10pm ET, 7pm PTquote:
en welke tijd is dat in vancouver?quote:Op woensdag 16 april 2008 03:20 schreef Fiama het volgende:
[..]
10pm ET, 7pm PT
En de ducks al een aardig eindje voor op dallas, ik kan momenteel geen tv kijken dus geen idee hoe of wat...
van begin tot eindquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:00 schreef WasQ het volgende:
Heb je de wedstrijd helemaal gezien Mobster? Moet een echte thriller geweest zijn, als ik het zo zie.
De Stars zijn er bijna!
Zoals gezegd ofwel NASN ofwel via online streams..quote:
ligt eraan, als ze het vanavond weer vergooien dan wordt het niks meer, als ze gewoon doen wat ze moeten doen vanavond, dan winnen ze zondag in Tennessee ookquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:39 schreef popolon het volgende:
Wings gaan er weer vroegtijdig uit, ik weet 't gewoon.
Vanavond game 5 in Detroit
Absoluut dat laatste, sterker nog ik ben bang dat ik mijn prognose moet bijstellen, want als die gasten niet beter gaan spelen, vliegen ze er gewoon uit in de eerste ronde, Boston begrijpt het op dit moment toch beter dat het hier om de playoffs gaat en niet een reguliere seizoens wedstrijd.quote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef Saviola het volgende:
En Boston sleept er een game 7 uit tegen Montreal, verrassend toch.
of gewoon matig van Montreal
Ja goed, maar Detroit heeft eindelijk orde op zaken, ze willen nog wel eens verzaken in dit soort situaties.quote:Op zondag 20 april 2008 23:43 schreef Saviola het volgende:
Nee maar dat snap je toch niet, als je moet winnen dat je dan zó outshot wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |