abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 10:34:09 #226
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72364581
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:31 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Telegraaf
zou echt geweldig zijn als ie het wk gaat keepen .
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72364616
Van Nistelrooij gaat ook wel mee. Pas in een interview liet hij duidelijk merken interesse te hebben om op het WK te spelen.
pi_72364650
Slecht nieuws. Op een gegeven moment is het gewoon over. Dat moet ook het publiek accepteren.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72364725
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Klopkoek het volgende:
Slecht nieuws. Op een gegeven moment is het gewoon over. Dat moet ook het publiek accepteren.
. Gewoon na het WK stoppen
pi_72364735
Ik ben ook bang dat we dan 2 gevallen van de 'over the hill' gaan meemaken (RvN en vd Sar). Maar goed, wie weet zijn ze beide wel geblesseerd of zo hopeloos uit vorm tegen die tijd. We zullen zien.
pi_72364831
Vorig jaar stond hij er nog, en hoe. Onlangs heeft hij de prijs voor beste keeper in ontvangst genomen de CL gewonnen en afgelopen voorjaar prima gekeept in de verloren finale. Maar nu is hij opeens over the hill? Pathetisch gewoon. Alleen van Ooijer kun je dat zeggen.
pi_72365546
quote:
Inderdaad. Met de huidige keepers gooien we veel hogere ogen op het WK
pi_72365689
Knap dat jullie weten dat vd Sar over een dik jaar nog net zo goed gaat zijn als afgelopen jaar. Of lees ik jullie opmerkingen verkeerd?
pi_72365842
quote:
Inderdaad daarom is hij nummer 1 keeper bij een van de beste clubs ter wereld.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:49:06 #235
131603 Afwazig
Serious business
pi_72366296
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:22 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Knap dat jullie weten dat vd Sar over een dik jaar nog net zo goed gaat zijn als afgelopen jaar. Of lees ik jullie opmerkingen verkeerd?
Knap dat jij weet dat dat niet zo is.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:52:33 #236
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72366373
Natuurlijk dé keeper van Oranje, en natuurlijk een heerlijke klap in het gezicht voor Stekelenburg als hij wel de kwalificatie maar niet het toernooi mag spelen.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  woensdag 2 september 2009 @ 11:55:28 #237
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72366451
quote:
Waarom zou hij dat niet zijn?
><(({°>
pi_72366702
vd Sar , natuurlijk een jaartje ouder maar zelfs op 50% nog 3x zo goed als Steek.
pi_72366791
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik ben ook bang dat we dan 2 gevallen van de 'over the hill' gaan meemaken (RvN en vd Sar). Maar goed, wie weet zijn ze beide wel geblesseerd of zo hopeloos uit vorm tegen die tijd. We zullen zien.
Ontzettende draak, de beste keeper van de CL afgelopen jaar komt wellicht terug in ons nationale team en jij vindt het slecht nieuws? Terwijl we nu Stekelenburg hebben. Dude.
pi_72366797
Van der Sar is absoluut niet beter geworden. Het herstel bij Van der Sar gaat steeds langer duren. Factoren die je mee moet wegen.

Nederland heeft bovendien genoeg keeperstalenten. Ze krijgen helaas geen kansen bij hun clubs maar echt hopeloos is het niet als Sar af haakt. Bovendien is Stekelenburg nou ook weer niet zo ontzettend slecht.

Van Nistelrooy was voor zijn blessure al over het hoogtepunt heen vond ik. Probleem is dat Nederland geen echte spitsen meer heeft. Enkel Huntelaar maar die is niet goed genoeg. Zet Van Persie er maar neer zou ik zeggen. Heb je tenminste iemand lopen die het gewend is daar te spelen en kan combineren.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 2 september 2009 @ 12:09:26 #241
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72366836
Maar kom op, Stekelenburg is echt niet goed genoeg voor Oranje. Ook daar moet de allerbeste van het land keepen en dat is VD Sar.
pi_72366865
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:08 schreef Klopkoek het volgende:
Van der Sar is absoluut niet beter geworden. Het herstel bij Van der Sar gaat steeds langer duren. Factoren die je mee moet wegen.

Nederland heeft bovendien genoeg keeperstalenten. Ze krijgen helaas geen kansen bij hun clubs maar echt hopeloos is het niet als Sar af haakt. Bovendien is Stekelenburg nou ook weer niet zo ontzettend slecht.

Van Nistelrooy was voor zijn blessure al over het hoogtepunt heen vond ik. Probleem is dat Nederland geen echte spitsen meer heeft. Enkel Huntelaar maar die is niet goed genoeg. Zet Van Persie er maar neer zou ik zeggen. Heb je tenminste iemand lopen die het gewend is daar te spelen en kan combineren.
Persie is geen nr 9, zie je wel bij Arsenal . Spits en een keeper is ook een manke vergelijking, als ben ik wel met je eens dat ik bij Ruud nogal wat twijfels heb.
pi_72366993
Persie is geen spits maar bij Arsenal speelt hij daar wel. Daar doet hij wat ie moet doen: combineren en pasjes geven.

