Huillie, ga dan naar een buitenbad, daar zijn geen bejaardenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Fietsen of zwemmen![]()
Een sport beoefenen zonder vooruit te komen is als sex met condoom; iedereen roept dat het echt niet zo veel verschilt maar in werkelijkheid slaat het totaal nergens op![]()
Sporten doe je in de buitenlucht.
-edit-
Kut. Pwned by Static![]()
Ik ga wel naar Scheveningenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Huillie, ga dan naar een buitenbad, daar zijn geen bejaarden
Je hebt ook kleinere buitenbaden hoor, ben je ook wat sneller klaar met een baantje..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga wel naar ScheveningenLekker in zee
Ben net terug van een strandwandeling. Zon en wind is super strandweer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
hmmm...dat is minder...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat de laagste snelheid gebruiken voor beide.
Cool, maar jij had toch al een 40" waar je niks mee deed? Waarom er nog een 37" naast zetten?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Viro het volgende:
[..]
hmmm...dat is minder...
Btw : ben net met me pa even wezen kijken voor een monitor voor zijn pc (oude crt scherm heeft het begeven) komen we thuis met het volgende : een 19 inch acer scherm voor zijn pc en voor mij Een 37" HD tv'tje voor mij
Breedbeeld TV...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Cool, maar jij had toch al een 40" waar je niks mee deed? Waarom er nog een 37" naast zetten?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent een dag te laatquote:
Breedbeeld is echt super man.quote:
Een 42 inch plasma tv (verjaardags kado + hd readyquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Cool, maar jij had toch al een 40" waar je niks mee deed? Waarom er nog een 37" naast zetten?
Oe.. ik zie een gaatje..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:24 schreef FJD het volgende:
http://buienradar.nl/
Ursel! Het is straks droog!
als je goed timed
* Dingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:20 schreef Incolumis het volgende:
edit: damn ik voel me net ispy zo met zo'n 1-smilie post![]()
No diving?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
* Ding
Post met een ping van 2 uit mijn hotel hier in Domburg
[ afbeelding ]
maar ook geen Nederlandsquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:34 schreef Sickert het volgende:
in Zeeland spreken ze helemaal geen engels!!
maar dat komt vooral omdat geen hond naar Zeeland op vakantie wilquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef Sickert het volgende:
Sterker nog:
ze kunnen daar niet eens zulke Hotels bouwen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:39 schreef FJD het volgende:
[..]
maar dat komt vooral omdat geen hond naar Zeeland op vakantie wil
Eerst JP op z'n flikker geven en daarna jouquote:
Fair plan..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Eerst JP op z'n flikker geven en daarna jou![]()
Sounds like a plan
nou weet ik niet veel van voetbal, maar lurling heeft het nooit echt goed gedaan in de kuipquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou weet ik niet veel van voetbal, maar lurling heeft het nooit echt goed gedaan in de kuipook niet toen hij bij Feyenoord speelde.
quote:Lurling: "Hoef niet populairste man van Rotterdam te zijn"
Het komt waarschijnlijk nooit meer goed tussen het Feyenoord-legioen en Anthony Lurling. De aanvaller haalde zich ooit de woede van de Rotterdamse fans op de hals door als speler van SC Heerenveen Bonaventure Kalou een rode kaart aan te smeren en werd ook in zijn periode als Feyenoord-speler regelmatig uitgefloten. Nu hij het shirt van NAC Breda draagt, wordt hij tijdens elk bezoek aan de Kuip ook getrakteerd op een fluitconcert. Zo ook dinsdag, tijdens de halve finale van de KNVB beker.
Vanaf de eerste minuut werd Lurling bij ieder balcontact uitgefloten en werden er liedjes gezongen over het mogelijke beroep van zijn moeder. De spits zelf werd daar niet warm of koud van. "Ach, ik hoef niet de populairste man van Rotterdam te zijn. Ik vind Rotterdam sowieso geen leuke stad, trouwens. Ik heb hier een aantal maanden gewoond, maar was blij dat ik weer terug in Brabant was. Of de hatelijke ontvangst van de Feyenoord-fans me tegenviel? Nou, nee. Ik had ook niet verwacht dat ik hier met een bosje bloemen onthaald zou worden, hoor", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
Het liedje was al ingestudeerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 07:58 schreef staticdata het volgende:
nou weet ik niet veel van voetbal, maar lurling heeft het nooit echt goed gedaan in de kuipook niet toen hij bij Feyenoord speelde.
Oe.. dat lijkt me een strak plan ja..quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Het liedje was al ingestudeerd
Vrijdag weten we hoe we aan kaarten voor de beker moeten komen. Ik zal m'n pa eens vragen of hij nog connecties heeft
Vrijdag weet Keltie meer en ik spreek volgende week m'n pas dus dan probeer ik er natuurlijk 3 los te frutselenquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:32 schreef ursel het volgende:
Oe.. dat lijkt me een strak plan ja..![]()
Whehe... straks zitten wij er wel en Keltie niet..![]()
Ik vrees het ook ja. Dat we zo door Rotterdam lopen "is dat de wind?" "Ow noes het is vloek van Keltie die ons continue uitfluit"quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:41 schreef ursel het volgende:
Dan worden we elke keer weer uitgefloten zodra we in rotterdam zijn..
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef ursel het volgende:
[..]
op specialer verzoek van Cardi gaan we een dag door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |