Tja...ik betwijfel of ze dat kunnen volhouden...heb je hun komende schedule al gezien...die zitten echt niet lekker zo net boven die streep hoor.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef Saviola het volgende:
De Vancouver Maple Leafs ?
quote:Thu Mar 20, 2008 Canucks Oilers 6:00 PM SNET-P (HD) SNET-W
Fri Mar 21, 2008 Wild Canucks 7:00 PM NHLN-US KSTC SNET-P (HD) Tickets
Tue Mar 25, 2008 Canucks Flames 6:00 PM PPV SNET-W
Wed Mar 26, 2008 Canucks Avalanche 6:00 PM RIS,TSN (HD),NHLN-US ALT (HD)
Fri Mar 28, 2008 Canucks Wild 5:00 PM SNET-P FSN-N
Sun Mar 30, 2008 Flames Canucks 7:00 PM NHLN-US SNET-W SNET-P (HD) Tickets
April 2008
Date Visitor Home Score Dec Time (PT) TV Nat'l Local (A) Local (H)
Tue Apr 1, 2008 Avalanche Canucks 7:00 PM VERSUS (HD) SNET-P (HD) Tickets
Thu Apr 3, 2008 Oilers Canucks 7:30 PM SNET-W PPV Tickets
Sat Apr 5, 2008 Flames Canucks 7:00 PM
Nee maar die gast zei wat over Vancouver en toen gaf ie het schema van Torontoquote:
Die wedstrijd duurde een eeuwigheid! Wel tof om te kijken hoe dat publiek ook helemaal wild werdquote:Op donderdag 10 april 2008 04:47 schreef popolon het volgende:
Die 3e periode van Pittsburgh, aardig wat penalties.
Ik gok dat de Stanley Cup winnaar dit jaar weer uit het westen gaat komen. Anaheim is sterk, San Jose doet ook mee. Natuurlijk de Wings (quote:Op donderdag 10 april 2008 09:54 schreef Leatherface het volgende:
Devils - Rangers. Leuk, een cross Hudson - derby in de Play offs.
Wij zijn er eigenlijk de grootste kanshebbers volgens de kenners hier? Ik heb het de laatste tijd nauwelijks gevolgd en ook nauwelijks beelden van de NHL gezien.
Zelf hoop ik van oudsher op de Wings en de Pens.
Was wel een goede wedstrijd als ik het allemaal leesquote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef WasQ het volgende:
San Jose heeft verloren, dat is best een verrassing te noemen! Stond (en staat nog steeds) in mijn lijstje van kandidaten voor de Cup.
De Wings hebben een beetje het early exit syndroom. Ik zie het ook dit jaar niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik gok dat de Stanley Cup winnaar dit jaar weer uit het westen gaat komen. Anaheim is sterk, San Jose doet ook mee. Natuurlijk de Wings ().
Loopt iets achter maar best aardige kwaliteit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Live stream via mediaplayer van Detroit.
quote:
Amen! Met name Pronger zorgt voor mijn aversie. Jammer, want Niedermayer, Selanne en Getzlaf zijn eigenlijk helden. Maar goed, ze hebben vorig jaar gewonnen, ze hebben vorig jaar de Wings uitgeschakeld, dus op naar die sweep Dallas!quote:Op zondag 13 april 2008 12:16 schreef Fiama het volgende:
Ik begin beetje een aversie te krijgen van de Ducks. Het is een fysieke sport, en dat vind ik er ook leuk aan, hoort er bij etc. maar je moet wel kwaliteit hebben en niet alleen brute kracht.
Hartstikke leuk dat je het bruutste team bent maar als je niet kan schaatsen kun je beter weg blijven
Ze proberen door hard te spelen het andere team er in te lokken, penalties te creeëren om zo goals er in te krijgen, helaas hebben ze vorig seizoen ook een kwaliteits speler/schaatser weg geruild en lukt het ze nu niet meer om goals te scoren. Ik gok dat het 4-0 voor Dallas wordt en zoals ze nu spelen meer dan terecht.
Voorlopig doen ze dat nog niet.quote:Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef Fiama het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar Nashville, als die morgen zouden winnen zou dat wel leuk zijn
10pm ET, 7pm PTquote:
en welke tijd is dat in vancouver?quote:Op woensdag 16 april 2008 03:20 schreef Fiama het volgende:
[..]
10pm ET, 7pm PT
En de ducks al een aardig eindje voor op dallas, ik kan momenteel geen tv kijken dus geen idee hoe of wat...
van begin tot eindquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:00 schreef WasQ het volgende:
Heb je de wedstrijd helemaal gezien Mobster? Moet een echte thriller geweest zijn, als ik het zo zie.
De Stars zijn er bijna!
Zoals gezegd ofwel NASN ofwel via online streams..quote:
ligt eraan, als ze het vanavond weer vergooien dan wordt het niks meer, als ze gewoon doen wat ze moeten doen vanavond, dan winnen ze zondag in Tennessee ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:39 schreef popolon het volgende:
Wings gaan er weer vroegtijdig uit, ik weet 't gewoon.
Vanavond game 5 in Detroit
Absoluut dat laatste, sterker nog ik ben bang dat ik mijn prognose moet bijstellen, want als die gasten niet beter gaan spelen, vliegen ze er gewoon uit in de eerste ronde, Boston begrijpt het op dit moment toch beter dat het hier om de playoffs gaat en niet een reguliere seizoens wedstrijd.quote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef Saviola het volgende:
En Boston sleept er een game 7 uit tegen Montreal, verrassend toch.
of gewoon matig van Montreal
Ja goed, maar Detroit heeft eindelijk orde op zaken, ze willen nog wel eens verzaken in dit soort situaties.quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef Saviola het volgende:
Nee maar dat snap je toch niet, als je moet winnen dat je dan zó outshot wordt.
Dat zou eigenlijk wel de moeite waard moeten zijn om niet meer te hopen dat Calgary wint...hmm...quote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Saviola het volgende:
Dat San Jose maar wint, dan krijgen we Avs-Wings in de volgende ronde
Volgens mij moeten de Wings eerst tegen Dallas.quote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Saviola het volgende:
Dat San Jose maar wint, dan krijgen we Avs-Wings in de volgende ronde
Vorig jaar net niet de finale toch..quote:Op maandag 21 april 2008 16:43 schreef Jasza het volgende:
Wings terecht door volgens mij, word ook wel is tijd dat ze echt ver komen.
Dat is niet ver genoegquote:Op maandag 21 april 2008 17:05 schreef Saviola het volgende:
[..]
Vorig jaar net niet de finale toch..
Resterende wedstrijden van eerste ronde:quote:
misschien dat ze dadelijk de goals nog ff langs laten komen op NASN, anders moet ik morgen OTF:F maar weer opnemenquote:Op dinsdag 22 april 2008 03:38 schreef Saviola het volgende:
Damn! Ovechkin met 2 heerlijke goals en Washington wint met 4-2 in Philadelphia![]()
Morgenavond game 7 in Washington!
Ik denk dat Montreal nog niet helemaal door had, dat ze in de playoff stonden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:38 schreef Mobster273 het volgende:
tis wel de eindstand, Bruins toch behoorlijk kansloos vandaag
vanuit Habs oogpunt behoorlijk zonde van de moeite van die 3 extra wedstrijden, dat was niet nodig
quote:Massale rellen na ijshockey-duel
MONTREAL - Het feestje van de fans van de Canadese ijshockeyploeg Montreal Canadiens na het bereiken van de tweede ronde van de play-offs in de NHL is maandagavond volledig uit de hand gelopen.
De oproerpolitie probeert de orde te herstellen in Montreal. FOTO AP
Na afloop van de zwaar bevochten 5-0-zege op Boston Bruins, die de eindstand in de best-of-seven op 4-3 bracht, trokken duizenden fans het centrum in. Daar gingen ze over tot plunderingen en vechtpartijen met de politie.
De politie arresteerde zestien fans, in de leeftijd van 14 tot 25 jaar. De fans richtten voor een bedrag van een half miljoen dollar schade aan. Zestien politiewagens moesten het zwaar ontgelden. Vijf ervan werden in brand gestoken.
ja ik dacht echt dat niemand hier zo agressief was met dat hockeygebeuren. De sfeer bij de Canucks was ook maar zeer matig tov een standaard voetbalwedstrijd bij de eredivisiequote:Op woensdag 23 april 2008 00:11 schreef Mobster273 het volgende:
tis soms net voetbal
alle fans zijn hetzelfde...
Dat gebeurt wel vaker dat 2 wedstrijden in de playoffs op 2 dagen gespeeld worden.. soms game 1 en 2, in dit geval 6 en 7.. Dat de winnaar een voordeel heeft, tja, dat hebben ze zelf afgedwongen natuurlijk. Hockey is een momentum-sportquote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef Mobster273 het volgende:
weer een illusie armer
ook nog ff ontopic, zijn er meer mensen die het apart vinden dat game 6 en 7 van de Caps en Flyers back-to-back zijn? dat had toch beter gepland kunnen worden? met name aan het begin, want bijna iedereen had al 2 wedstrijden gespeeld toen zij nog eens aan hun serie begonnen....
nou ben ik in deze wedstrijd volledig neutraal en maakt het me echt niet uit wie er door gaat, maar op deze manier heeft de winnaar van game 6 toch op zijn minst een psychologisch voordeel, en dat wodt nu nog eens versterkt doordat de Caps uit wonnen en nu dus ook nog eens thuis mogen spelen....
Wel leuk hoor, zo'n feestje, maar het geeft alleen zo'n rommel.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:06 schreef vivelafete het volgende:
tot zover:
Flyers - Canadiens: 2-0
Av's - Red Wings: 1-2
Er werdt net vlak voor de wedstrijd een inktvis op het ijs gegooid door volgens mij een Detroitfan. Weet iemand hier het verhaal achter?
Osgood maakte een buitenaardse save in de laatste seconden. Was een nagelbijter.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:06 schreef Leatherface het volgende:
Het werd zo te lezen nog vrij close met de Wings, maar wel gewonnen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Hasek mag lekker op de bank blijven als het even kan, Ozzie heeft weer eens laten zien wie de beste is.
Maar hij heeft natuurlijk ook teams op cruciale momenten d'r doorheen gesleurd. Denk maar aan Tsjechië op de spelen van Nagano.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:41 schreef popolon het volgende:
Hasek is een goede goalie maar heeft vaak van die rare momenten.
http://www2.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10980&part=sportsquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:46 schreef Leatherface het volgende:
Die streams komen maar niet echt op gang bij mij.
Het blijft hangen bij een soort van webcam beeld van wat blijkbaar Detroit is.
True, true.quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:50 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar hij heeft natuurlijk ook teams op cruciale momenten d'r doorheen gesleurd. Denk maar aan Tsjechië op de spelen van Nagano.
Maar een oude sport-wijsheid zegt dat je zo goed bent als je laatste wedstrijd.
Mis ik iets, of waar zie je datquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www2.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=10980&part=sports
Peltvision en dan via vlc player. Die doet het
kan ook, mijn stream looptquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:07 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb nu vlc als default ingesteld op sopcast, maar ja. Het zal wel aan mijn pc liggen dan.
Vanavond komt er weer wat voorbij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
Popo nog last van die "t-storm" warning ? Die melding staat steeds in beeld
ik denk een 1-2-3tje,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:22 schreef WasQ het volgende:
Dat was een behoorlijke walk-over. Ben benieuwd of de Stars dit nog te boven gaan komen!
Als Detroit zo blijft spelen maakt Dallas geen schijn van kans. Ook de tweede in Hockeytown zal naar de Wings gaan gok ik op.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik denk een 1-2-3tje,
volgende twee zijn voor Dallas, daarna gaan de Wings verder waar ze gebleven waren....
tja, kijk, als ze zo blijven spelen kunnen ze sowieso over 7 wedstrijden die cup in Detroit laten staan want dan gaat er überhaupt niemand meer aankomen, maar ik zie ze nog wel een keer gemakzuchtig worden....quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Als Detroit zo blijft spelen maakt Dallas geen schijn van kans. Ook de tweede in Hockeytown zal naar de Wings gaan gok ik op.
Mooi scenario waar ik hoop: Met 2-0 naar Dallas , daar een game stelen en afmaken thuis.
Zo ga je nooit winnenquote:Op zondag 11 mei 2008 01:22 schreef Saviola het volgende:
Jeeez.. Stars met een 4 on 1 (!), ze missen, en meteen erna scoort Detroit
vaak wel, maar bij Detroit is het regelmatig op een fatsoenlijk moment, aangezien die bekant oost zijn... (bij Nashville nog ergerquote:Op zondag 11 mei 2008 01:15 schreef Saviola het volgende:
Game 2 Stars/Wings is al bezig.. toch maar even kijken dan, Western hockey is meestal veels te laat om te zien
echt hequote:Op zondag 11 mei 2008 01:41 schreef Saviola het volgende:
Die chemistry tussen Datsyuk en Zetterberg is echt niet normaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |