Die ga ik op mijn gemakkie eens luisterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dan moet je gauw meer leren kennen
Om te beginnen:
Tuesday Afternoon (met een sprookjesachtig einde, bijna klassiek)
Ride My See Saw (skip de eerste 40 seconden, die slaan nergens op)
Question
Enjoy
Tofquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ga ik op mijn gemakkie eens luisteren
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt gelijk, ik vroeg er ook om MM, maar ik vond het achteraf minder als verwacht. En Freek moet niet zo dom doen om Ramses te bashen!!! Wat had Sanne als repliek dan??
Moet je zien wat voor mooie zonsondergang ik vanavond heb weten vast te leggen!!!
[ afbeelding ]
Sanne stelde als repliek dat Freek er een zooitje van had gemaakt door een lied uiterst vals te zingen en dat Ramses meer muziek in zijn pink had dan Freek in z'n hele lichaam.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt gelijk, ik vroeg er ook om MM, maar ik vond het achteraf minder als verwacht. En Freek moet niet zo dom doen om Ramses te bashen!!! Wat had Sanne als repliek dan??
Moet je zien wat voor mooie zonsondergang ik vanavond heb weten vast te leggen!!!
[ afbeelding ]
Niet gezien, waar/wat?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg MM, had je nog gereageerd op mijn uitdaging
Prima... ik moet in april nog een keer richting A-dam geloof ik... zal het tzt wel een keer melden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef MadMaster het volgende:
WG, nog even terug komen op gisterenavond...
Met mensen die ik ken én die voor andere clubs zijn dan ik spreek ik altijd af dat ze het mij over alles kunnen hebben, behalve over voetbal.
Om de verstandhouding goed te houden stel ik je hetzelfde voor.
Over die dvd. Als je hem in een van je wereldwijde webshops kan vinden, niet te duur en met engelse ondertiteling, zal ik hem kopen ook. Met Duits gaat wel, maar is toch te lastigquote:
Had dat bericht niet gezien, ben de laatste dagen hier weinig geweest wegens andere zaken...quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over die dvd. Als je hem in een van je wereldwijde webshops kan vinden, niet te duur en met engelse ondertiteling, zal ik hem kopen ook. Met Duits gaat wel, maar is toch te lastig
(Desalniettemin er erg blij mee Whiteguy) En dan heb jij toch ook weer je eerlijkheid en rechten enzo
Foto, foto...quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:38 schreef PhysicsRules het volgende:Dacht, laat ik mijn gezicht hier maar weer eens zien!
quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Alles is een beetje overdreven, maar de belangrijkste dingen zijn wel
Hellphonequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had dat bericht niet gezien, ben de laatste dagen hier weinig geweest wegens andere zaken...
Hoe heet die film dan? Wil wel een poging voor je wagen...
Dat kind groeit veel te hardquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:38 schreef PhysicsRules het volgende:Dacht, laat ik mijn gezicht hier maar weer eens zien!
op deze foto ziet hij er wat ouder uit dan normaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat kind groeit veel te hard
Nee, ik wist niet dat hij al weer zo oud was, hij is nog steeds lief
Heeft hij rood haar?
[ afbeelding ]
http://www.nlstore.nl/sho(...)9130236132-DRAMA.htmquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hellphone
Hij is erg cheesy en slecht, toch vond ik hem leuk
Die jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
http://www.nlstore.nl/sho(...)9130236132-DRAMA.htm
?
Via bol.com en proxis.be is 'ie ook te koop, weet niet of er ondertiteling bij zit.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hellphone
Hij is erg cheesy en slecht, toch vond ik hem leuk
MOVIE - HELLPHONEquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die jaMaar niet voorradig en ik zie niks van ondertiteling erbij staan
Sarah Bettens van K's Choice is al jaren geleden uit de kast gekomen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
* Trekt K's Choice weer eens uit de kast
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sarah Bettens van K's Choice is al jaren geleden uit de kast gekomen...
Waar zijn de Groninger studentes hier... ????quote:In een studentenhuis in Groningen is
bij een korte uitslaande brand een dode
gevallen.De brand brak vanochtend kort
voor 6 uur uit.De 24 andere bewoners
zijn geëvacueerd.Het studentenhuis was
in een gerenoveerd pakhuis en had vijf
verdiepingen.De oorzaak is niet bekend.
Soempie woont niet met zoveel mensen in een huis en LB dacht ik ook niet. Etcie woont helemaal niet in Groningen, die hoort dus ook veilig te zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zijn de Groninger studentes hier... ????
Wowquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:10 schreef Nembrionic het volgende:
Check deze dwaas
Wegloopjongere fietst naar Polen
Je kan 'm gek noemen maar ergens heeft 'ie mijn respect wel.
En dat is 1...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik leef nog hoor, en ik woon inderdaad niet in een pakhuis. Wat ik normaal wel jammer vind want dat zijn schitterende panden, maar nu even niet nee!!![]()
Ga zo wel even bij een vriend checken of een van zijn vrienden niet toevallig in dat pakhuis woonde
Ah joh, Soempie woont tegenwoordig hoe dan ook voornamelijk in Bredaquote:
Mooi Nederlandsquote:Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk.
273000 Leden 100% Gratis!
Dat is ook wel handigquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:58 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een compromis bedacht, ik ga leren in bed en als ik dan te moe ben doe ik een tukkie
Etcie studeert in Groningen maar woont er niet, Pitt weet ik niet zeker maar ik dacht van niet. Da's dus 3quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals ik al zei: Soemp is sowieso niet thuis EN woont niet in een pakhuis met 24 mensen. Dus dat is 2.
"voor afspraken en huwelijk"quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:05 schreef MaJo het volgende:
Jezus Mohammed die advertentie hierboven
[..]
Mooi NederlandsBllloooeetmoj arabiesj frau
Allebei Stadskanaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Etcie studeert in Groningen maar woont er niet, Pitt weet ik niet zeker maar ik dacht van niet. Da's dus 3
Ik haal mijn kant en klaar mailorder bruidjes toch echt liever hier. Die hoeven geen gewaad om van allah.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"voor afspraken en huwelijk"
Wat, krijg je de trouwring er vast bij ofzo? Kant en klaar pakket?
Daar zeggen ze alleen dat ze Tatjana of Ludmila heten en sturen dan een foto van zichzelf naar je, waarop echter Georgina Verbaan afgebeeld staat...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
Ik haal mijn kant en klaar mailorder bruidjes toch echt liever hier. Die hoeven geen gewaad om van allah.
Die zin had ik nog niet eens gelezen, ik bleef steken bij 'mooi arabiesj vrouw'quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"voor afspraken en huwelijk"
Wat, krijg je de trouwring er vast bij ofzo? Kant en klaar pakket?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik haal mijn kant en klaar mailorder bruidjes toch echt liever hier. Die hoeven geen gewaad om van allah.
Een foto van Georgina Verbaan? Ik mag hopen dat ze dan een mooiere vrouw uitkiezenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zeggen ze alleen dat ze Tatjana of Ludmila heten en sturen dan een foto van zichzelf naar je, waarop echter Georgina Verbaan afgebeeld staat...
Heb die website even zitten bekijken en ik begrijp op zich nu wel waarom bepaalde mannen hun heil daar proberen te zoeken...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
Kennelijk is zij in Rusland een voorbeeld van aantrekkelijkheid...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:22 schreef MaJo het volgende:
Een foto van Georgina Verbaan? Ik mag hopen dat ze dan een mooiere vrouw uitkiezen
Ik geef die meiden niet eens ongelijk hoor. Als je ziet wat er voor kneuzen er rondlopen in Rusland.. is dit toch wel een ticket naar een fatsoenlijk leven in West-Europa / VS. Ben bij Peter D'Hamcourt geweest, die wist te vertellen dat de gemiddelde levensverwachting van de Russische man niet zo ver boven de 50 lag. De ene helft zuipt zich kapot, de andere helft wordt overhoop gereden door een dronken Rus.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]Het is toch eigenlijk te triest voor woorden dat zoiets bestaat
Van de vrouwen uit snap ik het ook wel, ik vind het meer triest dat er mannen zijn die er gebruik van maken. En triest voor de vrouwen dat dit hun enige uitweg is...quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik geef die meiden niet eens ongelijk hoor. Als je ziet wat er voor kneuzen er rondlopen in Rusland.. is dit toch wel een ticket naar een fatsoenlijk leven in West-Europa / VS. Ben bij Peter D'Hamcourt geweest, die wist te vertellen dat de gemiddelde levensverwachting van de Russische man niet zo ver boven de 40 lag. De ene helft zuipt zich kapot, de andere helft wordt overhoop gereden door een dronken Rus.
En dan maar afwachten welke kneus ze in NL aantreffen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik geef die meiden niet eens ongelijk hoor. Als je ziet wat er voor kneuzen er rondlopen in Rusland.. is dit toch wel een ticket naar een fatsoenlijk leven in West-Europa / VS. Ben bij Peter D'Hamcourt geweest, die wist te vertellen dat de gemiddelde levensverwachting van de Russische man niet zo ver boven de 40 lag. De ene helft zuipt zich kapot, de andere helft wordt overhoop gereden door een dronken Rus.
quote:Elena
Date of Birth: 10 November 1980
Zodiac: Scorpio
Height: 170 cm 5' 6.9"
Weight: 55 kg 121 lbs
Country: Russia
City: Kemerovo
Eyes: green
Hair: blond straight long
Occupation: Office-manager
Education: higher
Religion: Orthodoxy
Marital Status: never been married
Kids: no kids
Languages spoken: intermediate English
My personality traits are: confident, purposeful, smart, loyal, sociable, communicative, sensitive
I like these kinds of music: pop
I usually read: classics
I like to go out to/and: cinema, exhibitions, parks, meeting with friends
My favorite cuisine: Chinese
I like these physical activities: dancing, swimming, figure-skating, travelling, gym
More about me: i am a charming, green-eyed blonde lady
Age group of a partner: 25-50
My perception of an ideal relationship: sense of humor, sociability, reliability
Profile posted on: Sun Mar 9 18:16:44 2008 (Moscow time)
Als je zo wanhopig op zoek bent kan je beter op eigen houtje een rondje Rusland doen ipv met zo'n bemiddelingsbureau. Ze zien aan je uiterlijk dat je een Europeaan bent en dus een ticket naar het westen. Aan aandacht kom je daar niet tekort iig is mijn ervaring.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:28 schreef MadMaster het volgende:
Heb wel eens zo'n documentaire gezien van mannen die via een bemiddelingsbureau op pad gingen naar de voormalige USSR op zoek naar vrouwen.
Ze kregen allerlei niet onaantrekkelijke dames te zien en gingen er mee op pad, de dames werden verwend en de mannen daarna gedumpt.
Pure oplichterij en bedrog...
Dat zei Tim in het vorige topic ook al vandaag ook dze TTquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:05 schreef MaJo het volgende:
Jezus Mohammed die advertentie hierboven
[..]
Mooi NederlandsBllloooeetmoj arabiesj frau
Dat hele Russische bruiden-gedoe is één grote oplichtingskwestie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:32 schreef Whiteguy het volgende:
Als je zo wanhopig op zoek bent kan je beter op eigen houtje een rondje Rusland doen ipv met zo'n bemiddelingsbureau. Ze zien aan je uiterlijk dat je een Europeaan bent en dus een ticket naar het westen. Aan aandacht kom je daar niet tekort iig is mijn ervaring.
Ah, goeie ouwe Olgaquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hele Russische bruiden-gedoe is één grote oplichtingskwestie.
Het enige wat je waarschijnlijk tegenkomt als je alleen naar Rusland afreist met het doel een vrouw te scoren, is dit:
[ afbeelding ]
Echtquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat zei Tim in het vorige topic ook al vandaag ook dze TT
Voor de dames:quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:25 schreef MaJo het volgende:
Van de vrouwen uit snap ik het ook wel, ik vind het meer triest dat er mannen zijn die er gebruik van maken. En triest voor de vrouwen dat dit hun enige uitweg is...
En uit omgeving Chernobyl:quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
We proudly present de wanhopig op zoek zijnde Evgenia, waarschijnlijk in het dagelijks leven een actrice uit een omringend Balkan- of ander Europees land...![]()
quote:
Ik ben wel eens in studentenhuizen geweest die er hoogstwaarschijnlijk niet ver vanaf zittenquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je al die foto's van die dames zo bij elkaar ziet, heb je toch gewoon het idee een bordeel in te stappen.
Of zijn er werkelijk zoveel mannen die nog nooit een bordeel van binnen hebben gezien...?
Ik leef ook nogquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zijn de Groninger studentes hier... ????
Wat een narigheid! Ik hoop dat de koorts een goed teken is dat zn lichaam goed bezig is iets te bestrijdenquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:07 schreef MaJo het volgende:
Hmmm kan even niet leren, mijn vader is nu naar de dokter omdat ie al een paar dagen hoge koorts heeft. Hoop dat het allemaal goed gaat
Haha LOLquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien vrolijkt dit je iets op?
Maikuuul bij Idols!
ik had 11 tegen 16quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Shemale or female?
Ik had er 13 van de 16 goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |