Echt een supernummer maar volgens mij ook het enige nummer dat ik van ze ken.quote:
Oh dan moet je gauw meer leren kennenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt een supernummer maar volgens mij ook het enige nummer dat ik van ze ken.
Die ga ik op mijn gemakkie eens luisterenquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dan moet je gauw meer leren kennen
Om te beginnen:
Tuesday Afternoon (met een sprookjesachtig einde, bijna klassiek)
Ride My See Saw (skip de eerste 40 seconden, die slaan nergens op)
Question
Enjoy
Tofquote:Op woensdag 19 maart 2008 02:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ga ik op mijn gemakkie eens luisteren
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt gelijk, ik vroeg er ook om MM, maar ik vond het achteraf minder als verwacht. En Freek moet niet zo dom doen om Ramses te bashen!!! Wat had Sanne als repliek dan??
Moet je zien wat voor mooie zonsondergang ik vanavond heb weten vast te leggen!!!
[ afbeelding ]
Sanne stelde als repliek dat Freek er een zooitje van had gemaakt door een lied uiterst vals te zingen en dat Ramses meer muziek in zijn pink had dan Freek in z'n hele lichaam.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt gelijk, ik vroeg er ook om MM, maar ik vond het achteraf minder als verwacht. En Freek moet niet zo dom doen om Ramses te bashen!!! Wat had Sanne als repliek dan??
Moet je zien wat voor mooie zonsondergang ik vanavond heb weten vast te leggen!!!
[ afbeelding ]
Niet gezien, waar/wat?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg MM, had je nog gereageerd op mijn uitdaging
Prima... ik moet in april nog een keer richting A-dam geloof ik... zal het tzt wel een keer melden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef MadMaster het volgende:
WG, nog even terug komen op gisterenavond...
Met mensen die ik ken én die voor andere clubs zijn dan ik spreek ik altijd af dat ze het mij over alles kunnen hebben, behalve over voetbal.
Om de verstandhouding goed te houden stel ik je hetzelfde voor.
Over die dvd. Als je hem in een van je wereldwijde webshops kan vinden, niet te duur en met engelse ondertiteling, zal ik hem kopen ook. Met Duits gaat wel, maar is toch te lastigquote:
Had dat bericht niet gezien, ben de laatste dagen hier weinig geweest wegens andere zaken...quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over die dvd. Als je hem in een van je wereldwijde webshops kan vinden, niet te duur en met engelse ondertiteling, zal ik hem kopen ook. Met Duits gaat wel, maar is toch te lastig
(Desalniettemin er erg blij mee Whiteguy) En dan heb jij toch ook weer je eerlijkheid en rechten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |