Tja...ik betwijfel of ze dat kunnen volhouden...heb je hun komende schedule al gezien...die zitten echt niet lekker zo net boven die streep hoor.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:51 schreef Saviola het volgende:
De Vancouver Maple Leafs ?
quote:Thu Mar 20, 2008 Canucks Oilers 6:00 PM SNET-P (HD) SNET-W
Fri Mar 21, 2008 Wild Canucks 7:00 PM NHLN-US KSTC SNET-P (HD) Tickets
Tue Mar 25, 2008 Canucks Flames 6:00 PM PPV SNET-W
Wed Mar 26, 2008 Canucks Avalanche 6:00 PM RIS,TSN (HD),NHLN-US ALT (HD)
Fri Mar 28, 2008 Canucks Wild 5:00 PM SNET-P FSN-N
Sun Mar 30, 2008 Flames Canucks 7:00 PM NHLN-US SNET-W SNET-P (HD) Tickets
April 2008
Date Visitor Home Score Dec Time (PT) TV Nat'l Local (A) Local (H)
Tue Apr 1, 2008 Avalanche Canucks 7:00 PM VERSUS (HD) SNET-P (HD) Tickets
Thu Apr 3, 2008 Oilers Canucks 7:30 PM SNET-W PPV Tickets
Sat Apr 5, 2008 Flames Canucks 7:00 PM
Nee maar die gast zei wat over Vancouver en toen gaf ie het schema van Torontoquote:
Die wedstrijd duurde een eeuwigheid! Wel tof om te kijken hoe dat publiek ook helemaal wild werdquote:Op donderdag 10 april 2008 04:47 schreef popolon het volgende:
Die 3e periode van Pittsburgh, aardig wat penalties.
Ik gok dat de Stanley Cup winnaar dit jaar weer uit het westen gaat komen. Anaheim is sterk, San Jose doet ook mee. Natuurlijk de Wings (quote:Op donderdag 10 april 2008 09:54 schreef Leatherface het volgende:
Devils - Rangers. Leuk, een cross Hudson - derby in de Play offs.
Wij zijn er eigenlijk de grootste kanshebbers volgens de kenners hier? Ik heb het de laatste tijd nauwelijks gevolgd en ook nauwelijks beelden van de NHL gezien.
Zelf hoop ik van oudsher op de Wings en de Pens.
Was wel een goede wedstrijd als ik het allemaal leesquote:Op donderdag 10 april 2008 09:43 schreef WasQ het volgende:
San Jose heeft verloren, dat is best een verrassing te noemen! Stond (en staat nog steeds) in mijn lijstje van kandidaten voor de Cup.
De Wings hebben een beetje het early exit syndroom. Ik zie het ook dit jaar niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 april 2008 12:07 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik gok dat de Stanley Cup winnaar dit jaar weer uit het westen gaat komen. Anaheim is sterk, San Jose doet ook mee. Natuurlijk de Wings ().
Loopt iets achter maar best aardige kwaliteit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Live stream via mediaplayer van Detroit.
quote:
Amen! Met name Pronger zorgt voor mijn aversie. Jammer, want Niedermayer, Selanne en Getzlaf zijn eigenlijk helden. Maar goed, ze hebben vorig jaar gewonnen, ze hebben vorig jaar de Wings uitgeschakeld, dus op naar die sweep Dallas!quote:Op zondag 13 april 2008 12:16 schreef Fiama het volgende:
Ik begin beetje een aversie te krijgen van de Ducks. Het is een fysieke sport, en dat vind ik er ook leuk aan, hoort er bij etc. maar je moet wel kwaliteit hebben en niet alleen brute kracht.
Hartstikke leuk dat je het bruutste team bent maar als je niet kan schaatsen kun je beter weg blijven
Ze proberen door hard te spelen het andere team er in te lokken, penalties te creeëren om zo goals er in te krijgen, helaas hebben ze vorig seizoen ook een kwaliteits speler/schaatser weg geruild en lukt het ze nu niet meer om goals te scoren. Ik gok dat het 4-0 voor Dallas wordt en zoals ze nu spelen meer dan terecht.
Voorlopig doen ze dat nog niet.quote:Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef Fiama het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar Nashville, als die morgen zouden winnen zou dat wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |