Huillie, ga dan naar een buitenbad, daar zijn geen bejaardenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Fietsen of zwemmen![]()
Een sport beoefenen zonder vooruit te komen is als sex met condoom; iedereen roept dat het echt niet zo veel verschilt maar in werkelijkheid slaat het totaal nergens op![]()
Sporten doe je in de buitenlucht.
-edit-
Kut. Pwned by Static![]()
Ik ga wel naar Scheveningenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Huillie, ga dan naar een buitenbad, daar zijn geen bejaarden
Je hebt ook kleinere buitenbaden hoor, ben je ook wat sneller klaar met een baantje..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga wel naar ScheveningenLekker in zee
Ben net terug van een strandwandeling. Zon en wind is super strandweer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
hmmm...dat is minder...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat de laagste snelheid gebruiken voor beide.
Cool, maar jij had toch al een 40" waar je niks mee deed? Waarom er nog een 37" naast zetten?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Viro het volgende:
[..]
hmmm...dat is minder...
Btw : ben net met me pa even wezen kijken voor een monitor voor zijn pc (oude crt scherm heeft het begeven) komen we thuis met het volgende : een 19 inch acer scherm voor zijn pc en voor mij Een 37" HD tv'tje voor mij
Breedbeeld TV...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Cool, maar jij had toch al een 40" waar je niks mee deed? Waarom er nog een 37" naast zetten?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent een dag te laatquote:
Breedbeeld is echt super man.quote:
Een 42 inch plasma tv (verjaardags kado + hd readyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Cool, maar jij had toch al een 40" waar je niks mee deed? Waarom er nog een 37" naast zetten?
Oe.. ik zie een gaatje..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef FJD het volgende:
http://buienradar.nl/
Ursel! Het is straks droog!
als je goed timed
* Dingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:20 schreef Incolumis het volgende:
edit: damn ik voel me net ispy zo met zo'n 1-smilie post![]()
No diving?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
* Ding
Post met een ping van 2 uit mijn hotel hier in Domburg
[ afbeelding ]
maar ook geen Nederlandsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:34 schreef Sickert het volgende:
in Zeeland spreken ze helemaal geen engels!!
maar dat komt vooral omdat geen hond naar Zeeland op vakantie wilquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Sickert het volgende:
Sterker nog:
ze kunnen daar niet eens zulke Hotels bouwen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef FJD het volgende:
[..]
maar dat komt vooral omdat geen hond naar Zeeland op vakantie wil
Eerst JP op z'n flikker geven en daarna jouquote:
Fair plan..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerst JP op z'n flikker geven en daarna jou![]()
Sounds like a plan
nou weet ik niet veel van voetbal, maar lurling heeft het nooit echt goed gedaan in de kuipquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou weet ik niet veel van voetbal, maar lurling heeft het nooit echt goed gedaan in de kuipook niet toen hij bij Feyenoord speelde.
quote:Lurling: "Hoef niet populairste man van Rotterdam te zijn"
Het komt waarschijnlijk nooit meer goed tussen het Feyenoord-legioen en Anthony Lurling. De aanvaller haalde zich ooit de woede van de Rotterdamse fans op de hals door als speler van SC Heerenveen Bonaventure Kalou een rode kaart aan te smeren en werd ook in zijn periode als Feyenoord-speler regelmatig uitgefloten. Nu hij het shirt van NAC Breda draagt, wordt hij tijdens elk bezoek aan de Kuip ook getrakteerd op een fluitconcert. Zo ook dinsdag, tijdens de halve finale van de KNVB beker.
Vanaf de eerste minuut werd Lurling bij ieder balcontact uitgefloten en werden er liedjes gezongen over het mogelijke beroep van zijn moeder. De spits zelf werd daar niet warm of koud van. "Ach, ik hoef niet de populairste man van Rotterdam te zijn. Ik vind Rotterdam sowieso geen leuke stad, trouwens. Ik heb hier een aantal maanden gewoond, maar was blij dat ik weer terug in Brabant was. Of de hatelijke ontvangst van de Feyenoord-fans me tegenviel? Nou, nee. Ik had ook niet verwacht dat ik hier met een bosje bloemen onthaald zou worden, hoor", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
Het liedje was al ingestudeerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:58 schreef staticdata het volgende:
nou weet ik niet veel van voetbal, maar lurling heeft het nooit echt goed gedaan in de kuipook niet toen hij bij Feyenoord speelde.
Oe.. dat lijkt me een strak plan ja..quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Het liedje was al ingestudeerd
Vrijdag weten we hoe we aan kaarten voor de beker moeten komen. Ik zal m'n pa eens vragen of hij nog connecties heeft
Vrijdag weet Keltie meer en ik spreek volgende week m'n pas dus dan probeer ik er natuurlijk 3 los te frutselenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:32 schreef ursel het volgende:
Oe.. dat lijkt me een strak plan ja..![]()
Whehe... straks zitten wij er wel en Keltie niet..![]()
Ik vrees het ook ja. Dat we zo door Rotterdam lopen "is dat de wind?" "Ow noes het is vloek van Keltie die ons continue uitfluit"quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:41 schreef ursel het volgende:
Dan worden we elke keer weer uitgefloten zodra we in rotterdam zijn..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef ursel het volgende:
[..]
op specialer verzoek van Cardi gaan we een dag door..
Ben je weer een dag te laat met je reactiequote:
Klopt die schrikken zich helemaal het lazerus, als ze al die opgeschoten dronken meisjes en jongetjes zien op die campings, tussen al die kratjes bier fristiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef FJD het volgende:
[..]
maar dat komt vooral omdat geen hond naar Zeeland op vakantie wil
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef ursel het volgende:
[..]Einstein.. gaan we een dagje door, komt die pas de volgende dag om het te vieren..
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je weer een dag te laat met je reactie
Is dat spelletje zo moeilijk danquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo kom ik nooit aan een spelletje toe, we zijn nog steeds bezig met de cursus![]()
Je kan het wel veroorloven om een dag later te komen, maar dat wil niet zeggen dat we er nog een dag mee door gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:08 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
[..]
Alleen de grote mannen op de aarde kunnen zich dat veroorloven.
Je zal ook eens een tegendraadse mening hebben hequote:
Mwah, hij heb nog wel wat belangrijke goaltjes gemaakt (gelijkmakertje tegen Vitesse, meen ik, en dergelijke).quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Gisteren CoD4 gespeeldquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:10 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Is dat spelletje zo moeilijk dan
Mwah, ik heb goede hoop gewoon binnen te komen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:57 schreef ursel het volgende:
Doe idd maar gewoon voor Keltie ook kaarten halen dan..![]()
Ik hoor het wel. Volgende week ben ik toch bij m'n pa dus gooi ik even een balletje opquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:27 schreef Keltie het volgende:
Mwah, ik heb goede hoop gewoon binnen te komen.
Is het niet via de kaartverkoop dan nog wel via een maatje (maar 2 kaarten uit de verkoop zouden erg gewaardeerd zijn)
Anders maar een kroeg in het centrum
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoor het wel. Volgende week ben ik toch bij m'n pa dus gooi ik even een balletje opDe kans is dan natuurlijk wel groot dat je in de meer bobo-vakken terecht komt.
Mocht het helemaal niet lukken dan wil ik wel met je mee de kroeg inUrsel vast ook wel. Frankie ook?
Agh, bobo-vak of niet, ik blijf mezelfquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik hoor het wel. Volgende week ben ik toch bij m'n pa dus gooi ik even een balletje opDe kans is dan natuurlijk wel groot dat je in de meer bobo-vakken terecht komt.
Mocht het helemaal niet lukken dan wil ik wel met je mee de kroeg inUrsel vast ook wel. Frankie ook?
Zuipen, voetbal, zuipen, huldiging en tussendoor nog wat zuipen.. Heerlijke aprildagquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:35 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Frankie in een kroeg vol hooligans..
![]()
Ik ben er wel bij..ff beetje herrie schoppen enzo..
Ik blijf het proberen. Frankie moet gewoon een keer meequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:35 schreef ursel het volgende:![]()
Frankie in een kroeg vol hooligans..
![]()
Ik ben er wel bij..ff beetje herrie schoppen enzo..
Daar was ik al bang voorquote:
Heel weinig voor de fans van de clubs, heel veel voor buitenstaanders. Gezien het aantal seizoenskaarthouders dit jaar verwacht ik ook niet echt dat ik met een clubkaart nog aan kaarten kan komenquote:Maargoed, morgen eens afwachten.. Weet niet wat het verkoopidee is bij zulke finales...
In ieder geval alvast bedankt
Net het studentenlevenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:37 schreef Keltie het volgende:
Zuipen, voetbal, zuipen, huldiging en tussendoor nog wat zuipen.. Heerlijke aprildag
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik blijf het proberen. Frankie moet gewoon een keer mee
[..]
Daar was ik al bang voor![]()
Klopt maar misschien is er nog een soort van voorrangsregeling mbt silvercard en dergelijke..quote:[..]
Heel weinig voor de fans van de clubs, heel veel voor buitenstaanders. Gezien het aantal seizoenskaarthouders dit jaar verwacht ik ook niet echt dat ik met een clubkaart nog aan kaarten kan komen
quote:[..]
Net het studentenleven
Klopt. In m'n verbeelding heb ik je al zo opgehemeld als uber-hooligan dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen straks in het echtquote:
De ideeën hie zijn gewoon altijd zo goed, daar valt eigenlijk nooit wat tegenin te brengen..quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Je zal ook eens een tegendraadse mening hebben he
Dat heb ik dan weer vooral als ik naar m'n eigen inbreng kijkquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:50 schreef ursel het volgende:
De ideeën hie zijn gewoon altijd zo goed, daar valt eigenlijk nooit wat tegenin te brengen..
man hou op over werkquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef FJD het volgende:
Frankie in t Fust
-edit-
Ben ik er weer een keer een hele ochtend, is iedereen opeens aan t werk
Ben je niet gewent he, om een keer te werken..quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:14 schreef Sickert het volgende:
[..]
man hou op over werk
voel me nu al alsof ik een hele dag gewerkt heb en ben pas op de helft
Vanavond geen tijd..quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:43 schreef FJD het volgende:
Te laat! Nu ga ik weg
Vanavond iemand zin om een rondje te knallen?Ik beloof dat ik niet teveel in de weg zal lopen
quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Je moet je klokkie nog ff op de zomertijd zetten joh..
Zit jij ook al op die cursus van Kev..quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:57 schreef staticdata het volgende:
[..]ik leef nog op de amerikaanse oostkust tijd
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Zit jij ook al op die cursus van Kev..
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef Incolumis het volgende:
als wij vanavond winnen van Roda dan kom ik ook zeker effe langs in Rotterdam
Whehe dat zou wel ultiem stoer zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:00 schreef Incolumis het volgende:
als wij vanavond winnen van Roda dan kom ik ook zeker effe langs in Rotterdam
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Whehe dat zou wel ultiem stoer zijn![]()
Mocht dat lukken dan ga ik ook nog wel kijken of ik een kaartje voor jou kan regelen
Save your prayers for tonightquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:52 schreef Incolumis het volgende:
![]()
![]()
![]()
m.a.w.:
dat zou ik zeer op prijs stellen en je ook heel lang dankbaar voor zijn, je kunt zelfs een bakkie troost krijgen voor als Feyenoord klop krijgt
Feyenoord gaat met redelijke zekerheid Europa in via de competitie, dan gaat Heracles er toch als runner up met het beker-ticket vandoor?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Feyenoord kennende zullen ze inderdaad verliezen van Heracles
quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Feyenoord gaat met redelijke zekerheid Europa in via de competitie, dan gaat Heracles er toch als runner up met het beker-ticket vandoor?
Feyenoord moet 4 punten laten liggen in maar 5 wedstrijden.. Gezien de wedstrijd van gisteren wordt die kans steeds kleiner dat dat gebeurd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij denkt ook gewoon echt dat ze europa in gaan middels de competitie
Jij hebt echt humor
Concurrenten voor de laatste vier zijn: PSV, Ajax, NAC, Heerenveen, Groningen & Twente. Komende wedstrijden:quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij denkt ook gewoon echt dat ze europa in gaan middels de competitie
Jij hebt echt humor
Hij is nog wel steeds welkom in Rotterdam toch??quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:25 schreef FJD het volgende:
Jammer IncoPenalties blijven zuur.
Speciaal voor jou zullen we Roda op hun flikker geven eind April
tsss jij hebt zeker de wedstrijd niet gezien of wel? als je als neutralequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig Roda JC. Hebben we nog enige tegenstand in de finale![]()
Tsss... Waarom in hemelsnaam in de avond?quote:Feyenoord bij bekerwinst niet naar Coolsingel
19 maart 2008
Feyenoord zal, als de ploeg er in slaagt om de KNVB beker te veroveren, niet gehuldigd worden op de Coolsingel. Volgens een woordvoerder van de gemeente vinden massale huldigingen op het bordes van het Rotterdamse stadhuis in de regel alleen plaats bij landskampioenschappen of het winnen van een Europese Cup. Bovendien is de finale 's avonds en geeft de politie om veiligheidsredenen de voorkeur aan een feest bij daglicht, meldt RTV Rijnmond woensdag.
De laatste keer dat Feyenoord op de Coolsingel een titel vierde, was na het behalen van de landstitel in 1999. Na de UEFA Cup-winst in 2002 vond er geen huldiging plaats, naar aanleiding van de dood van Pim Fortuyn enkele dagen eerder.
De finale van de KNVB beker staat gepland voor 27 april. Tegenstander in de eindstrijd is Roda JC of Heracles Almelo. Beide teams strijden vanavond in het Almelose Polman Stadion om de tweede plaats in de bekerfinale. Feyenoord bereikte dinsdag al de eindstrijd, door NAC Breda in de Kuip met 2-0 te verslaan.
Zal commercieel gezien wel weer beter zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:06 schreef Keltie het volgende:
Tsss... Waarom in hemelsnaam in de avond?
In het begin was Heracles zeker de sterkere maar ze hadden toen Roda al op 2-0 moeten zetten. Daarna kwam Roda weer terug en was de wedstrijd wel weer redelijk gelijkwaardig. Overall had Heracles denk ik wel moeten winnen ook omdat de tweede goal van Roda echt een grove fout van zowel de verdediging als de keeper wasquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef Incolumis het volgende:
tsss jij hebt zeker de wedstrijd niet gezien of wel? als je als neutraletoeschouwer een mooie finale wilt zien, waar beiden teams voor de winst gaan, dan was Feyenoord - Heracles een betere optie geweest. Roda doet niks anders dan achterover leunen.
leuke berekening maar volgens mij maakt Feyenoord net zo veel kans op puntverlies als Ajax en Psv samenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Concurrenten voor de laatste vier zijn: PSV, Ajax, NAC, Heerenveen, Groningen & Twente. Komende wedstrijden:
Groningen - PSV
Ajax - Twente
Heerenveen - Ajax
NAC - Feyenoord
Groningen - NAC
PSV - Twente
Groningen - Ajax
Groningen en Ajax maken 3x kans op punt verlies, NAC, PSV en Twente 2x, Heerenveen en Feyenoord 1x. Natuurlijk kun je tussentijds ook nog verliespunten oplopen bij ploegen buiten de direct concurrentie maar dit zijn wedstrijden die hoe dan ook gunstig uitpakken voor Feyenoord omdat er altijd verliespunten uit voort vloeien voor een van de concurrenten.
Als je eerst de bijgevoegde tekst eens leest voor je bijdehand gaat doenquote:Op donderdag 20 maart 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
leuke berekening maar volgens mij maakt Feyenoord net zo veel kans op puntverlies als Ajax en Psv samen
Blijft theoriequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je eerst de bijgevoegde tekst eens leest voor je bijdehand gaat doenDat zijn de wedstrijden waar de concurrentie 100% zeker punten gaat verspelen. Hierdoor ligt de druk niet zo zeer bij Feyenoord maar bij de andere clubs
Ik zal straks even een berekening makenquote:
Kansberekening toont ook nog niet aan hoe het straks toch daadwerkelijk kan gaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal straks even een berekening maken
Klopt heb PSV - Ajax gekeken. Maar qua ploef spreekt Roda JC me gewoon meer aanquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tsss jij hebt zeker de wedstrijd niet gezien of wel? als je als neutraletoeschouwer een mooie finale wilt zien, waar beiden teams voor de winst gaan, dan was Feyenoord - Heracles een betere optie geweest. Roda doet niks anders dan achterover leunen.
Sorry hoor, maar feyenoord verspeelt juist punten tegen de mindere goden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Concurrenten voor de laatste vier zijn: PSV, Ajax, NAC, Heerenveen, Groningen & Twente. Komende wedstrijden:
Groningen - PSV
Ajax - Twente
Heerenveen - Ajax
NAC - Feyenoord
Groningen - NAC
PSV - Twente
Groningen - Ajax
Groningen en Ajax maken 3x kans op punt verlies, NAC, PSV en Twente 2x, Heerenveen en Feyenoord 1x. Natuurlijk kun je tussentijds ook nog verliespunten oplopen bij ploegen buiten de direct concurrentie maar dit zijn wedstrijden die hoe dan ook gunstig uitpakken voor Feyenoord omdat er altijd verliespunten uit voort vloeien voor een van de concurrenten.
Fer, schiet eens op met je berekening, dan snappen die nono's het hier ook tenminste..quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar feyenoord verspeelt juist punten tegen de mindere goden.![]()
De bekerfinale was toch altijd met hemelvaart??quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tsss... Waarom in hemelsnaam in de avond?
27 april is een zondag, doe die wedstrijd lekker om 14.30
Ja want van Ajax, PSV en AZ hebben we glansrijk gewonnenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Sorry hoor, maar feyenoord verspeelt juist punten tegen de mindere goden.![]()
Ik wist dat dit zou komenquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja want van Ajax, PSV en AZ hebben we glansrijk gewonnen![]()
Ik doe het zelf wel, voordat Diamond wakker wordtquote:
Dat was twee jaar terugquote:Vorig jaar was alles nog zo simpel, toen wist je gewoon dat Feyenoord zou verliezen van MVV en winnen van Ajax
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:11 schreef staticdata het volgende:
Kansberekening toont ook nog niet aan hoe het straks toch daadwerkelijk kan gaan
Na een uurtje in het heilzame water van het zwembed ben ik tot de conclusie gekomen dat ze het gewoon niet willen snappenquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:49 schreef ursel het volgende:
Fer, schiet eens op met je berekening, dan snappen die nono's het hier ook tenminste..
Spam!quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:40 schreef BattleLies het volgende:
Ik wilde jullie graag attent maken op mijn project wat ik hier in India aan het uitvoeren ben! Kijk aub even op deze website:
http://kledingindia.web-log.nl
Ga je nu zeggen dat wij het niveau van BoF ontgroeit zijn..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel, voordat Diamond wakker wordt
[..]
Dat was twee jaar terugVorig jaar verloren we van alles en iedereen
[..]![]()
Wakker worden Puni
Koffie!
[..]
Na een uurtje in het heilzame water van het zwembed ben ik tot de conclusie gekomen dat ze het gewoon niet willen snappen![]()
[..]
Spam!
Of wij zijn als enige niet meegegroeidquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:30 schreef ursel het volgende:
Ga je nu zeggen dat wij het niveau van BoF ontgroeit zijn..
Whehe.. ga je nou zeggen dat het niveau in BoF geggroeit is..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Of wij zijn als enige niet meegegroeid
Puni, bereken jij daar de kans eens vanquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef ursel het volgende:
Whehe.. ga je nou zeggen dat het niveau in BoF geggroeit is..![]()
Die is niet zo moeilijk.. Die kans is ongeveer 0.0005 %quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Puni, bereken jij daar de kans eens van
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Die is niet zo moeilijk.. Die kans is ongeveer 0.0005 %
Oo.. wacht ff. Ik denk dat je dezelfde fout als mij gemaakt heb. Ik heb de factor van draai-konterige Keltie verkeerd ge-interpreteerd. Dat zou betekenen dat het geen 0.0005 % maar eerder iets van 0.00047 %quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:54 schreef staticdata het volgende:
[..]volgens mijn kansberekening klopt dat ja
ik had hem meegerekend alleen linksdraaiend en wellicht had dit rechtsdraaiend moeten zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Oo.. wacht ff. Ik denk dat je dezelfde fout als mij gemaakt heb. Ik heb de factor van draai-konterige Keltie verkeerd ge-interpreteerd. Dat zou betekenen dat het geen 0.0005 % maar eerder iets van 0.00047 %
Echter is deze factor nog wel onzeker en is dit deels afhankelijk van de stand van de zon.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:28 schreef staticdata het volgende:
ik had hem meegerekend alleen linksdraaiend en wellicht had dit rechtsdraaiend moeten zijn.
Feyenoord met of zonder druk blijft een lachertjequote:Op donderdag 20 maart 2008 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je eerst de bijgevoegde tekst eens leest voor je bijdehand gaat doenDat zijn de wedstrijden waar de concurrentie 100% zeker punten gaat verspelen. Hierdoor ligt de druk niet zo zeer bij Feyenoord maar bij de andere clubs
Kan FOK geen script maken die dit automatisch installeert..quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zat net even op nu.nl en toen zag ik een plugin voor IE7, namelijk IE7Pro.
Aangezien ik niet op mijn eigen pc zit, dacht ik laat ik het even installeren, wie weet.
Ik gebruik eigenlijk nooit echt plugins, maar deze is best goed. Allerlei handige features.
Er zit zelfs een spellingschecker in en deze post is vrij fout. ff kijken of ze ook een Nederlandse checker hebben
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
Feyenoord met of zonder druk blijft een lachertje
hoe je berekeningen ook zijn
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:21 schreef ursel het volgende:
[..]Slechts 3 punten maar achter Ajax, in de finale van de beker..
Mja, kan concluderen dat het idd een lachertje is ja..
Zij de man die naar Zeeland verhuisdequote:Op donderdag 20 maart 2008 12:25 schreef Sickert het volgende:
jullie snappen het ook niet he
daarom zijn jullie ook voor Feyenoord
Dan moet je hem ff updaten..quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Volgens mijn spellingschecker is Feyenoord fout!
moet Feijenoord zijn
Niks mis met Zeeland overigens, zolang je er maar een weekje hoeft te zijn!
Feyenoord is een professionele voetbalvereniging in Rotterdam. Voorheen heette de club SC Feijenoord Rotterdam, maar de club internationaliseerde de naam in de jaren zeventig. Feyenoord speelde toen regelmatig Europacupwedstrijden en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'. De club werd opgesplitst in SC Feyenoord, de amateurtak, en Feyenoord Rotterdam, de proftak.[1] Feyenoord werd op 19 juli 1908 opgericht.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moet je hem ff updaten..
Wat was het ook alweer Keltie.. in de jaren 70 was dat toch veranderd??
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feyenoord is een professionele voetbalvereniging in Rotterdam. Voorheen heette de club SC Feijenoord Rotterdam, maar de club internationaliseerde de naam in de jaren zeventig. Feyenoord speelde toen regelmatig Europacupwedstrijden en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'. De club werd opgesplitst in SC Feyenoord, de amateurtak, en Feyenoord Rotterdam, de proftak.[1] Feyenoord werd op 19 juli 1908 opgericht.
Me huidige baas nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Zijn ze weer eens niet lief voor je??
Ach zolang je niet naar de klant gaat waar je gedetacheerd zat, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Me huidige baas niet
relatiebeding enzo
Ik ga dus naar de klant waar ik nu zitquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach zolang je niet naar de klant gaat waar je gedetacheerd zat, is er niks aan de hand.
Anders kunnen ze moeilijk doen, maar zelfs dan is er een kleine kans dat ze je echt tegen kunnen houden.
Tja, dan haal je het je zelf ook gewoon op de hals.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ga dus naar de klant waar ik nu zit
maar ik was sowieso vertrokken en dan wellicht naar de concurrent. dus hoe dan ook ik was weg.
mooi roze vestjequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nieuwe foto's uit mijn kinderjaren ontdekt
http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=7734
de klant waren ze al kwijt alleen dat beseffen ze nog niet. ik ziet hier, maar logica zou niet als ik weg zou gaan iemand anders neer kunnen zetten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, dan haal je het je zelf ook gewoon op de hals.
Je oude baas kan nu heel moeilijk gaan doen. Ik denk niet dat hij het tegen kan houden, maar waarschijnlijk staat er wel ergens beschreven dat jij niet zomaar naar de directe klant mag gaan.
Naar een concurrent gaan doen ze niet moeilijk over. Dat kost ze niet direct geld. Nu raken ze jou kwijt en belangrijker ook een klant/opdracht.
Succes en nu maar hopen dat je baas zich er gewoon direct bij neerlegt en niet via de rechter zijn gelijk gaat proberen te halen.
In zoverre is die spellingschecker best correct, geen enkele buitenlander die nu nog feijenoord hoeft uit te spreken, Europees doen ze toch niet meer mee.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Feyenoord is een professionele voetbalvereniging in Rotterdam. Voorheen heette de club SC Feijenoord Rotterdam, maar de club internationaliseerde de naam in de jaren zeventig. Feyenoord speelde toen regelmatig Europacupwedstrijden en buitenlanders hadden moeite met het uitspreken van de 'ij'. De club werd opgesplitst in SC Feyenoord, de amateurtak, en Feyenoord Rotterdam, de proftak.[1] Feyenoord werd op 19 juli 1908 opgericht.
2x per jaar een Europese uitwedstrijd spelen en vervolgens een grote mond hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dus eigenlijk is die spellingschecker van Jorrit best correct.
Je kan wel zien hoe gevoelig jij bent als het over feyenoord gaat he (of moet ik zeggen feijenoord?)quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:35 schreef FJD het volgende:
[..]
2x per jaar een Europese uitwedstrijd spelen en vervolgens een grote mond hebben
De spelling checker is niet correct, want het verhaal zegt dat Feyenoord sindsdien de naam feyenoord draagt. Het zegt niets over de huidige wedstrijden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je kan wel zien hoe gevoelig jij bent als het over feyenoord gaat he (of moet ik zeggen feijenoord?)![]()
Het gaat er nu even om dat die spellingschecker best correct is met de vertaling gezien het verhaal van keltie
Ja maar zo denk ik eventjes nietquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:52 schreef ursel het volgende:
[..]
De spelling checker is niet correct, want het verhaal zegt dat Feyenoord sindsdien de naam feyenoord draagt. Het zegt niets over de huidige wedstrijden.
Alle ajaxieden denken te simpel idd..quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja maar zo denk ik eventjes niet
Als we Machlas kopen dan worden we vast kampioen!quote:
Ow, kut, Perez kan toch wel scoren, weet je wat we halen hem terug..quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Als we Machlas kopen dan worden we vast kampioen!
Als we Huntelaar kopen dan kunnen we een vuist maken in Europa!
Frankiequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prachtig die Ajax - Feyenoord discussies
Ferdi & Ursel
"Als we Charisteas kopen dan hebben wij in ieder geval een spits van boven ons niveau"quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Als we Machlas kopen dan worden we vast kampioen! hebben we iemand die mooie schwalbes maakt![]()
Als we Huntelaar kopen dan kunnen we een vuist maken in Europa! dan hebben we een topscorer erbij.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:45 schreef RudyCarell het volgende:
Voor de fans: C&C 3 kanes wrath is er...
en jp die ons bang wil makenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
gaat hier alleen maar over voetbal
Maar wij pretenderen iig niet verheven te zijn boven de rest v/d wereldquote:Op vrijdag 21 maart 2008 06:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
"Als we Charisteas kopen dan hebben wij in ieder geval een spits van boven ons niveau"
"Als we Mols kopen bla bla bla"
Wat is het nou het grootste probleem waar Europe mee te maken krijgt? De huizen markt zal niet instorten (want lang rentevasteperiode en strengere controle), de banken zullen niet omvallen (want hele beperkte belangen in US banken) en de economie zal echt niet in elkaar donderen (we hebben een grotere economie dan de VS en we hangen ook nog eens veel meer aan Azie dan aan de VS).quote:
Goed he, toen wist ik het allemaal alquote:
Tis erg rustigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:48 schreef FJD het volgende:
Lekkere goede vrijdag is het zo zonder Ursel
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:54 schreef staticdata het volgende:
Tis erg rustig.
Gelukkig F1 van het weekend met tropische stormen
Belangrijkere zaken in de ochtend, verhaal volgtquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:48 schreef FJD het volgende:
Lekkere goede vrijdag is het zo zonder Ursel
Oh, je hebt de schutting weggehaaldquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Belangrijkere zaken in de ochtend, verhaal volgt
hmmm kwalificatie laat ik schieten. de race op zondagochtend is belangrijkerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Even kijken hoe het morgen met de slaap staat maar ik gok dat ik wel live ga kijkenVerkoop het hier wel onder het kopje "werken aan de verdediging van m'n scriptie"
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:02 schreef ursel het volgende:
Je bent een week weg en niemand mist je, je bent een ochtend wat later en je wordt gemist..
Ik heb het over hier..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hele Bof forum volgespamt in die week
Ik vind het anders een redelijke lang verhaalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:26 schreef ursel het volgende:
Goed, het kort geding:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik vind het anders een redelijke lang verhaal
Laat ik het zo zeggen, het was niet de makkelijkste kostquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef ursel het volgende:
Ik zal wel weer weg gaan..
Blijkbaar heb ik namelijk iedereen weggejaagt..![]()
Geeft niet..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het was niet de makkelijkste kost
Tja, vervelend dat het nu deze wending heeft genomen.
Succes ermee! Meer kan ik er niet van maken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:10 schreef FJD het volgende:
Wat is het nou het grootste probleem waar Europe mee te maken krijgt? De huizen markt zal niet instorten (want lang rentevasteperiode en strengere controle), de banken zullen niet omvallen (want hele beperkte belangen in US banken) en de economie zal echt niet in elkaar donderen (we hebben een grotere economie dan de VS en we hangen ook nog eens veel meer aan Azie dan aan de VS).
Was het maar zo feest, wij krijgen doordat amerika als de grootste economie wordt gezien er ook mee te maken. Zo werkt het helaas op de beurzen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:10 schreef Sickert het volgende:
Wanneer leren we nou eens dat de wereld niet alleen om Amerika draait?
laat de boel daar lekker instorten... Who gives a fuck
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:10 schreef Sickert het volgende:
Wanneer leren we nou eens dat de wereld niet alleen om Amerika draait?
laat de boel daar lekker instorten... Who gives a fuck
Waarvan? Ik zeg niet dat we gevrijwaard blijven van enige impact maar de manier waarop we angstvallig naar de VS kijken is wat mij betreft echt zwaar overdreven. Nederland is bij uitstek een doorvoer land en als we dan kijken naar wat we het meest doorvoeren dan zul je wel bij de haven van Rotterdam uitkomen die grondstoffen doorvoert wat nou niet echt een gevaarlijke business is op dit moment.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:49 schreef jpjedi het volgende:
Export?
Toerisme is idd bij uitstek een sector die er wat van gaat merken maar de manier waarop het gebracht wordt is wat mij betreft echt zwaar overtrokkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:37 schreef staticdata het volgende:
Nu al, dat exporterende bedrijven het moeilijk krijgen omdat Amerika geen producten meer afneemt.
Toeristen komen niet meer naar NL/europa
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Overigens niks mis met de VS vind ik
Behalve natuurlijk de arrogante houding waarmee ze denken de wereld naar hun hand te kunnen zetten en humanitaire regels te kunnen brekenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Overigens niks mis met de VS vind ik
Dierenseksquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:32 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Net ff snel Sickert z'n computer gehacked..
Kwam ik deze jeugdfoto van hem tegen..
[ afbeelding ]
Komende herfst?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:58 schreef Mr_Baus het volgende:
HECKLER & KOCH!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOOBTUBE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LASER + ACOG!!!!!!![]()
Wanneer gaan we weer eens Airsoften, jongens?![]()
Absoluut! Voor minder doe ik het nietquote:Op zondag 23 maart 2008 15:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Komende herfst?
Dan wel weer nageltje kloppen in LC
neuh.. iets met linedancen ofzoquote:
Graag zelfsquote:
Yup. Weet niet hoe Ajax speelt maar voor Feyenoord is het weer te kansloos voor woorden. De 1e helft laten ze zich onder de voet lopen. De 2e helft moeten ze Sparta gewoon over de knie leggen maar lukt het niet en dan gaat Sparta er alsnog met de winst vandoor. Het is niet echt verdiend en Jol heeft er ook zeker wat mee te maken (handsbal door laten gaan waaruit Sparta scoort, doelpunt maken wat onterecht wordt afgekeurd) maar uiteindelijk moet je Sparta gewoon over de knie leggen en met 3 punten het Kasteel verlatenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
Psv lacht zich dood
Excelsior om precies te zijn.quote:
ik had alle hoop ver voor de winterstop al opgegevenquote:Op zondag 23 maart 2008 17:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Excelsior om precies te zijn.
Ik snap wel dat je door de traantjes heen niet meer zo goed kon rekenen
Je wil het gewoon niet snappen hequote:Op zondag 23 maart 2008 18:08 schreef Sickert het volgende:
hoeveel kans op punten had Feyenoord ook al weer?
Die was van Puniquote:
lul er maar overheenquote:Op zondag 23 maart 2008 18:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Die was van Puni
Technisch gezien was het het beste geweest als zowel Feyenoord als Ajax hadden gewonnen. Dan hadden ze nog maar 6 punten hoeven te halen uit de laatste vier wedstrijden en aangezien de concurrentie niet meer alle wedstrijden kan winnen zouden 4 punten ook nog wel genoeg zijn geweest
"maar uiteindelijk moet je Sparta gewoon over de knie leggen en met 3 punten het Kasteel verlaten "quote:
Duidelijkquote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef FJD het volgende:
Weet niet hoe Ajax speelt
quote:Op zondag 23 maart 2008 19:57 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Airsoft?????? HECKLER & KOCH????
Pffffff.
I like the real ones!! IWA 2008![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Staat er een Rus naast me, zegt die; "its a nice people popper"quote:Op zondag 23 maart 2008 20:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
HK416
Airsoft of niet, het blijft leuk
![]()
Maar het echte werk is een stuk gaver jaMooie foto's
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:35 schreef -chiel- het volgende:
Staat er een Rus naast me, zegt die; "its a nice people popper"
Ja idd, zo klonk het ook!quote:Op zondag 23 maart 2008 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Het erge is dat je bijna zeker weet dat hij het meent
Gewoon zonder blikken of blozen (en vooral met Amerikaans accent) zeggen "Yeah, they thought so at high school"quote:Op zondag 23 maart 2008 20:38 schreef -chiel- het volgende:
Ja idd, zo klonk het ook!
Hier ook aardig wat filmpjes afgekeken de afgelopen dagen..quote:Op maandag 24 maart 2008 15:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Relaxte filmavond bij vrienden gisterBen wel nu wel gaaaaaaar, maar 4 uur geslapen
Je zit goed, dit is het gay-topic..quote:Op maandag 24 maart 2008 21:52 schreef lancome het volgende:
Verkeerd topic ... sorry!!
OMFG wat een vette guns!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:57 schreef -chiel- het volgende:
I like the real ones!! IWA 2008![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Blijf gewoon thuisquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker weerHet staat hier in de woonwijk al vast
7:15 in de auto, om 8:15 weer thuis. je komt rotterdam gewoon niet inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Blijf gewoon thuisNet alsof het nut heeft om nu naar je werk te gaan
[ afbeelding ]
05.15 in de auto, 06.50 op kantoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
7:15 in de auto, om 8:15 weer thuis. je komt rotterdam gewoon niet in
gelukkig kan ik inloggen vanuit huis
ik hou er gewoon rekening mee dat ik ook vanuit huis kan werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
05.15 in de auto, 06.50 op kantoor![]()
rekening met de omstandigheden houden heet dat paupers
die luxe heb ik nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik hou er gewoon rekening mee dat ik ook vanuit huis kan werken
6.15 van huis -> 7.05 op de zaak. Geluk hebben dat het bij Den Bosch totaal vaststaat heet dat denk ik..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
05.15 in de auto, 06.50 op kantoor![]()
rekening met de omstandigheden houden heet dat paupers
jij hoef helemaal neit op tijd te komen dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:26 schreef Keltie het volgende:
[..]
6.15 van huis -> 7.05 op de zaak. Geluk hebben dat het bij Den Bosch totaal vaststaat heet dat denk ik..
Lees ik net pas, zenuwen zeker...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:11 schreef FJD het volgende:
Nog 18 uur en dan heb ik graag dat jullie mij aan gaan spreken met "Master of Science"
En dan ben je nu al wakker?!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:20 schreef FJD het volgende:
Ik hoef pas om 13:00 weg dus dat scheelt
Goedemorgen
Zenuwen denk ikquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:41 schreef RudyCarell het volgende:
En dan ben je nu al wakker?!
En je zieke vriendin verzorgen?quote:
succes!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:46 schreef staticdata het volgende:
Hey de anwb site zegt dat er nu maar 0 km file is. ik ga denk ik maar op pad![]()
quote:De huidige files en/of bijzonderheden zijn:
A1 van Osnabruck naar Apeldoorn
» Tussen Hengelo en Knooppunt Azelo 2 km. langzaam rijdend verkeer
A1 van Hengelo naar Apeldoorn
» Tussen Knooppunt Azelo en Markelo 7 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
» Tussen Rijssen en Lochem 5 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
» Tussen Lochem en Twello 12 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A1 van Amersfoort naar Amsterdam
» Tussen Knooppunt Hoevelaken en Bunschoten 4 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A1 van Amersfoort naar Amsterdam
» Tussen Blaricum en Muiden 11 km. stilstaand verkeer
A1 van Amsterdam naar Amersfoort
» Tussen Diemen en Muiden 2 km. stilstaand verkeer
» Tussen Gooimeer en Laren 3 km. langzaam rijdend verkeer
» Tussen Knooppunt Eemnes en Bunschoten 5 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
» Tussen Bunschoten en Knooppunt Hoevelaken 2 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A1 van Apeldoorn naar Hengelo
» Tussen Twello en Deventer 2 km. langzaam rijdend verkeer
A2 van Amsterdam naar Utrecht
» Tussen Knooppunt Holendrecht en Abcoude 2 km. langzaam rijdend verkeer
» Tussen Abcoude en Breukelen 4 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
» Tussen Breukelen en Utrecht-Centrum 4 km. langzaam rijdend verkeer
A2 van Eindhoven naar Maastricht
» Tussen Roosteren en Born 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A2 van Eindhoven naar Maastricht
» Tussen Meerssen en Maastricht 2 km. stilstaand verkeer
A2 van Amsterdam naar Luik
» Tussen Vught en Kerkdriel 8 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer, ongeval met vrachtwagen(s)
A2 van Utrecht naar s-Hertogenbosch
» Ter hoogte van Maasbrug: rechter rijstro(o)k(en) afgesloten, ongeval met vrachtwagen(s)
A2 van Utrecht naar s-Hertogenbosch
» Tussen Waardenburg en Maasbrug 10 km. langzaam rijdend verkeer, afremmend verkeer als gevolg van kijkers naar ongeval(len)
A2 van Amsterdam naar Luik
» Tussen Sint Michielsgestel en Vught 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A2 van s-Hertogenbosch naar Eindhoven
» Tussen Boxtel-Noord en Best-West 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A2 van s-Hertogenbosch naar Eindhoven
» Tussen Boxtel en Best-West 3 km. langzaam rijdend verkeer
A2 van Maastricht naar Eindhoven
» Tussen Weert-Noord en Knooppunt Leenderheide 14 km. stilstaand verkeer
A2 van Utrecht naar Amsterdam
» Tussen Maarssen en Vinkeveen 6 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A4 van Amsterdam naar Delft
» Tussen Hoofddorp en Nieuw-Vennep 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
» Tussen Roelofarendsveen en Zoeterwoude-Dorp 8 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
» Tussen Plaspoelpolder en Wateringen 2 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A4 van Antwerpen naar Bergen op Zoom
» Tussen Hoogerheide en Knooppunt Zoomland 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A4 van Hoogvliet naar Vlaardingen
» Tussen Benelux en Kethelplein 4 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A4 van Delft naar Amsterdam
» Tussen Wateringen en Knooppunt Ypenburg 3 km. stilstaand verkeer
» Tussen Leidschendam en Zoeterwoude-Rijndijk 9 km. langzaam rijdend verkeer
» Tussen Hoogmade en Ringvaart-Aquaduct 6 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
» Tussen Nieuw-Vennep en Hoofddorp 3 km. langzaam rijdend verkeer
» Tussen Schiphol en De Nieuwe Meer 4 km. stilstaand verkeer
A6 van Lelystad naar Muiden
» Tussen Almere-Buiten-West en Muiderberg 13 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A7 van Bremen naar Groningen
» Tussen Sappemeer en Westerbroek 7 km. stilstaand verkeer, eerder(e) ongeval(len)
A7 van Groningen naar Heerenveen
» Tussen De Haven en Tijnje 8 km. stilstaand verkeer
A7 van Heerenveen naar Afsluitdijk
» Tussen Oudehaske en Joure-West 3 km. stilstaand verkeer
A7 van Hoorn naar Zaandam
» Tussen Avenhorn en Knooppunt Zaandam 22 km. langzaam rijdend verkeer
A7 van Heerenveen naar Groningen
» Tussen Tjalleberd en Tijnje 5 km. langzaam rijdend verkeer, ongeval(len)
A7 van Heerenveen naar Groningen
» Tussen Hoogkerk en Groningen-West 2 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A8 van Zaandam naar Amsterdam
» Tussen Krommenie en Coenplein 6 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A9 van Alkmaar naar Amstelveen
» Tussen Heemskerk en Raasdorp 19 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A9 van Den Helder naar Diemen
» Tussen Heiloo en Akersloot 6 km. langzaam rijdend verkeer
A9 van Alkmaar naar Amstelveen
» Tussen Knooppunt Badhoevedorp en Brug over de Ringvaart 2 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A10 Buitenring
» Tussen Coenplein en Westpoort 2 km. stilstaand verkeer
A10 Buitenring
» Tussen Geuzenveld en RAI 5 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A10 Binnenring
» Tussen Durgerdam en RAI 8 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A10 Binnenring
» Tussen RAI en Sloten 2 km. langzaam rijdend verkeer
A12 van Oberhausen naar Arnhem
» Tussen Beek en Duiven 5 km. langzaam rijdend verkeer
A12 van Oberhausen naar Arnhem
» Tussen Duiven en Knooppunt Velperbroek 3 km. stilstaand verkeer
A12 van Arnhem naar Utrecht
» Tussen Knooppunt Waterberg en Knooppunt Grijsoord 2 km. stilstaand verkeer
» Tussen Maanderbroek en Maarsbergen 2 km. stilstaand verkeer
» Tussen Veenendaal en Maarsbergen 2 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A12 van Utrecht naar Den Haag
» Tussen Knooppunt Lunetten en Bodegraven 21 km. stilstaand verkeer, ongeval(len)
A12 van Utrecht naar Den Haag
» Tussen Bleiswijk en Zoetermeer-Centrum 3 km. langzaam rijdend verkeer
A12 van Den Haag naar Utrecht
» Tussen Zoetermeer-Centrum en Nieuwerbrug 25 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer, afremmend verkeer als gevolg van kijkers naar ongeval(len)
A12 van Den Haag naar Utrecht
» Tussen Knooppunt Oudenrijn en Knooppunt Lunetten 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A12 van Utrecht naar Arnhem
» Tussen Veenendaal en Oosterbeek 4 km. stilstaand verkeer
A13 van Rijswijk naar Rotterdam
» Tussen Knooppunt Prins Clausplein en Berkel en Rodenrijs 12 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A13 van Rotterdam naar Rijswijk
» Tussen Berkel en Rodenrijs en Delft 6 km. langzaam rijdend verkeer
A15 van Nijmegen naar Rotterdam
» Tussen Leerdam en Knooppunt Ridderkerk-Zuid 31 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A15 van Rozenburg naar Ridderkerk
» Tussen Benelux en Knooppunt Vaanplein 5 km. langzaam rijdend verkeer
A15 van Rozenburg naar Ridderkerk
» Tussen Knooppunt Ridderkerk-Noord en Knooppunt Ridderkerk-Zuid 3 km. stilstaand verkeer
A15 van Ridderkerk naar Gorinchem
» Tussen Hardinxveld-Giessendam en Knooppunt Gorinchem 2 km. langzaam rijdend verkeer
A16 van Rotterdam naar Breda
» Tussen Knooppunt Terbregseplein en Feijenoord 5 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer, op de parallelbaan
A16 van Rotterdam naar Breda
» Tussen Knooppunt Terbregseplein en Knooppunt Ridderkerk-Noord 10 km. stilstaand verkeer
A16 van Rotterdam naar Antwerpen
» Tussen Prinsenbeek en Rijsbergen 4 km. stilstaand verkeer, ongeval met vrachtwagen(s)
A16 van Antwerpen naar Rotterdam
» Tussen Galder en Knooppunt Zonzeel 6 km. stilstaand verkeer
A16 van Breda naar Rotterdam
» Tussen Prinsenbeek en Zevenbergschen Hoek 4 km. stilstaand verkeer
» Tussen Zevenbergschen Hoek en Hendrik-Ido-Ambacht 16 km. stilstaand verkeer
» Tussen Knooppunt Ridderkerk-Noord en Knooppunt Terbregseplein 5 km. stilstaand verkeer
» Tussen Hendrik-Ido-Ambacht en Knooppunt Terbregseplein 6 km. stilstaand verkeer
» Tussen Knooppunt Ridderkerk-Noord en Knooppunt Terbregseplein 6 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer, op de parallelbaan
A18 van Varsseveld naar Zevenaar
» Tussen Didam en Oud-Dijk 2 km. langzaam rijdend verkeer
A20 van Gouda naar Hoek van Holland
» Tussen Moordrecht en Rotterdam-Centrum 14 km. stilstaand verkeer
A20 van Hoek van Holland naar Gouda
» Tussen Knooppunt Westerlee en Vlaardingen-West 6 km. stilstaand verkeer, ongeval(len)
A20 van Hoek van Holland naar Gouda
» Tussen Spaansepolder en Knooppunt Terbregseplein 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A22 van Beverwijk naar Velsen
» Tussen Beverwijk en IJmuiden 5 km. stilstaand verkeer
A27 van Almere naar Utrecht
» Tussen Almere en Huizen 9 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A27 van Almere naar Utrecht
» Tussen Knooppunt Eemnes en Bilthoven 8 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A27 van Utrecht naar Gorinchem
» Tussen Knooppunt Everdingen en Noordeloos 5 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A27 van Almere naar Breda
» Tussen Lexmond en Knooppunt Gorinchem 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A27 van Almere naar Breda
» Tussen Noordeloos en Avelingen 2 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A27 van Gorinchem naar Breda
» Tussen Hank en Sint Annabosch 20 km. stilstaand verkeer
A27 van Breda naar Gorinchem
» Tussen Oosterhout en Geertruidenberg 5 km. stilstaand verkeer
A27 van Breda naar Gorinchem
» Tussen Hank en Werkendam 5 km. stilstaand verkeer
A27 van Breda naar Almere
» Tussen Knooppunt Gorinchem en Lexmond 4 km. stilstaand verkeer
A27 van Gorinchem naar Utrecht
» Tussen Lexmond en Houten 7 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A28 van Assen naar Zwolle
» Tussen De Wijk en Dalfsen 13 km. stilstaand verkeer
A28 van Zwolle naar Amersfoort
» Tussen Strand Horst en Strand Nulde 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A28 van Zwolle naar Utrecht
» Tussen Nijkerk en Amersfoort-Zuid 8 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A28 van Utrecht naar Amersfoort
» Tussen Knooppunt Rijnsweerd en Den Dolder 2 km. stilstaand verkeer, eerder(e) ongeval(len)
A28 van Amersfoort naar Zwolle
» Tussen t Harde en Zwolle-Zuid 5 km. stilstaand verkeer
A29 van Bergen op Zoom naar Rotterdam
» Tussen Oud-Beijerland en Knooppunt Vaanplein 5 km. stilstaand verkeer
A32 van Heerenveen naar Meppel
» Tussen Steenwijk-Zuid en Lankhorst 8 km. stilstaand verkeer
N32 van Meppel naar Leeuwarden
» Tussen Sneek en Drachten 3 km. langzaam rijdend verkeer
A44 van Wassenaar naar Amsterdam
» Tussen Kaag-Dorp en Burgerveen 2 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
A50 van Arnhem naar Oss
» Tussen Knooppunt Grijsoord en Renkum 6 km. stilstaand verkeer
A50 van Arnhem naar Oss
» Tussen Heteren en Knooppunt Ewijk 5 km. stilstaand verkeer
A50 van Oss naar Arnhem
» Tussen Knooppunt Ewijk en Knooppunt Valburg 2 km. stilstaand verkeer
A50 van Apeldoorn naar Zwolle
» Tussen Epe en Heerde 6 km. stilstaand verkeer
N57 van Brouwersdam naar Middelburg
» Ter hoogte van Oosterscheldekering: het wordt aanbevolen om een andere route te kiezen, harde wind
A58 van Eindhoven naar Breda
» Tussen Knooppunt Ekkersweijer en Sint Annabosch 15 km. stilstaand verkeer
A58 van Bergen op Zoom naar Vlissingen
» Tussen Heinkenszand en Industriegebied Arnestein 3 km. langzaam rijdend verkeer, eerder(e) ongeval(len)
A58 van Bergen op Zoom naar Breda
» Tussen Roosendaal-Oost en Sint Willebrord 5 km. stilstaand verkeer
A58 van Bergen op Zoom naar Breda
» Tussen Sint Willebrord en Princeville 6 km. stilstaand verkeer
A58 van Breda naar Tilburg
» Tussen Galder en Sint Annabosch 4 km. langzaam rijdend verkeer
A58 van Breda naar Eindhoven
» Tussen De Baars en Moergestel 2 km. stilstaand verkeer
A59 van Oss naar Hellegatsplein
» Tussen Made en Knooppunt Zonzeel 5 km. langzaam rijdend verkeer
A59 van Oss naar Hellegatsplein
» Tussen Knooppunt Noordhoek en Knooppunt Hellegatsplein 10 km. langzaam rijdend verkeer
A59 van Hellegatsplein naar Oss
» Ter hoogte van A59 vanuit Waalwijk: verbindingsweg afgesloten, ongeval met vrachtwagen(s)
» Tussen 's-Hertogenbosch West en Empel 5 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer, ongeval met vrachtwagen(s)
» Tussen Oss en Paalgraven 4 km. langzaam rijdend verkeer
A67 van Venlo naar Eindhoven
» Tussen Someren en Geldrop 3 km. stilstaand verkeer
A67 van Eindhoven naar Turnhout
» Tussen Knooppunt Leenderheide en Knooppunt De Hogt 3 km. stilstaand verkeer
A76 van Heerlen naar Geleen
» Tussen Voerendaal en Schinnen 3 km. langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
N325 van Knooppunt Velperbroek naar Arnhem
» Tussen Velperbroek en Huissen 2 km. stilstaand verkeer
N325 van Kleve naar Arnhem
» Tussen Elden-Overmaat en Westervoort 4 km. stilstaand verkeer
A326 van Wijchen naar Bankhoef
» Tussen Beuningen en Bankhoef 3 km. stilstaand verkeer
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:46 schreef staticdata het volgende:
Hey de anwb site zegt dat er nu maar 0 km file is. ik ga denk ik maar op pad![]()
Is dat zo? We gaan het straks eens even voorleggen aan m'n directeurquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij hoef helemaal neit op tijd te komen dat scheelt dan weer
Nog maar 742quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog maar 820 kmM'n pa zit ook thuis want die moet over de van Brienenoordbrug en daar staat 40 km
nou ja, ik bedoel meer of je nu canyon tower defense doet of iets later komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is dat zo? We gaan het straks eens even voorleggen aan m'n directeur
Mwah, heb vorige week toch nog redelijk wat werk verzetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou ja, ik bedoel meer of je nu canyon tower defense doet of iets later komt
Van 0 naar 664 in minder dan een half uurquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Van 0 naar 664 in minder dan een half uurDrukke spits, is er wat gebeurd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |