sar , natuurlijk een jaartje ouder maar zelfs op 50% nog 3x zo goed als Steek.
pi_72366791
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik ben ook bang dat we dan 2 gevallen van de 'over the hill' gaan meemaken (RvN en vd Sar). Maar goed, wie weet zijn ze beide wel geblesseerd of zo hopeloos uit vorm tegen die tijd. We zullen zien.
Ontzettende draak, de beste keeper van de CL afgelopen jaar komt wellicht terug in ons nationale team en jij vindt het slecht nieuws? Terwijl we nu Stekelenburg hebben. Dude.
pi_72366797
Van der Sar is absoluut niet beter geworden. Het herstel bij Van der Sar gaat steeds langer duren. Factoren die je mee moet wegen.

Nederland heeft bovendien genoeg keeperstalenten. Ze krijgen helaas geen kansen bij hun clubs maar echt hopeloos is het niet als Sar af haakt. Bovendien is Stekelenburg nou ook weer niet zo ontzettend slecht.

Van Nistelrooy was voor zijn blessure al over het hoogtepunt heen vond ik. Probleem is dat Nederland geen echte spitsen meer heeft. Enkel Huntelaar maar die is niet goed genoeg. Zet Van Persie er maar neer zou ik zeggen. Heb je tenminste iemand lopen die het gewend is daar te spelen en kan combineren.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 2 september 2009 @ 12:09:26 #241
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72366836
Maar kom op, Stekelenburg is echt niet goed genoeg voor Oranje. Ook daar moet de allerbeste van het land keepen en dat is VD Sar.
pi_72366865
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Van der Sar is absoluut niet beter geworden. Het herstel bij Van der Sar gaat steeds langer duren. Factoren die je mee moet wegen.

Nederland heeft bovendien genoeg keeperstalenten. Ze krijgen helaas geen kansen bij hun clubs maar echt hopeloos is het niet als Sar af haakt. Bovendien is Stekelenburg nou ook weer niet zo ontzettend slecht.

Van Nistelrooy was voor zijn blessure al over het hoogtepunt heen vond ik. Probleem is dat Nederland geen echte spitsen meer heeft. Enkel Huntelaar maar die is niet goed genoeg. Zet Van Persie er maar neer zou ik zeggen. Heb je tenminste iemand lopen die het gewend is daar te spelen en kan combineren.
Persie is geen nr 9, zie je wel bij Arsenal . Spits en een keeper is ook een manke vergelijking, als ben ik wel met je eens dat ik bij Ruud nogal wat twijfels heb.
pi_72366993
Persie is geen spits maar bij Arsenal speelt hij daar wel. Daar doet hij wat ie moet doen: combineren en pasjes geven.

Zijn kwaliteiten lijken ook anders te zijn geworden. Bij Feyenoord werd hij geroemd om zijn traptechniek maar dat valt niet meer zo op bij Arsenal. Toch één van de beste spelers die Nederland heeft en dus zonde dat de bondscoaches hem continu misbruiken op de rechtsbuiten positie. Dat past niet.

Maar om bij Sar terug te komen: hij is inderdaad nog steeds beter dan Stekelenburg maar heb mijn twijfels of hij zoveel wedstrijden achter elkaar kan spelen. Bovendien win je er het WK niet mee (iets dat 'we' sowieso uit ons hoofd moeten zetten imo, kwestie van tekort aan kwaliteit).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72367011
quote:
Dan kun je wel aan de gang blijven natuurlijk. Je weet nooit hoe spelers er over een jaar voorstaan (misschien is de halve basis wel geblesseerd).
pi_72367049
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
Persie is geen spits maar bij Arsenal speelt hij daar wel. Daar doet hij wat ie moet doen: combineren en pasjes geven.

Zijn kwaliteiten lijken ook anders te zijn geworden. Bij Feyenoord werd hij geroemd om zijn traptechniek maar dat valt niet meer zo op bij Arsenal. Toch één van de beste spelers die Nederland heeft en dus zonde dat de bondscoaches hem continu misbruiken op de rechtsbuiten positie. Dat past niet.

Maar om bij Sar terug te komen: hij is inderdaad nog steeds beter dan Stekelenburg maar heb mijn twijfels of hij zoveel wedstrijden achter elkaar kan spelen. Bovendien win je er het WK niet mee (iets dat 'we' sowieso uit ons hoofd moeten zetten imo, kwestie van tekort aan kwaliteit).
True, maar met Sar heb je wel iets meer valse hoop .
pi_72367075
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:09 schreef Cacciatore het volgende:
Maar kom op, Stekelenburg is echt niet goed genoeg voor Oranje. Ook daar moet de allerbeste van het land keepen en dat is VD Sar.
Niet mee eens. Stekelenburg wordt compleet de grond ingeboord omdat hij soms naast hoge ballen grabbelt. Voor de rest een goede keeper.

Vraag je ook eens af wat voor type keeper je nodig hebt bij het spel dat Oranje wil spelen. Als je pressie-voetbal wilt spelen dan heb je een snelle mee-voetballende keeper nodig en snelle verdedigers, geen opa's die bij Feyenoord en PSV spelen en geen keeper die de 40 is gepasseerd.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72367091
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
Hij is beter dan Stekelenburg ja. Dus? Dus zou het fantastisch zijn als hij het WK keept. Want dan gaan we er in kwaliteit dus op vooruit.
pi_72367170
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij is beter dan Stekelenburg ja. Dus? Dus zou het fantastisch zijn als hij het WK keept. Want dan gaan we er in kwaliteit dus op vooruit.
Op een gegeven moment is het gewoon over. Cruyff was op zijn 37ste nog steeds een prima speler voor Oranje maar wist ook dat zijn beste tijd erop zat en het tijd was voor een nieuwe generatie.

Doorstroming is een groot probleem. Nederland heeft genoeg keeperstalenten, je kunt er zo vijf op noemen, daar moet toch minstens wel eentje van slagen. Probleem is dat ze amper tijd krijgen bij hun clubs en/of geen stap maken naar betere clubs. Eigenlijk zouden ook keepers de stap moeten maken naar het buitenland maarja.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 2 september 2009 @ 12:23:10 #249
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72367200
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niet mee eens. Stekelenburg wordt compleet de grond ingeboord omdat hij soms naast hoge ballen grabbelt. Voor de rest een goede keeper.

Vraag je ook eens af wat voor type keeper je nodig hebt bij het spel dat Oranje wil spelen. Als je pressie-voetbal wilt spelen dan heb je een snelle mee-voetballende keeper nodig en snelle verdedigers, geen opa's die bij Feyenoord en PSV spelen en geen keeper die de 40 is gepasseerd.
Stekelenburg is absoluut geen snelle meevoetballer, zelfs Valdes weet dat je een verdediger gewoon de bal in de voeten kunt gooien als er ruimte voor hem ligt om op te komen, maar nee hoor Stekelenburg moet weer zo kansloos ver uittrappen richting een dwerg in de Ajax voorhoede.

1 op 1 is hij waardeloos en is zijn tactiek "de zoutzak" dat is jezelf gewoon horizontaal laten neerploffen voor de bal hopende de bal tegen te houden, en bij een schot moet je altijd oppassen dat hij de bal niet toucheert of door zijn armen laat glippen.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:23:45 #250
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72367219
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is het gewoon over. Cruyff was op zijn 37ste nog steeds een prima speler voor Oranje maar wist ook dat zijn beste tijd erop zat en het tijd was voor een nieuwe generatie.

Doorstroming is een groot probleem. Nederland heeft genoeg keeperstalenten, je kunt er zo vijf op noemen, daar moet toch minstens wel eentje van slagen. Probleem is dat ze amper tijd krijgen bij hun clubs en/of geen stap maken naar betere clubs. Eigenlijk zouden ook keepers de stap moeten maken naar het buitenland maarja.
Helaas is van Marwijk fan van Vorm waar ik liever Velthuizen zie.
pi_72367275
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dus jij vindt niet dat de beste Nederlandse spelers naar een WK moeten? En jij neemt dus liever drie keepers uit het rijtje: Steek, Vermeer, Velthuizen, Vorm en Krul mee? Tja, dan denk ik dat we maar moeten stoppen met deze discussie, want dan gaan we het nooit eens worden.

Sar staat op eenzame hoogte, nog steeds!
pi_72367795
Sar moet gewoon als afsluiter mee!
  woensdag 2 september 2009 @ 13:14:27 #253
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72368506
Sar
WOS'ser for life.
pi_72384686
Als die mee naar Z-Afrika gaat verandert Oranje van outsider naar een titelkandidaat. En dan hopen dat Marcellis, Vlaar en Loovens hun grote doorbraak in Oranje gaan maken komend jaar want van kneusjes Heitinga en Mathijssen moet je het ook niet hebben.
-
  woensdag 2 september 2009 @ 23:07:14 #255
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72384734
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef Ritmo het volgende:
Als die mee naar Z-Afrika gaat verandert Oranje van outsider naar een titelkandidaat. En dan hopen dat Marcellis, Vlaar en Loovens hun grote doorbraak in Oranje gaan maken want van kneusjes Heitinga en Mathijssen moet je het ook niet hebben.
qft
  woensdag 2 september 2009 @ 23:10:32 #256
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72384860
Ja Marcellis Vlaar en Loovens zijn wereldtop idd.
pi_72384913
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef Cacciatore het volgende:
Ja Marcellis Vlaar en Loovens zijn wereldtop idd.
Nee, maar wel de talentvolste Nederlandse verdedigers in jaren (samen met Braafheid). Een beetje body achterin zou Oranje goed doen.
-
  woensdag 2 september 2009 @ 23:12:59 #258
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72384959
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nee, maar wel de talentvolste Nederlandse verdedigers in jaren. Een beetje body achterin zou Oranje goed doen.
Vlaar-Mathijssen lijkt me prima.
WOS'ser for life.
pi_72384968
quote:

[..]

Nee, maar wel de talentvolste Nederlandse verdedigers in jaren. Een beetje body achterin zou Oranje goed doen.
Maar ja, de beste Nederlandse verdediger van de laatste 10 jaar is nooit een talent geweest.
En Loovens vind ik ook wel een beetje het predikaat talent voorbij.
Die is 26 jaar.

Maar goed, t gaat hier over Van der Sar.
pi_72384969
Mathijssen.
-
pi_72385076
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar ja, de beste Nederlandse verdediger van de laatste 10 jaar is nooit een talent geweest.
En Loovens vind ik ook wel een beetje het predikaat talent voorbij.
Die is 26 jaar.
Talenten was het verkeerde woord, maar juist omdat Stam idd nooit echt opviel op jonge leeftijd is er misschien wel hoop voor Loovens en Vlaar. Al moet die laatste eerst eens een jaartje heel blijven.
quote:
Maar goed, t gaat hier over Van der Sar.
Oja.
-
  woensdag 2 september 2009 @ 23:19:17 #262
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72385193
quote:

[..]

Nee, maar wel de talentvolste Nederlandse verdedigers in jaren (samen met Braafheid). Een beetje body achterin zou Oranje goed doen.
En daar win je niks mee, doei argument.
  woensdag 2 september 2009 @ 23:25:59 #263
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72385415
frank de boer was 2 klassen beter dan stam op hun hoogtepunten

stam vond ik in Nederlands elftal genoeg fouten maken. Raar dat men dat is vergeten.
  woensdag 2 september 2009 @ 23:28:03 #264
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72385487
Noem eens een foutloze verdediger.
pi_72386259
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef Ritmo het volgende:
Mathijssen.
Die jongen heeft nog nooit een seconde in Oranje gespeeld

Daarbij komt dat het hier over Sar gaat. De verdediging van Oranje kan ergens anders wel besproken worden.

OT: Laten we allemaal hopen dat Sar zijn carierre in Zuid-Afrika wil afsluiten
pi_72388517
Ik vind het prima als hij mee wil. Een WK is altijd aantrekkelijk. Echter, ik ga niet mee als je zegt dat Van der Sar niet over the hill is, want dat is hij wel. Hij is steeds vaker geblesseerd, schiet ballen recht in de voeten van tegenstanders, en heeft 2, 3 pogingen nodig om een bal volledig tot stilstand te krijgen. Dat gezegd hebbende, hij is waarschijnlijk nog altijd aanzienlijk beter dan de andere keepers, die toch onder de druk gaan bezwijken op zo'n podium. Dus mijn zegen heeft hij.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72392669
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef Foca het volgende:

[..]

Die jongen heeft nog nooit een seconde in Oranje gespeeld
Uh?
-
  donderdag 3 september 2009 @ 10:59:37 #268
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72392930
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:25 schreef Fortitudo het volgende:
frank de boer was 2 klassen beter dan stam op hun hoogtepunten

stam vond ik in Nederlands elftal genoeg fouten maken. Raar dat men dat is vergeten.
Tijdens WK 1998 had Stam inderdaad wel wat slippertjes, de Boer was echt groots dat toernooi. Denk dat hij in die vorm een van de beste centrale verdedigers ooit was.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72393617
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:50 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Uh?
Je kent het verschil tussen Danny en Joris niet?

En nogmaals, er zijn genoeg topics waar dat besproken kan worden. Hier gaat het over de beste Nederlandse keeper allertijden imo. En over een eventuele terugkeer in Oranje!

Sar
pi_72393688
quote:
Op donderdag 3 september 2009 01:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het prima als hij mee wil. Een WK is altijd aantrekkelijk. Echter, ik ga niet mee als je zegt dat Van der Sar niet over the hill is, want dat is hij wel. Hij is steeds vaker geblesseerd, schiet ballen recht in de voeten van tegenstanders, en heeft 2, 3 pogingen nodig om een bal volledig tot stilstand te krijgen. Dat gezegd hebbende, hij is waarschijnlijk nog altijd aanzienlijk beter dan de andere keepers, die toch onder de druk gaan bezwijken op zo'n podium. Dus mijn zegen heeft hij.
Klopt ook wel hoor. Maar over the hill klinkt meteen zo kleinerend. En dat terwijl het nog steeds een prima keeper is. En absoluut de beste van Nederland. Lullig voor Steek die de hele kwalificatie heeft gekeept, maar hij zal zelf ook wel begrijpen dat Sar meer toevoegt aan Oranje. En Steek heeft nog tijd zat. Zijn beste jaren moeten nog komen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 november 2010 @ 13:41:14 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88245609
Speciaal ter gelegenheid van zijn 40ste verjaardag afgelopen weekend heb ik twee specials geschreven over Sar; ff spammen :P

Van der Sar, vanuit Voorhout naar de top
Van der Sar, vanuit Voorhout naar Oranje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')