Zijn kwaliteiten lijken ook anders te zijn geworden. Bij Feyenoord werd hij geroemd om zijn traptechniek maar dat valt niet meer zo op bij Arsenal. Toch één van de beste spelers die Nederland heeft en dus zonde dat de bondscoaches hem continu misbruiken op de rechtsbuiten positie. Dat past niet.

Maar om bij Sar terug te komen: hij is inderdaad nog steeds beter dan Stekelenburg maar heb mijn twijfels of hij zoveel wedstrijden achter elkaar kan spelen. Bovendien win je er het WK niet mee (iets dat 'we' sowieso uit ons hoofd moeten zetten imo, kwestie van tekort aan kwaliteit).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72367011
quote:
Dan kun je wel aan de gang blijven natuurlijk. Je weet nooit hoe spelers er over een jaar voorstaan (misschien is de halve basis wel geblesseerd).
pi_72367049
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
Persie is geen spits maar bij Arsenal speelt hij daar wel. Daar doet hij wat ie moet doen: combineren en pasjes geven.

Zijn kwaliteiten lijken ook anders te zijn geworden. Bij Feyenoord werd hij geroemd om zijn traptechniek maar dat valt niet meer zo op bij Arsenal. Toch één van de beste spelers die Nederland heeft en dus zonde dat de bondscoaches hem continu misbruiken op de rechtsbuiten positie. Dat past niet.

Maar om bij Sar terug te komen: hij is inderdaad nog steeds beter dan Stekelenburg maar heb mijn twijfels of hij zoveel wedstrijden achter elkaar kan spelen. Bovendien win je er het WK niet mee (iets dat 'we' sowieso uit ons hoofd moeten zetten imo, kwestie van tekort aan kwaliteit).
True, maar met Sar heb je wel iets meer valse hoop .
pi_72367075
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:09 schreef Cacciatore het volgende:
Maar kom op, Stekelenburg is echt niet goed genoeg voor Oranje. Ook daar moet de allerbeste van het land keepen en dat is VD Sar.
Niet mee eens. Stekelenburg wordt compleet de grond ingeboord omdat hij soms naast hoge ballen grabbelt. Voor de rest een goede keeper.

Vraag je ook eens af wat voor type keeper je nodig hebt bij het spel dat Oranje wil spelen. Als je pressie-voetbal wilt spelen dan heb je een snelle mee-voetballende keeper nodig en snelle verdedigers, geen opa's die bij Feyenoord en PSV spelen en geen keeper die de 40 is gepasseerd.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72367091
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:15 schreef Klopkoek het volgende:
Hij is beter dan Stekelenburg ja. Dus? Dus zou het fantastisch zijn als hij het WK keept. Want dan gaan we er in kwaliteit dus op vooruit.
pi_72367170
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij is beter dan Stekelenburg ja. Dus? Dus zou het fantastisch zijn als hij het WK keept. Want dan gaan we er in kwaliteit dus op vooruit.
Op een gegeven moment is het gewoon over. Cruyff was op zijn 37ste nog steeds een prima speler voor Oranje maar wist ook dat zijn beste tijd erop zat en het tijd was voor een nieuwe generatie.

Doorstroming is een groot probleem. Nederland heeft genoeg keeperstalenten, je kunt er zo vijf op noemen, daar moet toch minstens wel eentje van slagen. Probleem is dat ze amper tijd krijgen bij hun clubs en/of geen stap maken naar betere clubs. Eigenlijk zouden ook keepers de stap moeten maken naar het buitenland maarja.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 2 september 2009 @ 12:23:10 #249
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72367200
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niet mee eens. Stekelenburg wordt compleet de grond ingeboord omdat hij soms naast hoge ballen grabbelt. Voor de rest een goede keeper.

Vraag je ook eens af wat voor type keeper je nodig hebt bij het spel dat Oranje wil spelen. Als je pressie-voetbal wilt spelen dan heb je een snelle mee-voetballende keeper nodig en snelle verdedigers, geen opa's die bij Feyenoord en PSV spelen en geen keeper die de 40 is gepasseerd.
Stekelenburg is absoluut geen snelle meevoetballer, zelfs Valdes weet dat je een verdediger gewoon de bal in de voeten kunt gooien als er ruimte voor hem ligt om op te komen, maar nee hoor Stekelenburg moet weer zo kansloos ver uittrappen richting een dwerg in de Ajax voorhoede.

1 op 1 is hij waardeloos en is zijn tactiek "de zoutzak" dat is jezelf gewoon horizontaal laten neerploffen voor de bal hopende de bal tegen te houden, en bij een schot moet je altijd oppassen dat hij de bal niet toucheert of door zijn armen laat glippen.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:23:45 #250
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72367219
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is het gewoon over. Cruyff was op zijn 37ste nog steeds een prima speler voor Oranje maar wist ook dat zijn beste tijd erop zat en het tijd was voor een nieuwe generatie.

Doorstroming is een groot probleem. Nederland heeft genoeg keeperstalenten, je kunt er zo vijf op noemen, daar moet toch minstens wel eentje van slagen. Probleem is dat ze amper tijd krijgen bij hun clubs en/of geen stap maken naar betere clubs. Eigenlijk zouden ook keepers de stap moeten maken naar het buitenland maarja.
Helaas is van Marwijk fan van Vorm waar ik liever Velthuizen zie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')